Mi-ni-maal 500 gramquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Entrecote feestijsjes, met kalfsjus.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal 500 gram
Want het oog wil ook wat
En ik wil met champignonroomsaus of pepersaus
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Met zachte groene peperkorrels, slagroom en een scheutje kwekdure cognac
Zwaait enthousiast met zijn armen in het rond.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En groene asperges met een bergje parmesaanze kaas en dat dan heel stoïcijns opeten
In de lemp hengenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait enthousiast met zijn armen in het rond.
quote:
Ik heb een keer een schoonvader met zo'n terugwijkend bovengebit (typisch voor wat minder ontwikkelde mensen) gehad, daar zat ik constant naar te staren tot het ongemakkelijk werd voor hem.quote:
Oddly specific, but ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een schoonvader met zo'n terugwijkend bovengebit (typisch voor wat minder ontwikkelde mensen) gehad, daar zat ik constant naar te staren tot het ongemakkelijk werd voor hem.
quote:
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.quote:
"Er is een patiënt ontsnapt van de GGZ afdeling."quote:
Ja, die posten hier allemaal op Fok nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Er is een patiënt ontsnapt van de GGZ afdeling."
Dat je met hoofdpijn je ogen open doet in een vreemd bed, je kijkt naar links en je ziet Jan zijn tanden naar je lachen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.
les al voorbij?quote:
Moest niet mogenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die posten hier allemaal op Fok nu.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met hoofdpijn je ogen open doet in een vreemd bed, je kijkt naar links en je ziet Jan zijn tanden naar je lachen.
En toch is het zoquote:
Bosvruchten T geZquote:
Omdat ws tandkosten duur zijn en hygiëne moeite kost is een gebit een statussymbool geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van een ieder die met tanden bezig is op een professionele manier.
Oke, bedankt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ws tandkosten duur zijn en hygiëne moeite kost is een gebit een statussymbool geworden.
Je kunt nog nauwelijks een hoge functie bekleden met slecht gebit
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Deze maand wel loonsverhoging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |