Dat klinkt primaquote:
zelfde werkgever nog steeds dus dat is prima maar de opdrachtgever....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt prima
(tenzij je zakelijk failliet bent)
Dat is tegenwoordig al zeldzaam lang bij eenzelfde werkgeverquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfde werkgever nog steeds dus dat is prima maar de opdrachtgever....![]()
maar het is ook zeldzaam dat je gaat bbq-en bij de baas,of op zijn 2 Harley's mag rijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al zeldzaam lang bij eenzelfde werkgever
Goed afdelingsuitjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar het is ook zeldzaam dat je gaat bbq-en bij de baas,of op zijn 2 Harley's mag rijden.
maar inderdaad, er is er nog 1 langer in dienst dan ik.
Ja, ook als je ergens lang zit, geen zekerheid dat je mag blijvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al zeldzaam lang bij eenzelfde werkgever
ik zag moka net nogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar jij komt hier nog wel ieder jaar een keer op visite Wok, hoop anderen van 10 jaar terug zijn totaal verdwenen
net fg gehad en tegenwoordig doe ik ook inbreken mystery visits. tot nu toe 100% scorequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ook als je ergens lang zit, geen zekerheid dat je mag blijven.
Oh was jij datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net fg gehad en tegenwoordig doe ik ook inbreken mystery visits. tot nu toe 100% score
ik mocht blijven
Zeker de helft van de BBQ meet bij GF (quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar jij komt hier nog wel ieder jaar een keer op visite Wok, hoop anderen van 10 jaar terug zijn totaal verdwenen
De laatste keer dat ik iemand uit de KSC IRL heb gezien is volgens mij ruim 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag moka net nog
suikertaartje zie ik IRL af en toe
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Veiligheidswaarschuwing
Jumbo roept per direct Jumbo Roerbakmix Hollands met houdbaarheidsdatum 04-02-2025 terug. Er zit mogelijk bleekselderij in de roerbakmix!
Wist niet dat bleekselderij dodelijk was.
Ik vorig jaar nogquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand uit de KSC IRL heb gezien is volgens mij ruim 10 jaar geleden.
Nog minder tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker de helft van de BBQ meet bij GF (). Komt hier echt nooit meer...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand uit de KSC IRL heb gezien is volgens mij ruim 10 jaar geleden.
ik elke dagquote:
Nooit te oud ditdat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb je toch nog wat geleerd vandaag .
Ik zat even in mijn foto-archief te kijken en op 15 november 2014 was er nog een SinterKSC-meet bij mij thuis en daarna niks meer qua meetsquote:
Daar was ik niet bijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat even in mijn foto-archief te kijken en op 15 november 2014 was er nog een SinterKSC-meet bij mij thuis en daarna niks meer qua meets.
Je kunt er blijkbaar allergisch voor zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Veiligheidswaarschuwing
Jumbo roept per direct Jumbo Roerbakmix Hollands met houdbaarheidsdatum 04-02-2025 terug. Er zit mogelijk bleekselderij in de roerbakmix!
Wist niet dat bleekselderij dodelijk was.
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...quote:
Doe d'r de groetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag moka net nog
suikertaartje zie ik IRL af en toe
Vorig jaar JJH nog een paar keer. En Toekito ook nog wel een keer herinner ik mequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar JJH nog een paar keer. En Toekito ook nog wel een keer herinner ik me
En Fles natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @crv maar die waren niet op de GF meetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad.
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwen![]()
.
They are sold solutions to "problems" that didn;t exist in the first place.quote:
Ik heb gelooid ik daar een afslagje gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwen![]()
.
Essie kwam toen ook al hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
Oh de druiplaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Iedereen welquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essie kwam toen ook al hier![]()
De rondleiding was zeker voor het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gelooid ik daar een afslagje gemist
Ja die is wel helemaal weg.quote:
KPD ken ik hem van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die is wel helemaal weg.
Cryothic is elders nog wel regelmatig
Voor jouw tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |