ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Haha BB krijgt zo een rolberoerte van de prijzen hier
Wat kost chocola in Thailand?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zeker![]()
denk dat ik elke dag kip krokant schnitzel ga eten met die groente mix
dat durf ik zo niet te zeggen.quote:
Op mijn idee, nee oke.quote:
Had je maar op moeten schietenquote:
Zo werkt de wereld niet, met je opschietenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar op moeten schieten
3 euro ofzoquote:
Nee een kleintjequote:
Jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat durf ik zo niet te zeggen.
De repen zoals mars en zo kosten hier denk ik een euro. En westerse merken chocolade zijn duurder dan de lokale merken
Ohquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een hoerige kutdag merk ik. Wij kunnen daar hier ook weinig aan doen, maar we vinden het wel kut voor je
ohhhhquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik je een boodschappenlijstje gegeven.
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.quote:
🥵quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.
Vorige jaar hadden ze in april blijkbaar 3 keer een hittegolf. Denk dat het dan richting de 40 gaat.
De helquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is ook warm. nu gaan we langzaam naar de hete periode en je merkt het verschil best goed.
Vorige jaar hadden ze in april blijkbaar 3 keer een hittegolf. Denk dat het dan richting de 40 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |