SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
klinkt zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb genoeg te doen.. of ik er zin in heb en er tijd voor maak is een 2de
vannochtend aangezet want ik was toch klaarwakker..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
Heb gelukkig de vaatwasser al uitgepakt gisteravond. dus ik kan weer rustig gaan vullen en kijken of hij zondag aan kan
Vannacht is er niks gegeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
drinkt ze wel normaal?
eten doet ze wel een beetje toch?
ah ja dat kan ook. Ik vond gisteren verstandiger met een bord waarop ik een kippepoot had ontleed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
vannochtend aangezet want ik was toch klaarwakker..
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zal niet te veel zeuren over hoe kut ik mij voel want gister werd het ook niet gewaardeerd.
das een goed ontbijtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenbroodjes maar in de over gemikt
Ik wilde dat met een soepje eten, maar het soepje is nog bevroren, dus die staat nu buiten verder te ontdooien.
Ja, je mag niet lachen hier, dat weet je toch nu onderhand wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijn![]()
smileys?
jlaw.gif
Vond ik ookquote:
Lekker aan soepijs likken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenbroodjes maar in de over gemikt
Ik wilde dat met een soepje eten, maar het soepje is nog bevroren, dus die staat nu buiten verder te ontdooien.
Soepijs-lollyquote:
Is gewoon weer jouw schuld dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik moest lachen dat er ineens random berichten over brokjes langskwamen terwijl het verder over de rode klats ging? Ondanks mijn![]()
smileys?
jlaw.gif
Ga wegquote:
Pannenkoeken met babi pangang -ijsquote:
Mijn interesse is gewekt.quote:
Niet alleen dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
smileys?
jlaw.gif
Nog heel evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |