SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
klinkt zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb genoeg te doen.. of ik er zin in heb en er tijd voor maak is een 2de
vannochtend aangezet want ik was toch klaarwakker..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
Heb gelukkig de vaatwasser al uitgepakt gisteravond. dus ik kan weer rustig gaan vullen en kijken of hij zondag aan kan
Vannacht is er niks gegeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
drinkt ze wel normaal?
eten doet ze wel een beetje toch?
ah ja dat kan ook. Ik vond gisteren verstandiger met een bord waarop ik een kippepoot had ontleed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
vannochtend aangezet want ik was toch klaarwakker..
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal niet te veel zeuren over hoe kut ik mij voel want gister werd het ook niet gewaardeerd.
das een goed ontbijtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenbroodjes maar in de over gemikt
Ik wilde dat met een soepje eten, maar het soepje is nog bevroren, dus die staat nu buiten verder te ontdooien.
Ja, je mag niet lachen hier, dat weet je toch nu onderhand wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijn![]()
smileys?
jlaw.gif
Vond ik ookquote:
Lekker aan soepijs likken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenbroodjes maar in de over gemikt
Ik wilde dat met een soepje eten, maar het soepje is nog bevroren, dus die staat nu buiten verder te ontdooien.
Soepijs-lollyquote:
Is gewoon weer jouw schuld dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijn![]()
smileys?
jlaw.gif
Ga wegquote:
Pannenkoeken met babi pangang -ijsquote:
Mijn interesse is gewekt.quote:
Niet alleen dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
smileys?
jlaw.gif
Nog heel evenquote:
Mi-ni-maal 500 gramquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Entrecote feestijsjes, met kalfsjus.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal 500 gram
Want het oog wil ook wat
En ik wil met champignonroomsaus of pepersaus
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Met zachte groene peperkorrels, slagroom en een scheutje kwekdure cognac
Zwaait enthousiast met zijn armen in het rond.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En groene asperges met een bergje parmesaanze kaas en dat dan heel stoïcijns opeten
In de lemp hengenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait enthousiast met zijn armen in het rond.
quote:
Ik heb een keer een schoonvader met zo'n terugwijkend bovengebit (typisch voor wat minder ontwikkelde mensen) gehad, daar zat ik constant naar te staren tot het ongemakkelijk werd voor hem.quote:
Oddly specific, but ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schoonvader met zo'n terugwijkend bovengebit (typisch voor wat minder ontwikkelde mensen) gehad, daar zat ik constant naar te staren tot het ongemakkelijk werd voor hem.
quote:
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.quote:
"Er is een patiënt ontsnapt van de GGZ afdeling."quote:
Ja, die posten hier allemaal op Fok nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Er is een patiënt ontsnapt van de GGZ afdeling."
Dat je met hoofdpijn je ogen open doet in een vreemd bed, je kijkt naar links en je ziet Jan zijn tanden naar je lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.
les al voorbij?quote:
Moest niet mogenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die posten hier allemaal op Fok nu.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met hoofdpijn je ogen open doet in een vreemd bed, je kijkt naar links en je ziet Jan zijn tanden naar je lachen.
En toch is het zoquote:
Bosvruchten T geZquote:
Omdat ws tandkosten duur zijn en hygiëne moeite kost is een gebit een statussymbool geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.
Oke, bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ws tandkosten duur zijn en hygiëne moeite kost is een gebit een statussymbool geworden.
Je kunt nog nauwelijks een hoge functie bekleden met slecht gebit
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Deze maand wel loonsverhoging.
2 uur maar?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das alleen maar 2 uurtjes in de ochtend
Kleine reddingsboei erachter aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meer of minder dan 500 netto?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2 keer 2 uur per week ja en op vrijdag middag gaan we ook nog een uurtje voor prive les naar haar toe maar vandaag was dat nietquote:
Geef anders ook even je jaarsalaris en je BSN nummer door.quote:
Treat yourself!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
twee mini appelkoekjes bij een nieuwe kop T
Schoenmaat ook goed?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef anders ook even je jaarsalaris en je BSN nummer door.
Zijn we daar ook van op de hoogte.
will doquote:
Ja prima.quote:
Op sommige dagen ook 34 ?quote:
Altijd feest op zuidquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer ik ga eens naar een wedstrijd van NLD, was 2 uur pas thuis vannacht.
Ja en dan de rekening aan het einde van je Yolo -treatyourself-eraquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan de rekening aan het einde van je Yolo -treatyourself-era![]()
![]()
Van die dagen dat je amper zichtbaar bent voor de James-Webb-Ruimtetelescoop en van die dagen dat iedereen in paniek van je wegrent omdat je 100 meter lang bent.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die dagen dat je amper zichtbaar bent voor de James-Webb-Ruimtetelescoop en van die dagen dat iedereen in paniek van je wegrent omdat je 100 meter lang bent.
Wat staat hier allemaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb van de week nieuwe schoenen gekocht, maat 44, met een soort van spiegelspul op de hak, halfhoog, chique bruin kwaliteitsleer, felblauwe veters, evenzo felblauwe zool (voor tijdens het lempen hengen) , slangenmotief op de punten, merk Rehab.
Voel me helemaal hipje de pipje
Niks. Want zoveel is het niet.quote:
5,0 euro?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel minder. Haal die nul maar weg.
Best nog wat concentratie en aandachtquote:
Nou.. context is alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar bukt alleen Fles maar voor.
Alleen cola en boter zijn al 500 euro duurder geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel minder. Haal die nul maar weg.
Zeker met open eindjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even uitgerekend, 62,65 er netto bij per maand. Na aftrek van alle gestegen kosten, blijft daar min zoveel van over.
Yayyyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even uitgerekend, 62,65 er netto bij per maand. Na aftrek van alle gestegen kosten, blijft daar min zoveel van over.
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kantquote:
Van plastiek?quote:
Hoe lomp eet jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijten aan 1 kant, worst eruit aan de andere kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |