Wat is het?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorme puist in opkomst op m'n kin. Ik wilde cute zijn dit weekend, niet een wandelende puist.
"Ja echt, Fokuser Crack_ heeft hier op gezeten! Is zeker 500 euro waard."quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, heb er niet bij gezet dat het om een FOK-item ging. Gemiste kans
[..]
Cutieputietouetoueptueieiei
quote:
quote:
Reuzel is toch helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wow dit had ik echt al heel lang niet meer gezien. Het zal er vast altijd geweest zijn maar nooit opgevallen en dus ook wel heel lang niet meer gegeten.
[ link | afbeelding ]
Gelukkig worden we mooi oudquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:25 schreef Haags het volgende:
Mijn laatste ban is alweer even geleden. Ik ben net als @:dven mijn wilde haren verloren
Ja is goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
MAIL TERUG
' HOI CRACKIE, ER IS WREL WAT MOGELIJK'
CRALKAJLKAJALKJALCKJEWIAOJOAUIOAUO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verder alles onder controle?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
MAIL TERUG
' HOI CRACKIE, ER IS WREL WAT MOGELIJK'
CRALKAJLKAJALKJALCKJEWIAOJOAUIOAUO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
:$ hoort het te zijn he.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
Vroeger op MSN was : @ een boze
En hier is heten soms moet ik daar nog steeds aan wennen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Als mensen denken, waar de fuck gaat dit over; mn carriére
Fijn antwoord gekregen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Als mensen denken, waar de fuck gaat dit over; mn carriére
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |