Daar was ik niet bijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat even in mijn foto-archief te kijken en op 15 november 2014 was er nog een SinterKSC-meet bij mij thuis en daarna niks meer qua meets.
Je kunt er blijkbaar allergisch voor zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Veiligheidswaarschuwing
Jumbo roept per direct Jumbo Roerbakmix Hollands met houdbaarheidsdatum 04-02-2025 terug. Er zit mogelijk bleekselderij in de roerbakmix!
Wist niet dat bleekselderij dodelijk was.
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...quote:
Doe d'r de groetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag moka net nog
suikertaartje zie ik IRL af en toe
Vorig jaar JJH nog een paar keer. En Toekito ook nog wel een keer herinner ik mequote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar JJH nog een paar keer. En Toekito ook nog wel een keer herinner ik me
En Fles natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. zo uit mijn hoofd zijn eigenlijk alleen wij nog steeds hier...
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @crv maar die waren niet op de GF meetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad.
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwen![]()
.
They are sold solutions to "problems" that didn;t exist in the first place.quote:
Ik heb gelooid ik daar een afslagje gemistquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb nooit de mythische ladestoel met eigen ogen mogen aanschouwen![]()
.
Essie kwam toen ook al hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En uit die tijd ook uiteraard Fles nog, en heel af en toe @:crv maar die waren niet op de GF meet
Oh de druiplaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Iedereen welquote:
Kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essie kwam toen ook al hier![]()
De rondleiding was zeker voor het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gelooid ik daar een afslagje gemist
Ja die is wel helemaal weg.quote:
KPD ken ik hem van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die is wel helemaal weg.
Cryothic is elders nog wel regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |