Ik krijg vandaag als het goed is ook te horen wat ik erbij ga krijgen. Volgens mij blijven we op 3% steken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even uitgerekend, 62,65 er netto bij per maand. Na aftrek van alle gestegen kosten, blijft daar min zoveel van over.
Zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik hard werk.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kant
Oké Hugo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb van de week nieuwe schoenen gekocht, maat 44, met een soort van spiegelspul op de hak, halfhoog, chique bruin kwaliteitsleer, felblauwe veters, evenzo felblauwe zool (voor tijdens het lempen hengen) , slangenmotief op de punten, merk Rehab.
Voel me helemaal hipje de pipje
quote:
Je kunt wel zien dat je net aan de verkeerde kant van de grens bent geborenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, zitten toch geen uitjes en mayo bij
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je net aan de verkeerde kant van de grens bent geboren
De goeje kant zul je bedoelenquote:
Frikandellenvlaaiquote:
ja as we speak zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je nog wel eens aan alle snacks die je in Nederland had kunnen eten?
Huh, wat?quote:
gewoon importerenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja as we speak zelfs
eigenlijk bijna elke dag
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja as we speak zelfs
eigenlijk bijna elke dag
Frikandellenvlaai met pindasaus en curry + mayo en uitjes.quote:
En als je weer in Nederland bent, denk je aan alle crispy pork en sappige soepjes die je in Thailand mist.quote:
ja maar zal dat niet zo lang moeten missen als al die snacksquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
En als je weer in Nederland bent, denk je aan alle crispy pork en sappige soepjes die je in Thailand mist.
ja de ramen hier is best okay maar die van takumi is echt goddelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er gaat niets boven de ramen van Takumi
@:bitterbal is het met mij eens
Denk het wel en ook qua sushiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd of ramen in japan veel lekkerder is?
oh ja sushi komt daar ook vandaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het wel en ook qua sushi
Tenzij het iets heel esotherisch is, is denken dat iets lekkerder of authentieker is puur door geografische lokatie puur placebo. Je zal misschien wat meer lokale competitie hebben in Japan en dus een grotere kans dat je per ongeluk een goeie zaak binnenloopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd of ramen in japan veel lekkerder is?
hmm dan hoef ik niet te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij het iets heel esotherisch is, is denken dat iets lekkerder of authentieker is puur door geografische lokatie puur placebo. Je zal misschien wat meer lokale competitie hebben in Japan en dus een grotere kans dat je per ongeluk een goeie zaak binnenloopt.
Zou je echt alleen naar een land op vakantie gaan omdat je denkt dat de noedelsoep daar iets anders smaakt?quote:
Vergeet de sushi nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou je echt alleen naar een land op vakantie gaan omdat je denkt dat de noedelsoep daar iets anders smaakt?
Je kent Bal nu toch wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou je echt alleen naar een land op vakantie gaan omdat je denkt dat de noedelsoep daar iets anders smaakt?
quote:
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is oke. Het fout hebben is menselijk.
Klopt, dat sushi lekker is is een onwrikbaar feit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Neen, jij vindt dat dus het is een meningquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt, dat sushi lekker is is een onwrikbaar feit.
quote:
Je hebt een hoerige kutdag merk ik. Wij kunnen daar hier ook weinig aan doen, maar we vinden het wel kut voor jequote:
Neem je dan ook pakken hagelslag mee terug?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker joh.
ga in nl ook haring eten en kibbeling
man ga 10 kilo zwaarder weer terug
Is ze zo rijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je dan ook pakken hagelslag mee terug?
Nee is te warm hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je dan ook pakken hagelslag mee terug?
Dan heb je chocoladepasta of chocolademelk in een strooiverpakkingquote:
Wil je strooien en dan vraag je je af waarom het zo lang duurtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je chocoladepasta of chocolademelk in een strooiverpakkingewl
Chocoladepasta met kartonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je chocoladepasta of chocolademelk in een strooiverpakkingewl
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je strooien en dan vraag je je af waarom het zo lang duurt
Klinkt nu al als een groot succes.quote:
Ik ga patent aanvragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Klinkt nu al als een groot succes.
ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Haha BB krijgt zo een rolberoerte van de prijzen hier
Wat kost chocola in Thailand?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zeker![]()
denk dat ik elke dag kip krokant schnitzel ga eten met die groente mix
dat durf ik zo niet te zeggen.quote:
Op mijn idee, nee oke.quote:
Had je maar op moeten schietenquote:
Zo werkt de wereld niet, met je opschietenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar op moeten schieten
3 euro ofzoquote:
Nee een kleintjequote:
Jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat durf ik zo niet te zeggen.
De repen zoals mars en zo kosten hier denk ik een euro. En westerse merken chocolade zijn duurder dan de lokale merken
Ohquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een hoerige kutdag merk ik. Wij kunnen daar hier ook weinig aan doen, maar we vinden het wel kut voor je
ohhhhquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik je een boodschappenlijstje gegeven.
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.quote:
🥵quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.
Vorige jaar hadden ze in april blijkbaar 3 keer een hittegolf. Denk dat het dan richting de 40 gaat.
De helquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.
Vorige jaar hadden ze in april blijkbaar 3 keer een hittegolf. Denk dat het dan richting de 40 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |