Nou.. context is alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar bukt alleen Fles maar voor.
Alleen cola en boter zijn al 500 euro duurder geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel minder. Haal die nul maar weg.
Zeker met open eindjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even uitgerekend, 62,65 er netto bij per maand. Na aftrek van alle gestegen kosten, blijft daar min zoveel van over.
Yayyyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even uitgerekend, 62,65 er netto bij per maand. Na aftrek van alle gestegen kosten, blijft daar min zoveel van over.
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kantquote:
Van plastiek?quote:
Hoe lomp eet jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kant
Ik krijg vandaag als het goed is ook te horen wat ik erbij ga krijgen. Volgens mij blijven we op 3% steken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik hard werk.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kant
Oké Hugo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb van de week nieuwe schoenen gekocht, maat 44, met een soort van spiegelspul op de hak, halfhoog, chique bruin kwaliteitsleer, felblauwe veters, evenzo felblauwe zool (voor tijdens het lempen hengen) , slangenmotief op de punten, merk Rehab.
Voel me helemaal hipje de pipje
quote:
Je kunt wel zien dat je net aan de verkeerde kant van de grens bent geborenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, zitten toch geen uitjes en mayo bij
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je net aan de verkeerde kant van de grens bent geboren
De goeje kant zul je bedoelenquote:
Frikandellenvlaaiquote:
ja as we speak zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je nog wel eens aan alle snacks die je in Nederland had kunnen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |