Ja oke, interessante manier om dingen te bekijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen ze ook met 42 graden dus eigenlijk is een dag met 42 graden een boot vol euro’s waard
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje schijtposten, de helft van de tijd
Of gewoon 80%
Hier komt het bonusschip ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week komt het schip met geld weer
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik wat schijtpost kunnen mensen daar slimmer van worden, gelukkiger ook, en simpelweg een beter mens.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat van Fok ooit iemand een beter mens is geworden.
Niet?quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.quote:
Moggequote:
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga even kijken hoe het staat met de worstenbroodjes
Whehe, ja maar als ik ze in de oven gooi dan komt alles wel weer goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
knoerthard natuurlijk nog want ze waren voor de lunch niet voor ontbijt?
Jazeker.quote:
Een twee halfjes maken een helequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg halfjes die er een relatietietje met een ander halfje aan over heeft gehouden, toch?
drinkt ze wel normaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga maandag wel mee langs om waarschijnlijk te horen te krijgen dat er niks aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |