SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@JustinK heb je mijn linkje gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mag er nou in het middenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef maily het volgende:
@:JustinK
toch maar ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:38 schreef maily het volgende:
@:JustinK heb je mijn linkje gezien?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awwww liefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, 143. Meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat tijgerpunten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon ingeruild hier hèquote:
Tis wel weer duidelijk Justin K
Al die gedichtjes en cadeautjes
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Elke post sterft er een KUIKENTJE!?Trust nobody![]()
Is dat zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat tijgerpunten?
Tenzij je maagd bentquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel goed ideequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker naar bed Char?Trust nobody![]()
daar ga je dan meis, met je goeie gedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon ingeruild hier hè
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld
ik zou het niet pikken; pak hem!![]()
Had je maar lief moeten doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon ingeruild hier hè
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld![]()
Btje de hele avond lopen sneren![]()
![]()
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.quote:![]()
Oké, leuk maar ik heb geen appel op m’n hoofd dus even de andere kant op richten a.u.b.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet waar ik sta nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
daar ga je dan meis, met je goeie gedrag
ik zou het niet pikken; pak hem!
gaan ze dan door de shredder of zijn dat weer andere?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.![]()
Okquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, leuk maar ik heb geen appel op m’n hoofd dus even de andere kant op richten a.u.b.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.
Trust nobody![]()
Geen idee, denk dat dat weer andere zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
gaan ze dan door de shredder of zijn dat weer andere?![]()
Ja die mensen bestaan denk ik ook wel. Ergensquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik even niet aan gedacht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus je wil er niet bij komen liggen?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wow, ik wist niet dat de telling zo hoog gaat, ik zit op 19 ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, 143. Meen ik me te herinneren
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik sta mijn plekje wel afquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus je wil er niet bij komen liggen?
dan zijn er toch wel heel veel pasgeboren kuikentjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat dat weer andere zijn.
en eendagskuikentjes maar die worden niet geshredderd. wel vermoord om te dienen als kattenvoer.![]()
Dacht ik hoor. Kan ook 43 zijn. Maar t was iets met 43quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat de telling zo hoog gaat, ik zit op 19 ofzo
Boeit ook niet. En is 10 jaar geleden
In NL toch niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
dan zijn er toch wel heel veel pasgeboren kuikentjes
en eendagskuikentjes maar die worden niet geshredderd. wel vermoord om te dienen als kattenvoer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Liquorquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dacht ik hoor. Kan ook 43 zijn. Maar t was iets met 43
Boeit ook niet. En is 10 jaar geleden![]()
![]()
![]()
Wat ik begreep kunnen ze in het ei al zien wat het wordtquote:
En dan gaan de ‘verkeerde ‘ wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://vilt.be/nl/nieuws(...)n-van-eendagskuikensquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik begreep kunnen ze in het ei al zien wat het wordt
En dan gaan de ‘verkeerde ‘ weg
Vanaf 2026 is het pas verboden![]()
Das Belgiëquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
https://vilt.be/nl/nieuws(...)n-van-eendagskuikens
Vanaf 2026 is het pas verboden
Belgische siteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaahquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan we samen in een clubje Amy![]()
Is het @gebrokenglas adoratie clubje een optie?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
GG is liefquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah![]()
Is het @:gebrokenglas adoratie clubje een optie?
quote:![]()
Meestal
Ik denk dat ik in alle jaren dat ik in dts post
GG 2 x boos heb gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel voorzichtig he, hij knoeit en sproeit nogalquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah![]()
Is het @:gebrokenglas adoratie clubje een optie?![]()
![]()
@gebrokenglas![]()
Ik wil ook juichenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2-1quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
beter te vroeg gejuicht dan niet, toch?
Die zit te werkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan legt hij zijn werk maar even neerquote:
Of wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mjaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan legt hij zijn werk maar even neer
Of wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lig al op bedquote:
Nee nou, nu niet hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
ja en? "zorg dat hij erbij komt" een optie?
Dan ben ik straks klaarwakker en ik moet er vroeg uit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is kak héquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nou, nu niet hoor
Dan ben ik straks klaarwakker en ik moet er vroeg uit.
dan licht uit en lekker gaan slapen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nou, nu niet hoor
Dan ben ik straks klaarwakker en ik moet er vroeg uit.
en hopen dat hij je straks niet wakker maakt omdat de afstandbediening onder jouw kussen ligt![]()
![]()
Ja, altijd klaarwakker daarna.quote:
Ja bizarquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
dan licht uit en lekker gaan slapen.
en hopen dat hij je straks niet wakker maakt omdat de afstandbediening onder jouw kussen ligt![]()
En gewoon ontkennen he, de dag er na.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je veilige woord?
[..]
Herkenbaar
Met hoeveel staat Nederland achter?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jepquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat is natuurlijk Fluggaenkoechiebolsenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je veilige woord?
[..]
HerkenbaarI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zie mijn Sig![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk Fluggaenkoechiebolsen
Wat is jullie kernkwaliteitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NEEEEJJJJ niet daarover beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
nee beetje lastig he, met een ZONNEBRIL![]()
Een paarsequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
nee beetje lastig he, met een ZONNEBRIL
Zei je laatst ook alquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
blauw
maar alleen op dinsdag
en linksdraaiendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo ben ikquote:
Geduldig en dicht bij mezelf staan. Als ik anderen moet gelovenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Blauw is goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
blauw
maar alleen op dinsdag
en linksdraaiendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geduldig en dicht bij mezelf staan. Als ik anderen moet geloven
Mooiquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird wat is mijn kernkwaliteit
arretjescakequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird wat is mijn kernkwaliteit![]()
![]()
Aanpassingsvermogen
Accuraatheid
Analytisch inzicht
Besluitvaardigheid
Betrouwbaarheid
Creativiteit
Diplomatie
Doorzettingsvermogen
Flexibiliteit
Inspirerend zijn
Integriteit
Kritisch denken
Kunstzinnigheid
Loyaliteit
Onbevoordeeldheid
Overtuigingskracht
Pragmatiek
Proactief zijn
ResultaatgerichtheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb echt geen flauw idee wat mijn kernkwaliteit is. Ik ben een IT'er die op zijn 12e zelf is begonnen met programmeren en nooit is gestopt. Neem mij aan of beantwoord deze brief niet.
Toedels,
Wouter![]()
scherpzinnigquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird wat is mijn kernkwaliteit
consequent
eerlijk
kritisch
betrouwbaarSmile, it's free therapy.![]()
Aaaaahhhhhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
scherpzinnig
consequent
eerlijk
kritisch
betrouwbaar
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leukBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jahaa het staat er was aan het nadenkenquote:
juf ongeduld!
Weet je mijn kernkwaliteiten dan zo uit je mouw?Smile, it's free therapy.![]()
Aaahhhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leuk
Gaat nooit lukkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leukTrust nobody![]()
Creatiefquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaa het staat er was aan het nadenken
juf ongeduld!
Weet je mijn kernkwaliteiten dan zo uit je mouw?
Loyaal
Enthousiast
OvertuigingskrachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leuk![]()
![]()
ja hoor, dat magquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leuk![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Creatief
Loyaal
Enthousiast
Overtuigingskracht![]()
![]()
ja herken ik me wel inSmile, it's free therapy.![]()
Is goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
Mag ik de wens uitspreken dat jullie allemaal nooit op anoniem gaan. Dts is leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker positiefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je wat de kernkwaliteiten van jou zijn? ben ik wel benieuwd naar.quote:Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunstzinnig
Vooral afgelopen zaterdag
Mijn drol is een goede kernkwaliteit, het is kwaliteit en komt uit de kern van mijn lichaamUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mag hij nog wel de wens uitsprekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Afgelopen jaren al veel op anoniem
Zal niet ineens veranderen per vandaagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flauwquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn drol is een goede kernkwaliteit, het is kwaliteit en komt uit de kern van mijn lichaamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Elke dag weer andersquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn drol is een goede kernkwaliteit, het is kwaliteit en komt uit de kern van mijn lichaamBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had roddelpraat extra opstaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geeft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hihiquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had roddelpraat extra opstaan.![]()
![]()
morgenavond zal hij wel weer verslag uitbrengen van zijn weekquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef KoningWouter het volgende:
Zou @:Kree al koffie hebben gedronken met die ene dame?![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag hij nog wel de wens uitsprekenTrust nobody![]()
Ging van Jensen naar Floris Waaijers naar Rogier alle drie zijn ze van het padje af door drugs en alcohol.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb er niks aan gemist zie ik welquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging van Jensen naar Floris Waaijers naar Rogier alle drie zijn ze van het padje af door drugs en alcohol.![]()
Jij kijkt datquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb er niks aan gemist zie ik wel
Wel ernstigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WAAAT kijk jij die pulp?????quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb er niks aan gemist zie ik welSmile, it's free therapy.![]()
https://competentiesvoorbeelden.nl/overzicht-van-kernkwaliteiten/
mooi overzicht van kwaliteit valkuil uitdaging allergieSmile, it's free therapy.![]()
Mezelf verliezen in details en hyperfocusquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Cursus overgehadquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
https://competentiesvoorbeelden.nl/overzicht-van-kernkwaliteiten/
mooi overzicht van kwaliteit valkuil uitdaging allergie
Leidinggeven
Plannen
En daar hoorde dit bij
Hoezo is hyperfocus je valkuil ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mezelf verliezen in details en hyperfocusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat die nogal lang kan duren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo is hyperfocus je valkuil ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op de opleiding gehadquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cursus overgehad
Leidinggeven
Plannen
En daar hoorde dit bij
Wel als ik daardoor steeds de overuren in ga jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat ervaar je als negatief ..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als het ten koste gaat van jezelf is het negatief jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel als ik daardoor steeds de overuren in ga jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het ten koste gaat van jezelf is het negatief ja
Krijg je oogkleppen van is mij ooit verteldquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo is hyperfocus je valkuil ?
Je verliest overzichtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
makes sensequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Krijg je oogkleppen van is mij ooit verteld
Je verliest overzichtSmile, it's free therapy.![]()
Druifjequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je verliest overzicht
ik wou niet over dat achterlijke decolete en die flaporen beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oog voor detail
Mooie kwaliteit![]()
![]()
Verlies geen overzicht dan hoor. Verlies voornamelijk de tijd uit het oog. Tot iemand me eruit haalt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je verliest overzichtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BOLK ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verlies geen overzicht dan hoor. Verlies voornamelijk de tijd uit het oog. Tot iemand me eruit haalt.![]()
Meer voor nodig.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje het "Pull out!!" "Pull out!!!" idee?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verlies geen overzicht dan hoor. Verlies voornamelijk de tijd uit het oog. Tot iemand me eruit haalt.Lach met een schone bips![]()
Zoals nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verlies geen overzicht dan hoor. Verlies voornamelijk de tijd uit het oog. Tot iemand me eruit haalt.
Eigenlijk moet je slapen
Maar je focus ligt in dts![]()
Bedtijd. Anders verslaap ik me.
Trusten
Slaap lekker Katyquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Trusten![]()
![]()
![]()
Nee dat is gewoon geen zinquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals nu
Eigenlijk moet je slapen
Maar je focus ligt in dts![]()
![]()
Maar ik ga wel slapen nu! Fijne avond nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slaap wel kittenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
TrustenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snurkzequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Trusten
Lach met een schone bips![]()
trustequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon geen zin![]()
Maar ik ga wel slapen nu! Fijne avond nog![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Trusten
Het zal mijn dirty mind misschien wel wezen maar ik deed een grinnik.....quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
he schat weet jij waar mijn .....
o sorry je sliep nog ....Lach met een schone bips![]()
dirtyquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zal mijn dirty mind misschien wel wezen maar ik deed een grinnik.....
dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zal mijn dirty mind misschien wel wezen maar ik deed een grinnik.....![]()
![]()
we zijn ALLEMAAL raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Pffff, dacht al dat ik raar was.![]()
![]()
Nee dat is @JustinKquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Pffff, dacht al dat ik raar was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We zeggen niet dat je dat niet bent hequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Pffff, dacht al dat ik raar was.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is @:JustinkRaaarrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
daar had je wel een paar posts mee kunnen wachten hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We zeggen niet dat je dat niet bent he![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is @:Justinkdie is het raaarrrstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHUT????? WIE IS WE?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We zeggen niet dat je dat niet bent he
Lach met een schone bips![]()
kan maar geen zin inquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
daar had je wel een paar posts mee kunnen wachten hoor
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind het ook ietwat hard bestraftquote:
Zelf uit evenwicht gebrachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nietes, hij is als een potje aardappel anders. Niet te vreten maar wel zoet.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja mee eens. Maar je kunt em geven helaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook ietwat hard bestraft
Zelf uit evenwicht gebrachtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welke smaak?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nietes, hij is als een potje aardappel anders. Niet te vreten maar wel zoet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Potje Marvel Rivals nog maar dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
meteen achterdochtig ook hequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vraag heb ik hier wel vaker gezien![]()
![]()
Aha ahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neee GOFFER
ik ga je op foe zetten![]()
Jaquote:
Het dts collectief deelt een gezamenlijke meningI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
AptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KB is gek op het liedjequote:
Apata
Dat hoort ze het liefst de hele dag
En ze waardeert het enorm dat ik het vaak voor haar zing en postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kissy face, kissy face sent to your phone
oke (aarzelend)quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
KB is gek op het liedje
Apata
Dat hoort ze het liefst de hele dag
En ze waardeert het enorm dat ik het vaak voor haar zing en post![]()
Vreselijk nummerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Don't you want me like I want you baby?
Vroeger.
Toen je nog achterin de stationwagon zat en je stiefpa na 12 uur rijden in Frankrijk een blikje bier open trok tijdens het rijden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: