Heb je weer wat te doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb voor mezelf weer een probleem uitdaging gemaakt geloof ik.
Mijn zusje vond een foto die ik gemaakt had mooi en wilde er wel een vergroting van. Ik vroeg hoe groot. Maximale fotopapierformaat wat je kan kopen voordat je het zelf van een enorme rol moet snijden is ~50x60cm. Dat wilde ze wel.
Ik kwam er achter dat het grootste papier dat op de tafel onder de vergroter past ~40x50cm is.
Dus nu moet ik op de muur gaan projecteren. Oeps.
Oehhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag vrij![]()
Straks naar plantenkwekerij
Fake it till you make it Crackiequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het een win-win situatie wordt![]()
[..]
We kunnen doen alsof?
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb voor mezelf weer een probleem uitdaging gemaakt geloof ik.
Mijn zusje vond een foto die ik gemaakt had mooi en wilde er wel een vergroting van. Ik vroeg hoe groot. Maximale fotopapierformaat wat je kan kopen voordat je het zelf van een enorme rol moet snijden is ~50x60cm. Dat wilde ze wel.
Ik kwam er achter dat het grootste papier dat op de tafel onder de vergroter past ~40x50cm is.
Dus nu moet ik op de muur gaan projecteren. Oeps.
Ohh nostalgiequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
Vroeger op MSN was : @ een boze
En hier is heten soms moet ik daar nog steeds aan wennen
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag vrij![]()
Straks naar plantenkwekerij
Heb je dit te horen gekregen of zijn het je gedachtes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Zat ook nog eens goed naar mijn vinger gekeken maar ik denk eigenlijk dat ik mijn vingertop moet gaan missen daar. Ik zei het toen omdat ik er niet bekend mee was maar als het überhaupt geneest blijft er vrij wel niks over en kan het net zo goed sowieso eraf.
Buitenplanten. En ze hebben ook een fuittuin met boerderijwinkelquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is altijd leukGa je voor binnen of buitenplanten? En al wat in gedachten? Altijd leuk om daar doorheen te lopen en wat ideeën op te doen
![]()
Bij onze nemen ze je op zo'n golfkarretje mee over het terrein, alleen dat is het al waard om te gaan
Misschien een schattig gezichtje op tekenen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorme puist in opkomst op m'n kin. Ik wilde cute zijn dit weekend, niet een wandelende puist.
Boerderijwinkelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenplanten. En ze hebben ook een fuittuin met boerderijwinkel![]()
Weet al ongeveer wat ik wil
- roze lavendel
- kruiptijm
- engels gras
- wilde marjolein
Yep.quote:
Maar ik weet het verschil. Veel te praktisch gedacht dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./
Dat ie popt als je er met de pen op druktquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een schattig gezichtje op tekenen?
Eerst maar eens kijken wat ze allemaal hebben staan. Dan kan ik misschien vanmiddag meteen even ana de slag in de tuinquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boerderijwinkels![]()
Wist niet eens dat er roze lavendel bestaat. Ook eens naar op zoek dan. Heb alleen paarse tot nu toe. Leuk voor de bijtjes.
Dat is eigenlijk wel zo ja, ik zou het verschil ook niet opmerken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./
Het leven is te kort voor deze ongein zwabbiequote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik weet het verschil. Veel te praktisch gedacht dit.
quote:
Wil eigenlijk ook de tuin in, maar ze zijn weer met die aanbouw bezig vandaag. Daar gaat m'n heerlie de weerlie dagquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat ze allemaal hebben staan. Dan kan ik misschien vanmiddag meteen even ana de slag in de tuin
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je dit te horen gekregen of zijn het je gedachtes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ga je vanavond douchen en benen scheren?quote:
quote:
geen ideequote:
Vanavond geen Koken met Fles, maar Epileren met Fles.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je vanavond douchen en benen scheren?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Baby darling doll face honey
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor deze ongein zwabbie
Fokquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?
En het had vorig jaar al genezen moeten zijn volgens die arts.quote:
nee nu meteen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "21:00.. kut ik heb m'n bed nog niet opgemaakt".
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een bakje koffieijs, het is te warm voor koffie.
[ afbeelding ]
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als niet alles een overgecompliceerde worsteling is om te overwinnen waar haal ik dan een gevoel van betekenis en voldoening uit?
Door te denken "wow, deze oplossing heeft me toch een partij moeite gespaard. Goed bezig, schouderklopje aan mezelfquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SERIOUS BLEEDINGquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanavond geen Koken met Fles, maar Epileren met Fles.
De Fritz Kola Super Zero is in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
Oke even gedachtes beetje op leukere dingen brengen.
Ik moet eigenlijk juist eens wat meer voor mezelf gaan doen ipv voor anderen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VrijwilligerswerkHeb je genoeg tijd voor, als je alle tijd die je aan overanalyseren besteedt kwijt bent
Gelukkig is het klaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Lekker dicht bij de natuur zijn dit dat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Het lijkt me geen pretje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Moet altijd zo lachen om die filmpjes waarin mannen gewaxt of geëpileerd worden.. baby's
Hier ook met vlagen, nou ja een maand denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier op het platteland stinkt het al 2 maanden mest joh
Die stadsmensen zijn niets gewend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier op het platteland stinkt het al 2 maanden mest joh
Dit heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De Fritz Kola Super Zero is in de aanbieding![]()
Ik vind het niet lekker ruiken, maar beter dan de hele dag in de uitlaatgassen zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die mestgeur echt heeeerlijk![]()
*snuift nog keertje extra
Ik woonde jaren in Zwolle en het rook daar in de omgeving gewoon niet naar mest. We rijden naar opa en oma in de Achterhoek en dan kom je op een gegeven moment in varkensmestgeur terecht. Mijn moeder en ik in koor: hmmm het ruikt weer naar thuis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Kijk Recce even lekker flexen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef Recce het volgende:
[..]
In Twente hadden we natuurlijk vliegtuigen én koeien!
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig heeft straks weer kittenbrokjes. Gaat ze natuurlijk die tussen de volwassen brokjes uit eten maar ik moet het mengen van de dierenarts en ze zou toch op den duur alleen die volwassen brokjes moeten eten.
Ik zie nog niet helemaal hoe dit gaat werken aangezien die kittenbrokjes veel lekkerder zijn zei ze.
Omdat dat niet het advies is van de dierenarts en daarbij is mijn kat sowieso niet heel erg fan van natvoer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?
Kom maar hierheen danquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso leert ze dan nog steeds niet hoe die brokjes smaken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?
Dan kan je toch steeds meer en meer minderen met natvoer?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso leert ze dan nog steeds niet hoe die brokjes smaken.
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @Dr_Flashquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach zolang het geen nertsenpoep is zal het best meevallen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker ruiken, maar beter dan de hele dag in de uitlaatgassen zitten.
Hehehe, hopelijk heb je een fijne herinnering aan thuisquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woonde jaren in Zwolle en het rook daar in de omgeving gewoon niet naar mest. We rijden naar opa en oma in de Achterhoek en dan kom je op een gegeven moment in varkensmestgeur terecht. Mijn moeder en ik in koor: hmmm het ruikt weer naar thuis.
nee bedanktquote:
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat dat niet het advies is van de dierenarts en daarbij is mijn kat sowieso niet heel erg fan van natvoer.
Een van mijn katten maak je ook echt veeeel blijer met gewoon brokjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.
Gewoon een emmertje putrescine en cadaverine mixen en morsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @:dr_flash
Ja, als ik het catnipbakje in m'n hand heb, moet ik uitkijken. Ze slaat dat met getrokken nagels uit m'n hand.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een van mijn katten maak je ook echt veeeel blijer met gewoon brokjes. Die ander is wel weer gek op natvoer en wil dat ook het liefst inhaleren. Catnip vinden ze hier ook niet zoveel aan, heb je dat wel eens geprobeerd?
Ze had Iams kittenvoer, ik was te laat met bestellen en had tijdelijk twee dagen brokjes van de buren gekregen en daar ging ze slecht op. Nu had ik gisteren Iams voor volwassenen gekocht (want bestelling kwam ineens nog twee dagen later) maar wil ze niet eten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan je toch steeds meer en meer minderen met natvoer?
Of ander voer proberen? Wij hadden vroeger een kat die lustte alleen maar een bepaald merk en de rest moest hij niet.
Wij hadden een kat die wilde alleen TomPoes en de dure brokjes van andere merk moest hij niet. Kat van de stiefbroer wilde juist alleen maar dure brokjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had Iams kittenvoer, ik was te laat met bestellen en had tijdelijk twee dagen brokjes van de buren gekregen en daar ging ze slecht op. Nu had ik gisteren Iams voor volwassenen gekocht (want bestelling kwam ineens nog twee dagen later) maar wil ze niet eten.
Er is niks mis met haar hoor want ze neemt ook wel weer gewoon snoepjes aan, ze drinkt en is gewoon actief. Ze heeft geen moeite met kauwen of eten ofzo. Ze heeft ook niet weer gekotst.
Maar goed het was ook eigenlijk mijn bedoeling om het eerst te mengen alleen het was iets sneller op dan ik dacht en dat is me ook nog nooit eerder overkomen. Maar goed les geleerd.
Ze krijgt hier van dat vis of kip waar vrijwel niks aan toe is gevoegd, laat ze steeds vaker gewoon staan na een paar hapjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.
Hoe was je ze? Handwas in de machine in zo'n zakje voor bh's e.d.?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Zo, alle zeediertjes hebben een lusje om aan op te hangen. Alle draadjes weggewerkt.
Nog even wassen dan maar. Het zijn zeediertjes dus dat zouden ze moeten overleven toch?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze krijgt hier van dat vis of kip waar vrijwel niks aan toe is gevoegd, laat ze steeds vaker gewoon staan na een paar hapjes.
Tompoes enz zou ik echt nooit geven maar goed. Maar Hedwig lust dat Iams voer prima hoor maar heb de overschakeling niet goed gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden een kat die wilde alleen TomPoes en de dure brokjes van andere merk moest hij niet. Kat van de stiefbroer wilde juist alleen maar dure brokjes.
Vergeet niet dat het katten zijn
Mijn kat vind het niet meer zo heel boeiend als ze al het vocht op gelikt heeft en een paar hapjes heeft genomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn zus had een kat die geen vis lustte.
Was kat van mijn moeder dus daar ga ik mij verder niet mee bemoeienquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Tompoes enz zou ik echt nooit geven maar goed. Maar Hedwig lust dat Iams voer prima hoor maar heb de overschakeling niet goed gedaan.
Plaatsvervangende schaamte voel ik daarbij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Moet altijd zo lachen om die filmpjes waarin mannen gewaxt of geëpileerd worden.. baby's
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was je ze? Handwas in de machine in zo'n zakje voor bh's e.d.?
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @:dr_flash
Je ruikt een beetje poep omdat ze de boom voor je huis goed willen verzorgen. Dramaqueenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn zus had een kat die geen vis lustte.
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd gezellig hier. Klaag je even over iets wat echt heel vervelend is. IEDEREEN ECHT IEDEREEN buitelt over elkaar heen om te schreeuwen hoe het bij hun allemaal NOG VEEL ERGER IS en je niet moet zeuren.
Oeh dan wordt het wel heel makkelijk om vanaf hier naar Berlijn te gaan reizen.quote:De eerste passagierstrein tussen het Drentse Coevorden en het Duitse Bad Bentheim rijdt waarschijnlijk vanaf 13 december 2026. De aanbestedingen van het spoorproject kunnen binnenkort van start, meldt de provincie Drenthe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |