Dat klopt. En dat kan hij ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier beweerde steeds dat Lawson er wat van kon...begon met Whiskers en eindigde op 2000 nogwat ofzo
[ afbeelding ]
@:Whiskers2009
Oke oke, dus zo fantastisch was z'n talent niet, het klonk soms alsof we een traject a la Max zouden waarnemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat kan hij ook![]()
Ik heb echter óók heel vorig seizoen (en eerder) geroepen dat ze hem zijn opleiding moesten laten afmaken bij RacingBulls en hem NIET meteen in de RBR moesten zetten
Mijn uitgangspunt is dat de rondetijd leidend is. Mag toch? Dat is autosport. Ik heb nog nergens concreet gelezen waarom die auto bagger zou zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga met jou helemaal geen discussie meer aan
het neigt naar Trol gedrag
want Max kan niet de reden zijn dat er een P2 is gereden, die auto moet gewoon goed zijn
wat anderen ook aandragen
enkel jouw beeld klopt
succes ermee
Ook Max begon gewoon ruim een seizoen in de Torro Rosso voor hij naar RBR ging hoor..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke oke, dus zo fantastisch was z'n talent niet, het klonk soms alsof we een traject a la Max zouden waarnemen.
Maar er wordt ook niet verwacht dat hij net achter Max zit, wel beter dan wat we tot nu toe zien. Klap in het gezicht van Yuki (niet dat ik daar fan van ben, liever Sainz of Hulkenberg, desnoods Bottas, maar geen idee waarom men een van die niet haalde, geldkwestie wellicht?)
Max was wel wat jonger toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Max begon gewoon ruim een seizoen in de Torro Rosso voor hij naar RBR ging hoor..
Maakt dat wat uit?quote:
Ja, tot morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot morgen bij de kwalificatie
matig ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot morgen bij de kwalificatie
Skattiequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hou ik maar heel wijselijk m'n mond
Daarvan zou Sainz een duidelijke verbetering zijn tov Lawson, Hulkenberg en Bottas lijkt me dan weer helemaal nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke oke, dus zo fantastisch was z'n talent niet, het klonk soms alsof we een traject a la Max zouden waarnemen.
Maar er wordt ook niet verwacht dat hij net achter Max zit, wel beter dan wat we tot nu toe zien. Klap in het gezicht van Yuki (niet dat ik daar fan van ben, liever Sainz of Hulkenberg, desnoods Bottas, maar geen idee waarom men een van die niet haalde, geldkwestie wellicht?)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat Sainz in een gelijkwaardige auto Max eruit rijdt.
Maar de auto is gewoon kut
Dat hij álle coureurs uit het verleden verslaat durf ik wel te betwijfelen, maar inderdaad, dat is al helemaal onmogelijk te bewijzenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]nee, in gelijk materiaal verslaat Verstappen alle coureurs uit heden en verleden, al is dat moeilijk hard te maken, maar jouw take is shit.
Wie zou hem dan verslaan denk je? Voor mij was Schumacher altijd de allerbeste, maar denk inmiddels dat Verstappen nog beter is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij álle coureurs uit het verleden verslaat durf ik wel te betwijfelen, maar inderdaad, dat is al helemaal onmogelijk te bewijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |