SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmm. Geen idee wat ik hier heb eigenlijk. Snelheid is een keer geupgrade. Ik denk 500? Haal iig 315mb/s met speedtest op m'n telefoon over wifi. Wat al meerdere lagen van niet ideaal is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb schijnbaar 250 mbit bij de zoggi, moet nog steeds een keertje bellen of ze weer eens een 'aanbieding' hebben want betaal natuurlijk weer veels te veel
op viaplay krijg je elke zaterdadmiddag een engelse wedtrijd op het open kanaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik op mijn nieuwe adres krijg. De ESPN zenders die ik nu heb, zal ik daar wel niet krijgen
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDNquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloaden
Had vorige week nog een mail van de zoggi, vandaar dat ik het weet. Zal zoals gebruikelijk volgende maand ook wel de mail komen dat het maandbedrag weer omhoog gaatquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Geen idee wat ik hier heb eigenlijk. Snelheid is een keer geupgrade. Ik denk 500? Haal iig 315mb/s met speedtest op m'n telefoon over wifi. Wat al meerdere lagen van niet ideaal is.
Zie op de site van de provider wel dat 8 gigabit eventueel beschikbaar is op dit adres.
quote:Elk jaar vragen we méér van het internet en hebben we meer data nodig. Daarom verhogen we je internetsnelheid. Net als andere jaren. De snelheid van je internet gaat naar 250 Mbit/s download en 30 Mbit/s upload.
God die tijden.. dat ik het uitriep van blijdschap als het een paar seconden, of zelfs een hele minuut, even wat sneller ging met downloadenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloaden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDN
Wij hadden Kabelfoonquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
33k6, 56k 64k en daarna vrij snel mxstream (dat was 1mbit ofzo?) want de telfoon lijn was altijd bezet met ISDN
's Avonds voor het slapengaan een mp3'tje van 3mb aanzetten om te downloaden en dan de volgende ochtend hopen dat er geen storing wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
God die tijden.. dat ik het uitriep van blijdschap als het een paar seconden, of zelfs een hele minuut, even wat sneller ging met downloaden
en dat het MP3tje echt dat nummer wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds voor het slapengaan een mp3'tje van 3mb aanzetten om te downloaden en dan de volgende ochtend hopen dat er geen storing was
schoteltje proberen? katten zijn raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik dacht ik stop gewoon een brokje in haar mond en dat als ze op en zo door... En nu zit ze te eten alsof er leven er vanaf hangt.
[ link | afbeelding ]
Maar ze wil dat niet vanuit het voerbakje.![]()
![]()
Kabelfoon was geloof ik nog een paar gradaties erger, maar we hadden tenminste wel internet als een van de eerstenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kabel was hier casema, dat stond altijd als beroerd bekend
Ja ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat het MP3tje echt dat nummer was
nummer.mp3.exequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat het MP3tje echt dat nummer was
die had je idd ook.quote:
Nu gaan die rare mensen onder de rivieren weer zeggen dat het friet is.quote:
daar zat muziek inquote:
niet gekliktquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA TT NYR
Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2025
Gewoon via soulseek downloadenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ditJe geduld werd wel op de proef gesteld toen
Gestemd op Maccie met eigen saus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA TT NYR
Dr_Flash in PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2025
Zou ook de oorzaak even verhelpenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Karzai het volgende:
brand alarm ging af maar wat raampjes open gezet
Ging daarom het brandalarm van karzai af?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Send to kindle doet het niet meer
Sommige katten vinden bakjes niet leuk omdat de rand tegen hun snorharen aankomt terwijl ze eten. Misschien een plat bordje proberen anders?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik dacht ik stop gewoon een brokje in haar mond en dat at ze op en zo door... En nu zit ze te eten.
[ link | afbeelding ]
Maar ze wil dat niet vanuit het voerbakje.![]()
![]()
Ik had een paar boeken gestuurd vorige week en die worden niet gedownload.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging daarom het brandalarm van karzai af?![]()
Bij mij werkte het al een tijdje slecht. Maar werkt het nu in z'n algemeen niet meer of alleen op jouw kindle niet meer?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar boeken gestuurd vorige week en die worden niet gedownload.
Als ik in de cloud kijk staat daar ook bijna niks meer.
Ja ga ik nu ook nog proberen maar was tot twee dagen terug geen probleem. Maar goed snoepjes eet ze als ik ze aan geef in haar bek, als het valt gaat ze er vaak niet eens achteraan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige katten vinden bakjes niet leuk omdat de rand tegen hun snorharen aankomt terwijl ze eten. Misschien een plat bordje proberen anders?
Aan de pohi te zien de 20e. Mja. Wat is de volgende trede op de banladder? Half jaar? Jaar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Oh misschien toch geen maandban?Dat zou wel jammer zijn. 19 februari was ze hier voor het laatst en dat was echt een halve dag ofzo.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is de volgende trede op de banladder?
quote:
Zijn de bosjes nu weer leeg?quote:
Ik krijg dit nog lang te horenquote:
Oh nog geen maand dus? Er is nog hoop dus. Ja geen idee denk twee maanden maar permanente ban kan ook nog.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de pohi te zien de 20e. Mja. Wat is de volgende trede op de banladder? Half jaar? Jaar?
Nog een paar maandjes en dan kan je warm eten bewaren in de bosjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg dit nog lang te horen
Het werkt nu niet eens meer, te warm buiten.
Dan wordt het opgegeten door alle insecten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes en dan kan je warm eten bewaren in de bosjes.
Gewoon in een tupperware bakje bewaren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt het opgegeten door alle insecten.
Jij onderschat insectenquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon in een tupperware bakje bewaren.
wromquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef Ama het volgende:
Ik ben een beetje gespannen voor morgen dus ik blijf nog heel even wakker.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wrom
worm
slak
ahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat voor pilletje heb jij gehad? 👀quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
SUPER LOL
AHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
liefdequote:Op donderdag 20 maart 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Wat voor pilletje heb jij gehad? 👀
https://www.rtl.nl/nieuws(...)teld-bunker-den-haagquote:In een oude bunker in de duinen bij Den Haag zijn meerdere vleermuizen om het leven gebracht. Een van de dieren is 'vastgespijkerd aan een plank en overgoten met kaarsvet', schrijft wethouder Robert Barker (Dierenwelzijn) vandaag in een brief aan de gemeenteraad.
we gaan ze slaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
Godverdomme ik haat mensen soms zo erg.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)teld-bunker-den-haag
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, was geband. Volledig onterecht natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En sleept die fok nu voor het gerecht?
nou ja zeg, ben dimmy nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met al jouw bans verdiend die wel wat
Had ze gisteren verteld. Vandaag heeft ze weer Thaise les.quote:
Oeh, have funquote:
Waarom is datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:11 schreef mschol het volgende:
ik twijfel om mij even aan te kleden en rondje door polder alvast te fietsen ofzo..
omdat het zo achterlijk vroeg is/wasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Lijkt mij juist lekker rustig
Oh ja, nou dan wacht je evenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het zo achterlijk vroeg is/was
inmiddels pas net gedouched..
overigens zal het best rustig zijn maar al het "wild" is er ook nog, en ik heb wel vaker in het donker gehad dat ik bijna een haas heb overreden
TIIIJJJJJJDquote:
Ja en misschien wel twee koffie vandaagquote:
Ik heb voor de lunch wel worstenbroodjes uit de vriezer gehaaldquote:
een sterrenhemel, bloemetjes en een persoon als windows achtergrondquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een rode panda als Windows achtergrond.![]()
Sow. Jij durft.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en misschien wel twee koffie vandaag
ik zit nu al op 3quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en misschien wel twee koffie vandaag
Living on the edgequote:
Als ik dat doe dan ben ik deaudquote:
Je was okequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan ben ik deaud
hoef je niet meer te werken of belasting te betalenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan ben ik deaud
4EverBlackCoffeequote:
ja, ik denk hetquote:
Preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef je niet meer te werken of belasting te betalen
tijdelijke sauna hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het belooft wel een mooie dag te worden
Hiep hoi
Ik was gisteren wel krokant gebakken toen ik de auto uitkwamquote:
Ze zijn lekker met het onderhoud bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
oh, zo te horen wordt de rest van de gallerijhekken op mijn verdieping vervangen..
mag ook wel voor 13 miljoenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn lekker met het onderhoud bezig
Het mag wat kostenquote:
Kan je veel koffie voor kopen.quote:
tja.. krijg je met grote panden..quote:
zonde..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je veel koffie voor kopen.
Het is wat het is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. krijg je met grote panden..
[..]
zonde..
koop dan chocolademelk
Er is geen windquote:
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
van het bedrag dat ik daaraan bijdraag kan ik niet met pensioen
Heb je slechte karma?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
dat zou moeten lukken, net..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 13 miljoen wel, mag ik hopen?
quote:
weergoden zijn vast boos op jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is geen wind![]()
Ik heb echt onwijze pech. Normaal is dit het ideale seizoen voor kitesurfen. En komende week is ook geen wind voorspeld
Ga je vandaag nog fietsen?quote:
Wattebbiegedaandan?quote:
Dat is altijd een optiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja,sowieso want boodschappen, hoef ik dat morgen niet meer te doen
Ja, je zit wel op een wat kleiner oppervlakquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben bang dat het wat begint op te vallen
Aan Cthulhu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien moet ik meer Thaise kindjes offeren
Gezondheid.quote:
Ja uiteindelijk zal het wel gaan opvallen denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je zit wel op een wat kleiner oppervlak
Net zo hard als dat jij aan het werk bent CEquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hard aan het werk @:4everblackeyed?
Jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk zal het wel gaan opvallen denk ik
Heel sociaal van jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
K doe het nu maar gewoon voor iedereen
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo hard als dat jij aan het werk bent CE
Ik heb nog een leuk liedje voor je.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:02 schreef UitStraling het volgende:
Met dit in je hoofd wakker worden,
Let it swing and let it rock and roll
Let it swing and let the feeling take control
Oooh, ah, oooh
[ link | afbeelding ]
Wat ben je weer voor enge en snode dingen aan het doen allemaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
K doe het nu maar gewoon voor iedereen
Niks anders als normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je weer voor enge en snode dingen aan het doen allemaal?
Wat ga je nu weer leren?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Citizen.Erased
Ik heb een go voor een nieuw te starten opleidingZie mij gaan jong
U is vrij vandaag?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.
Om nog beter te leren om enkels door te knagenquote:
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.quote:
Tering wat een griebusbendequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je.
Wel even op hoog volume afspelen voor het optimale luistergenot![]()
Is net zo rustgevend als dat linkje van laatst van Defcon![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat is best een leuk liedjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk liedje voor je.
Wel even op hoog volume afspelen voor het optimale luistergenot![]()
Is net zo rustgevend als dat linkje van laatst van Defcon![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Is het uit met je meisje?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben de was aan het doen. Huis ruimt zichzelf niet op.
I knowquote:
Vandaag?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.
Dit jaar, in de zomerquote:
Vandaag? Als het ff kanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat we weer de 42 graden aan gaan tikken.
Wel fijn als je flexibel kan zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, gistermiddag wel. Maar begin vandaag wat later is het plan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben nog aan het luisteren, zit geduldig te wachten tot mijn oren wegrennen.
Ga weg, hoor.quote:
Ja, die is niet helemaal goed.quote:
Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welkequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I knowStaat ook in mn playlist voor op de weg
Hij mag 20 graden van mij hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die is niet helemaal goed.
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat die in een van mijn RMM's zit, maar weet niet welke
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Citizen.Erased
Ik heb een go voor een nieuw te starten opleidingZie mij gaan jong
22 graden is meer dan primaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Wat is er ?quote:
Werk je halve dagenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn als je flexibel kan zijn
Ik ben vroeger begonnen, dus ook vroeger eindigen
Kreeg ik gisteren weer een soort opmerking: oh, 4E is avond aan het vieren
Ja joh, als ik om 7 uur begin, dan ben ik om half 4 wel een keer uitgewerkt en als je dan om 16.15 een berichtje stuurt, ben ik niet meer online
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?quote:
Ga weg hoor, slavendrijverquote:
Ik klik echt overal op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij klikt op alle muzieklinkjes?
Goed om te wetenquote:
quote:
quote:
Bovendien is de juiste spelling paardtimerquote:
Meestal is dat geen dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef rival het volgende:
[..]
Alle ramen en deuren dicht dat overleef je wel een dag.
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij mag 20 graden van mij hebben.
Hihihihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is de juiste spelling paardtimer
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ffquote:
Volgens mij zit die in 4 of 5quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was hem nog niet tegen gekomen in 6 en de 1e, maar moet de rest nog beluisteren
Ja, heel realistisch weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over een normale situatie waar het een hele week heet is. Gewoon vandaag ff
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het vandaag ook wel voor eigenlijk
Check.quote:
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.quote:
Schaatsen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
BBC liegt altijd, dus het zal wel 40 graden worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen, "BBC weather warns of extreme Arctic cold attack as shock snow in April is on the cards"
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef Karzai het volgende:
Half dagje arbeiden vandaag
Ik neem 2 lekkere broodjes mee
[ afbeelding ]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen hier die overdag post werkt halve dagen.
Anders wel gek dat je tijdens werk tijd genoeg hebt om te schijtposten.
Gatver.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse broodje zit een beetje mensenpoep op.
Boarden in Aprilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
shoarmarolladequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:103. Da Emperor - Get Funky
104. DJ Snake Ft. Yellow Claw - Ocho Cinco
105. Qatja S. - Geen Haar Beter
Uitstekende keuzequote:
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
*checkt tijd*quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker saampjes in een superwak verdwijnen.
US zit in een tijd vacuüm.quote:
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme maan, nog meer kraters.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#AllevrouweninAmsterdam, binnen blijven vandaag, of trek wat vuilniszakken aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
geloof dat de centjes vandaag ook weer gestort gaan worden dus ik kan na het werk linea recta het terras op
Heb maandag een gesprek met baas 2 en 3 over het teveel aan uren dat ik draai. Ik zal deze optie meenemen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon al je leerlingen dwars door de Maan heengooien, heb je ook tijd om af en toe wat te posten hier
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Maan heeft moeite om zichzelf te uiten: 'Stukje ben ik kwijtgeraakt'
reddingsbootje eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt weer voor de positiviteit Kaneel.
ja er zat wat vet op de lens zie ik nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je de soort kunt herkennen aan 1 matige foto.
Altijd al geweten dat je een strontexpert was.
Wij zijn het uitverkoren volk der Kantoortijgers, zo heeft God het allemaal ontworpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best positief toch, dat jullie kennelijk zulke banen hebben waar dit gewoon mogelijk is.
Ohquote:
Wel schoon naar de kelder.quote:
Springen er ineens allemaal mensen in het water.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat er hier op de Binnendieze ineens aan bootje met euromuntjes aan komt varen.
Je moet zelf de slingers ophangenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fout gevonden.![]()
En opgelost.![]()
Goed bezig.
Bootje gezonken door het gewicht want een beetje Fokken levert nu eenmaal een kapitaal op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Springen er ineens allemaal mensen in het water.
Ja, beetje schijtposten, de helft van de tijdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bootje gezonken door het gewicht want een beetje Fokken levert nu eenmaal een kapitaal op.
Dat doen ze ook met 42 graden dus eigenlijk is een dag met 42 graden een boot vol euro’s waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Springen er ineens allemaal mensen in het water.
Ja oke, interessante manier om dingen te bekijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen ze ook met 42 graden dus eigenlijk is een dag met 42 graden een boot vol euro’s waard
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje schijtposten, de helft van de tijd
Of gewoon 80%
Hier komt het bonusschip ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.
Niet?quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.quote:
Moggequote:
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
Whehe, ja maar als ik ze in de oven gooi dan komt alles wel weer goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?
Jazeker.quote:
Een twee halfjes maken een helequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
drinkt ze wel normaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.
dan heb je nog wat te doen vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:43 schreef mschol het volgende:
vaatwasser ook weer klaar, kan ik die zo ook weer uitruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |