Die wou gewoon RIMMEN PIJPEN BEFFEN NEUKEN RAMPETAMPEN ouwe cougarquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
Moest jaren terug bij een kennis van mijn moeder een TV installeren. Zij helemaal om mij heen hangen (was een paar jaar ouder dan ik) vroeg of ik vrijgezel was, wat ik deed, en wat mijn weekendplannen waren. Uiteindelijk telefoonnummers uitgewisseld. Paar x contact gehad, vroeg ik of ze wat wilde drinken "oh, ik ben niet op die manier in je geinteresseerd, toen ik dat aan je vroeg toonde ik gewoon interesse"
Echt... sommige vrouwen
Ik heb hier geen sterke positieve of negatieve gevoelens overquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
emotionele uitspattingen, of uitspattingen van genoegen en ongenoegen zijn VERBOTEN
Heb je gevraagd of dat magquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier geen sterke positieve of negatieve gevoelens over
Waarom zo vroeg?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Nog steeds zin in wijn. Ik heb zaterdagochtend een marktplaatsafspraak om 9 uur!!!!! hoop dat ie niet doorgaat
Zeg je toch af? "Joe ik ga nu wijn drinken, ik ben morgen half dood, het gaat niet doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Nog steeds zin in wijn. Ik heb zaterdagochtend een marktplaatsafspraak om 9 uur!!!!! hoop dat ie niet doorgaat
ze vroeg mn adres dus ik denk dat ze interesse in me heeft, als we vroeg beginnen hebben we nog de hele dagquote:
Hehehe, ja kan uiteraard maar dat vind ik stomquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg je toch af? "Joe ik ga nu wijn drinken, ik ben morgen half dood, het gaat niet door"
Oh ik vraag in een koetjes en kalfjes gesprek wel vaker of iemand een partner heeft of kinderen o.i.d. En wordt mij ook gewoon gevraagd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
Moest jaren terug bij een kennis van mijn moeder een TV installeren. Zij helemaal om mij heen hangen (was een paar jaar ouder dan ik) vroeg of ik vrijgezel was, wat ik deed, en wat mijn weekendplannen waren. Uiteindelijk telefoonnummers uitgewisseld. Paar x contact gehad, vroeg ik of ze wat wilde drinken "oh, ik ben niet op die manier in je geīnteresseerd, toen ik dat aan je vroeg toonde ik gewoon interesse"
Echt... sommige vrouwenOf zie ik daar dan gewoon meer in? Als ik geen interesse in iemand heb ga ik niet specifiek vragen naar iemands relatiestatus.
Nu ben ik benieuwd wat je advertentie wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze vroeg mn adres dus ik denk dat ze interesse in me heeft, als we vroeg beginnen hebben we nog de hele dag
[..]
Hehehe, ja kan uiteraard maar dat vind ik stom. Had ik dat maar eerder moeten bedenken
Dit, gewoon een beetje beeldvorming.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik vraag in een koetjes en kalfjes gesprek wel vaker of iemand een partner heeft of kinderen o.i.d. En wordt mij ook gewoon gevraagd.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat je advertentie was
FOK-verzamlaars.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Het was een grapje, heb niks spannends te koop. Het meest spannende is nog dat iemand dit verlepte kastje nog wil kopen
Het leven is beter met zon en hoge temperaturen dus terechte blikquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Elk jaar weer.
Het wordt lente.
Nederlanders:
[ afbeelding ]
En het vervolg dat alle vrouwen afstandelijke bitches zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Wel echt heel jammer dat sommige mannen klagen dat je als vrouw gewoon aardig wil doen en zij daar zelf bepaalde dingen bij verwachten
Ben ik in het inceltopic terecht gekomen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het vervolg dat alle vrouwen afstandelijke bitches zijn.
Of volcel, geen idee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik in het inceltopic terecht gekomen?
Shit, heb er niet bij gezet dat het om een FOK-item ging. Gemiste kansquote:
Cutieputietouetoueptueieieiquote:
Its a trapquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het vervolg dat alle vrouwen afstandelijke bitches zijn.
oh dat is echt super vervelendquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorme puist in opkomst op m'n kin. Ik wilde cute zijn dit weekend, niet een wandelende puist.
Ik heb dit nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Wow dit had ik echt al heel lang niet meer gezien. Het zal er vast altijd geweest zijn maar nooit opgevallen en dus ook wel heel lang niet meer gegeten.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |