Het lijkt me geen pretje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Moet altijd zo lachen om die filmpjes waarin mannen gewaxt of geëpileerd worden.. baby's
Hier ook met vlagen, nou ja een maand denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier op het platteland stinkt het al 2 maanden mest joh
Die stadsmensen zijn niets gewend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier op het platteland stinkt het al 2 maanden mest joh
Dit heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De Fritz Kola Super Zero is in de aanbieding![]()
Ik vind het niet lekker ruiken, maar beter dan de hele dag in de uitlaatgassen zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die mestgeur echt heeeerlijk![]()
*snuift nog keertje extra
Ik woonde jaren in Zwolle en het rook daar in de omgeving gewoon niet naar mest. We rijden naar opa en oma in de Achterhoek en dan kom je op een gegeven moment in varkensmestgeur terecht. Mijn moeder en ik in koor: hmmm het ruikt weer naar thuis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Kijk Recce even lekker flexen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef Recce het volgende:
[..]
In Twente hadden we natuurlijk vliegtuigen én koeien!
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig heeft straks weer kittenbrokjes. Gaat ze natuurlijk die tussen de volwassen brokjes uit eten maar ik moet het mengen van de dierenarts en ze zou toch op den duur alleen die volwassen brokjes moeten eten.
Ik zie nog niet helemaal hoe dit gaat werken aangezien die kittenbrokjes veel lekkerder zijn zei ze.
Omdat dat niet het advies is van de dierenarts en daarbij is mijn kat sowieso niet heel erg fan van natvoer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?
Kom maar hierheen danquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso leert ze dan nog steeds niet hoe die brokjes smaken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet natvoer mengen met de volwassenbrokjes?
Dan kan je toch steeds meer en meer minderen met natvoer?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso leert ze dan nog steeds niet hoe die brokjes smaken.
Of een dood stinkdier. Als ze dat onder je raam leggen verlang je terug naar de mest @Dr_Flashquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach zolang het geen nertsenpoep is zal het best meevallen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker ruiken, maar beter dan de hele dag in de uitlaatgassen zitten.
Hehehe, hopelijk heb je een fijne herinnering aan thuisquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woonde jaren in Zwolle en het rook daar in de omgeving gewoon niet naar mest. We rijden naar opa en oma in de Achterhoek en dan kom je op een gegeven moment in varkensmestgeur terecht. Mijn moeder en ik in koor: hmmm het ruikt weer naar thuis.
nee bedanktquote:
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat dat niet het advies is van de dierenarts en daarbij is mijn kat sowieso niet heel erg fan van natvoer.
Een van mijn katten maak je ook echt veeeel blijer met gewoon brokjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wacht wat? Een kat die geen fan van natvoer is? Mijn kat inhaleert dat spul bijna. Droge brokjes eet ze half chagrijnig door de dag een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |