SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@JustinK heb je mijn linkje gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mag er nou in het middenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef maily het volgende:
@:JustinK
toch maar ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:38 schreef maily het volgende:
@:JustinK heb je mijn linkje gezien?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awwww liefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, 143. Meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat tijgerpunten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon ingeruild hier hèquote:
Tis wel weer duidelijk Justin K
Al die gedichtjes en cadeautjes
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Elke post sterft er een KUIKENTJE!?Trust nobody![]()
Is dat zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat tijgerpunten?
Tenzij je maagd bentquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel goed ideequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker naar bed Char?Trust nobody![]()
daar ga je dan meis, met je goeie gedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon ingeruild hier hè
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld
ik zou het niet pikken; pak hem!![]()
Had je maar lief moeten doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon ingeruild hier hè
En dan dit
Zooooo
Teleurgesteld![]()
Btje de hele avond lopen sneren![]()
![]()
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.quote:![]()
Oké, leuk maar ik heb geen appel op m’n hoofd dus even de andere kant op richten a.u.b.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet waar ik sta nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
daar ga je dan meis, met je goeie gedrag
ik zou het niet pikken; pak hem!
gaan ze dan door de shredder of zijn dat weer andere?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.![]()
Okquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, leuk maar ik heb geen appel op m’n hoofd dus even de andere kant op richten a.u.b.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De CO2 uitstoot van het posten van een post op FOK staat gelijk aan het vermorzelen van een schattig pasgeboren kuikentje.
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: