SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wauw dat verhaal op Qmusic. TenenkrommendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Collecteren voor petanque ballen. Hou opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Please verlos de luisteraars van dit gezeikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nogal onrustig geslapen maar Kunstproeven met dagbesteding en bang om mij te overslapen.![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:54 schreef KoningWouter het volgende:
Loonsverhoging in de GGZ. Dat hebben deze kanjers ook wel eens verdiend.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kunstproeven in Mechelen van Sjarabang.![]()
![]()
Wat is kunstproeven?quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nogal onrustig geslapen maar Kunstproeven met dagbesteding en bang om mij te overslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O leuk, wel veel te 'proeven'quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.sjarabangvzw.be/kunstproeven-mechelen.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom drink ik eigenlijk nog koffie? Ik vind het eigenijk om eerlijk te zijn niet eens echt lekker.![]()
koffie is ook niet lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:25 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom drink ik eigenlijk nog koffie? Ik vind het eigenijk om eerlijk te zijn niet eens echt lekker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja geeft wel even net die opstart kick in de morgen. Maar voor de smaak doe ik het niet hoor...quote:![]()
Hee Wouterquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT!
Hoe gaat het vandaag, lekker geslapen?
Maar liefst 1u17m echt geslapen
Kan beter dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oei dat klinkt beroerdquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee Wouter
Maar liefst 1u17m echt geslapen
Kan beter dus
Veel verplichtingen vandaag?![]()
ben in duitsland eens chocomelk met cafeine tegen gekomen, was geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geeft wel even net die opstart kick in de morgen. Maar voor de smaak doe ik het niet hoor...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kwamen hier in DTS laatst ook van die kauwgummetjes voorbij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben in duitsland eens chocomelk met cafeine tegen gekomen, was geweldig
Of een glas cola. Maar dat moet ik 's ochtends ook niet eigenlijk.![]()
![]()
Morguhquote:
Ik zou vandaag van 12 tot 16 werkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei dat klinkt beroerd
Veel verplichtingen vandaag?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah je bent weer begonnen bij de kringloop?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou vandaag van 12 tot 16 werken![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2903 / +112 / +19 / 7751 / 8507
2. KoningWouter / 804 / +74 / +3 / 2891 / 3305
3. KillemWieft / 708 / +67 / +31 / 571 / 837
4. _UserName_ / 655 / +29 / +71 / 849 / 1108
5. Dr.Mikey / 522 / +51 / +42 / 858 / 1065
6. Bally-b / 452 / +59 / +0 / 60 / 124
7. Moeraskat / 449 / +10 / +53 / 2917 / 3159
8. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
9. devzero / 415 / +1 / +0 / 299 / 398
10. hemarookworst / 345 / +16 / +0 / 1358 / 1606
11. mario390 / 318 / +4 / +0 / 223 / 343
12. Lovely / 303 / +4 / +0 / 1613 / 1883
13. gebrokenglas / 290 / +10 / +33 / 1795 / 2014
14. HappyCharly / 279 / +26 / +36 / 1500 / 1688
15. sp3c / 277 / +40 / +39 / 586 / 705
16. Grotetijd / 227 / +1 / +0 / 1111 / 1272
17. Pinnenmutske / 223 / +14 / +5 / 455 / 601
18. Moonlight / 219 / +5 / +0 / 795 / 927
19. ToT / 210 / +10 / +0 / 1716 / 1836
20. maily / 179 / +0 / +0 / 1815 / 1984SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Af en toe een middagje als vrijwilligerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah je bent weer begonnen bij de kringloop?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah dat is wel lekker hoor. Kan ook niet wachten totdat mijn dagbesteding eens gaat beginnen. Kan nog 8 tot 12 weken duren...quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Af en toe een middagje als vrijwilliger![]()
de kauwgom moet anaal gebruikt worden thoquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kwamen hier in DTS laatst ook van die kauwgummetjes voorbij.
Of een glas cola. Maar dat moet ik 's ochtends ook niet eigenlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net als de Flugenchechencheimenquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kauwgom moet anaal gebruikt worden tho![]()
oeh weer een plekje omhoog in de lijst
sta ik lekker boven DerRabbitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier welquote:
maar in de meeste likes lijst is Justin 2eHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier wel
maar in de meeste likes lijst is Justin 2e![]()
sorteren op likesquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ik kom helemaal niet in die lijst voorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Koning staat boven die lijstquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ik kom helemaal niet in die lijst voor![]()
![]()
Lijkt me vet om eens op een dag wakker te worden. En dat dan een maand lang iedereen weg is.
Dan zou ik naar schiphol gaan en zelf een vliegtuig besturen ergens heen.
Disney World of zo.![]()
Ik denk dat je niet ver komtquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
Lijkt me vet om eens op een dag wakker te worden. En dat dan een maand lang iedereen weg is.
Dan zou ik naar schiphol gaan en zelf een vliegtuig besturen ergens heen.
Disney World of zo.![]()
![]()
Ja was zo'n mini-serie van Steven King die ik altijd vet gaaf vond.
Gingen ze in een vliegtuig en dan terug of vooruit in de tijd of zo.
En daar was niemand en werd de wereld opgevroten door iets.
Geen idee meer hoe dat heette, was een hele interessante serie en een opmaat voor de brainfuck films waar ik nu van houd.![]()
Tegen justin valt niet op te b olkenquote:
Nope, moet ik ook niet willen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen justin valt niet op te b olken
Hoe is het met onze Dot?![]()
![]()
Oh Das echt een oudjequote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
The Langoliers volgens mij deze
The Langoliers (TV Mini Series 1995) - Reference View - IMDb![]()
![]()
Heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is me altijd bij gebleven.![]()
![]()
niet geprobeerd, had gewone hot wings die eigenlijk helemaal niet zo hot zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn de lava hotwings spicey zoals vroeger?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vriend hotwingquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet geprobeerd, had gewone hot wings die eigenlijk helemaal niet zo hot zijn![]()
![]()
wings zijn wingsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Vind die lijst ook niet belangrijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ik kom helemaal niet in die lijst voor
Er is een tijdje geweest dat een groepje elkaar overal een like voor gaf om hoog in de lijst te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, eens zien wat deze voeding doet.. Jyske had zoveel last van krampjes dat ze alleen mama wilde, terwijl ik de nachten doe. Eindstand: mama heeft nacht gedaan en papa de bank opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Like gegevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die lijst ook niet belangrijk
Er is een tijdje geweest dat een groepje elkaar overal een like voor gaf om hoog in de lijst te komen.![]()
Meen je haha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die lijst ook niet belangrijk
Er is een tijdje geweest dat een groepje elkaar overal een like voor gaf om hoog in de lijst te komen.
Nee ik vind het ook niet belangrijk hoor. Vind het gewoon grappig.![]()
Had je dr hotwings gegeven?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, eens zien wat deze voeding doet.. Jyske had zoveel last van krampjes dat ze alleen mama wilde, terwijl ik de nachten doe. Eindstand: mama heeft nacht gedaan en papa de bank op![]()
![]()
Ben ooit in Kentucky geweest, maar toen ben ik naar een Denny s gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker, ik voelde hetquote:
Hoor wel eens dat als kinderen net geboren zijn dat ze dan eenkennig zijn of zo. Dat ze zich verbonden voelen met 1 iemand.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, eens zien wat deze voeding doet.. Jyske had zoveel last van krampjes dat ze alleen mama wilde, terwijl ik de nachten doe. Eindstand: mama heeft nacht gedaan en papa de bank op
Weet niet wat dat is verder.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je haha.
Nee ik vind het ook niet belangrijk hoor. Vind het gewoon grappig.
Oef dat is vervelendquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, eens zien wat deze voeding doet.. Jyske had zoveel last van krampjes dat ze alleen mama wilde, terwijl ik de nachten doe. Eindstand: mama heeft nacht gedaan en papa de bank op![]()
Vandaag wat rustmomenten zien te pakken.Smile, it's free therapy.![]()
Zogenaamde regeldagen, dan is de voedingsbehoefte anders maar ook de andere behoeftes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoor wel eens dat als kinderen net geboren zijn dat ze dan eenkennig zijn of zo. Dat ze zich verbonden voelen met 1 iemand.
Weet niet wat dat is verder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je al venkelthee gehaald? Er is ook nog iets anders voor darmkrampjes, weet zo niet hoe dat heetquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, eens zien wat deze voeding doet.. Jyske had zoveel last van krampjes dat ze alleen mama wilde, terwijl ik de nachten doe. Eindstand: mama heeft nacht gedaan en papa de bank opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT wij hebben hier in Winterswijk de beste Hotwings zaak van Nederland he!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah ja, ik weet er niet zoveel vanaf eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zogenaamde regeldagen, dan is de voedingsbehoefte anders maar ook de andere behoeftes.![]()
Baby's horen en voelen hun moeder al in de buik
Van de hartslag tot de stemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, nog niet aan gedacht, wil ik nog bespreken met cbquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al venkelthee gehaald? Er is ook nog iets anders voor darmkrampjes, weet zo niet hoe dat heetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee viel mee, maar het was wel andere soort schijterij dan gewendquote:Uw ADH vitamine Worst
Klopt, al waren de eerste 10 dagen meer voor mij, nu zijn de rollen omgedraaidquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Baby's horen en voelen hun moeder al in de buik
Van de hartslag tot de stemTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je aandelen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://burgersngrill.nl/
Code: burgers10 voor 10% korting![]()
![]()
/Geeft kopje vezelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee viel mee, maar het was wel andere soort schijterij dan gewendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Like gegevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://burgersngrill.nl/
Code: burgers10 voor 10% kortingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik probeer die tent in de lucht te houden zodat ze hotwings blijven maken![]()
![]()
Ben je weer opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Eens kijken hoe druk het in de metro wordt straks die de trein vervangt wegens werkzaamhedenUw ADH vitamine Worst
Fijn zoquote:
Drukquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:22 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken hoe druk het in de metro wordt straks die de trein vervangt wegens werkzaamhedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik gok drukquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:22 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken hoe druk het in de metro wordt straks die de trein vervangt wegens werkzaamheden![]()
FautjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik had gisteren nog een Slowbro grapje, zal even sturenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Venkethee gaat 'm niet worden vrees ikquote:Ook het gebruik van venkelthee in kinderen onder 4 jaar wordt afgeraden, tenzij onder medische begeleiding van een kinderarts. In beide gevallen is dat enerzijds omdat er geen bewijs is dat venkel werkzaam is tegen bijvoorbeeld darmkrampen, anderzijds omdat venkel het carcinogene estragol bevat (EMA, 2008).Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bij de fietsenwinkel waar ik heb gewerkt werd ook vuurwerk verkocht aan het eind van het jaar. Daar zat een kinderpakket bij dat heette "We gaan hard", elke keer als die werd besteld galmde dat door de vuurwerkbunker. Mooie tijden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bebe enkel en alleen melkquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
Venkethee gaat 'm niet worden vrees ik
[..]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nicequote:Op donderdag 20 maart 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
bij de fietsenwinkel waar ik heb gewerkt werd ook vuurwerk verkocht aan het eind van het jaar. Daar zat een kinderpakket bij dat heette "We gaan hard", elke keer als die werd besteld galmde dat door de vuurwerkbunker. Mooie tijden![]()
![]()
Hahaha lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
bij de fietsenwinkel waar ik heb gewerkt werd ook vuurwerk verkocht aan het eind van het jaar. Daar zat een kinderpakket bij dat heette "We gaan hard", elke keer als die werd besteld galmde dat door de vuurwerkbunker. Mooie tijden![]()
![]()
werd geopperd hier maar denk dat ik andere voeding ga proberen, vandaag eens overleggenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb 4 kids groot gebracht en venkelwater ontbrak nooit bij de babyuitzetquote:Een theelepeltje voor het eten geven en het kindje heeft minder buikkrampjes
Het is een nieuwe eeuw met nieuwe regelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 kids groot gebracht en venkelwater ontbrak nooit bij de babyuitzetEen theelepeltje voor het eten geven en het kindje heeft minder buikkrampjes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tijden veranderen, vroeger stonden de sigaretten ook op tafel op kringverjaardagenquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 kids groot gebracht en venkelwater ontbrak nooit bij de babyuitzetEen theelepeltje voor het eten geven en het kindje heeft minder buikkrampjes
En een scheutje drank erbij en dan waren de kinderen ook stilquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger stonden de sigaretten ook op tafel op kringverjaardagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms kunnen ze mij de boom in met nieuwe regelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een nieuwe eeuw met nieuwe regels![]()
Venkel is geen chemisch gedoe maar gewoon een die helpt krampjes te verminderen/voorkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch geen vergelijk, een plantje die verlichting brengt of een sigaretquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tijden veranderen, vroeger stonden de sigaretten ook op tafel op kringverjaardagen
Maar je hoeft het niet te doen he, het is een tip aan jou zelf war je er mee doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe was het op de markt gisteren Dot?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kunnen ze mij de boom in met nieuwe regels![]()
Venkel is geen chemisch gedoe maar gewoon een die helpt krampjes te verminderen/voorkomen![]()
Jij misschien, ik ben niet verder gekomen dan 1,64quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:31 schreef _UserName_ het volgende:
Precies, en ze werden er tevens groot meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een sigaret komt ook van een plant en kan verlichting geven bij stress. Ik vind de vergelijking wel kloppenquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijk, een plantje die verlichting brengt of een sigaret
Maar je hoeft het niet te doen he, het is een tip aan jou zelf war je er mee doet
Mijn vader rookt, ik ben 1.88mquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij misschien, ik ben niet verder gekomen dan 1,64
Heb sinds lange tijd een lekker bakkie kibbeling meegenomen. Maar wat duur pppfffquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe was het op de markt gisteren Dot?
Verder stelt de markt niet zo veel voor hier hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de meeting is 9.30quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer ver na 9 uur naar kantoorUw ADH vitamine Worst
Het is goed UNquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een sigaret komt ook van een plant en kan verlichting geven bij stress. Ik vind de vergelijking wel kloppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah lekker hoor! Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n bakje dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb sinds lange tijd een lekker bakkie kibbeling meegenomen. Maar wat duur pppfff
Verder stelt de markt niet zo veel voor hier hoor.![]()
veel te veelquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah lekker hoor! Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n bakje dan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
The Langoliers volgens mij deze
The Langoliers (TV Mini Series 1995) - Reference View - IMDb
(Yup, zelfde acteur!)
En hee peeps!![]()
![]()
6,50 en dan het kleinste bakkie, zat wel saus bij weet niet wat dat kostquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah lekker hoor! Wat betaal je tegenwoordig voor zo'n bakje dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee ToTquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
(Yup, zelfde acteur!)
En hee peeps!
Mijn vader rookte ook, tot de hartaanval in 2010quote:
Mijn moeder niet maar die had best straffe medicatie toen ze zwanger was
Naar verhouding zijn mijn oren zeer kleinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jeetje wat een prijs! Dat ga ik dus echt niet kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6,50 en dan het kleinste bakkie, zat wel saus bij weet niet wat dat kost![]()
![]()
Kan verklaren, mijn vrouw heeft ook mogelijk kleinhoudende medicatie gehad tijdens de zwangerschap, Jyske is ook niet heel groot. Maar inmiddels wel 2310 gramquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn vader rookte ook, tot de hartaanval in 2010
Mijn moeder niet maar die had best straffe medicatie toen ze zwanger was
Naar verhouding zijn mijn oren zeer klein
Goedemorgen ToTquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
(Yup, zelfde acteur!)
En hee peeps!![]()
![]()
Oh jee, was Jyske aan het protesteren?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kutnacht gehad, verder wel redelijk![]()
![]()
Mijn laatste neefje was bijna het dubbelequote:Op donderdag 20 maart 2025 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan verklaren, mijn vrouw heeft ook mogelijk kleinhoudende medicatie gehad tijdens de zwangerschap, Jyske is ook niet heel groot. Maar inmiddels wel 2310 gram
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
sobat!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is vandaag 10 jaar geleden dat mijn fiets is gestolen
Dank je Facebook voor deze herinneringHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En hoe.. 23u voeding, 1u, 3u.. ze krijgt normaal om de 3 uur en in de nacht zit er eenmaal 4 uur tussen.. ze wilde alleen mama dus ik ben de bank opgebanjourd, heb allee de flesjes gemaakt en vrouwlief heeft ze gegeven (wel waar ik bij was, want epilepsie, je weet maar nooit) en weer naar beneden.. kennelijk hielp dat want heb wel een tijdje op de bank geslapen. Zag dat mn galaxy niet alles had geregistreerd maar zeg 3 uurtjes slaapquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, was Jyske aan het protesteren?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is vandaag 10 jaar geleden dat mijn fiets is gestolen
Dank je Facebook voor deze herinnering![]()
![]()
![]()
hoe gaat hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En hoe.. 23u voeding, 1u, 3u.. ze krijgt normaal om de 3 uur en in de nacht zit er eenmaal 4 uur tussen.. ze wilde alleen mama dus ik ben de bank opgebanjourd, heb allee de flesjes gemaakt en vrouwlief heeft ze gegeven (wel waar ik bij was, want epilepsie, je weet maar nooit) en weer naar beneden.. kennelijk hielp dat want heb wel een tijdje op de bank geslapen. Zag dat mn galaxy niet alles had geregistreerd maar zeg 3 uurtjes slaapZoooo dan!
![]()
ik had ooit een mooie gazelle fuente, 27 versnellingen, vlinderstuur, uitgebreide fietscomputer, mooi (graafschap) blauw wit.. ook gejatquote:
Prima!quote:Net weer zitten koterslingeren, zo weer ff wat plantjes in potten doen voor op het dakterras, beetje opruimen en schoonmaken hier; gewoon lekker een positief dagje van maken.
En daarzo?![]()
![]()
ja dat dus, en zou vandaag van 12 tot 16 werken. Gaan we gewoon doen, daar niet vanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze had een ander ding als de ketting
Heel soepel, nooit smeren
En veel km/u voor de moeiteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah, carbon riem?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
En veel km/u voor de moeite
Gokje, een Giant?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien is dat stuur er met de rest van de fiets weggevlogen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik had ooit een mooie gazelle fuente, 27 versnellingen, vlinderstuur, uitgebreide fietscomputer, mooi (graafschap) blauw wit.. ook gejat
In die reclames uit de jaren '90 stonden die krengen ook als heel onbetrouwbaar bekend.![]()
dan hoop ik dat het frame is gebroken toen de dief of nieuwe eigenaar er op reedquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is dat stuur er met de rest van de fiets weggevlogen?
In die reclames uit de jaren '90 stonden die krengen ook als heel onbetrouwbaar bekend.
Mijn vriendin was vannacht ergens na 1.00 thuis van het werk (dik anderhalf uur reizen na een extra lange werkdag) en toen ze net een beetje lag te slapen, gingen de minaretten blèren vanwege ramadan. Een paar uurtjes later moest ze al weer op staan om weer anderhalf uur naar haar werk te reizen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat dus, en zou vandaag van 12 tot 16 werken. Gaan we gewoon doen, daar niet van![]()
It's been 10 yearsquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, carbon riem?
Gokje, een Giant?
Zo goed is mijn geheugen nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah zo'n getande belt? Beter!quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
En veel km/u voor de moeite![]()
![]()
Ik hintte naar het vlinder gedeelte en die anti-aids reclames waarin een vlinder van bloem naar bloem vliegt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het frame is gebroken toen de dief of nieuwe eigenaar er op reed![]()
![]()
Oh hier op Kanaaleiland hoor je ze alleen overdagquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vriendin was vannacht ergens na 1.00 thuis van het werk (dik anderhalf uur reizen na een extra lange werkdag) en toen ze net een beetje lag te slapen, gingen de minaretten blèren vanwege ramadan. Een paar uurtjes later moest ze al weer op staan om weer anderhalf uur naar haar werk te reizen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, maar hij was wel geliefdquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
It's been 10 years
Zo goed is mijn geheugen niet
Oh geen last van gehad eigenlijk, ondanks het aluminium wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hintte naar het vlinder gedeelte en die anti-aids reclames waarin een vlinder van bloem naar bloem vliegt!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn meissie woont ergens waar de islam nog iets meer te zeggen heeft dan hier.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh hier op Kanaaleiland hoor je ze alleen overdag![]()
![]()
Amsterdam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn meissie woont ergens waar de islam nog iets meer te zeggen heeft dan hier.
Meer dan op Kanaaleiland?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn meissie woont ergens waar de islam nog iets meer te zeggen heeft dan hier.
Dan is het geen NederlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meer dan op Kanaaleiland?
Dan is het geen Nederland![]()
![]()
Indonesië.![]()
![]()
Yupyup!quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jezus dat is de andere kant van de wereld![]()
![]()
Een van de sporters hier was nog niet wakker toen hij zijn tas inpakte denk ik
Die heeft geen sporthanddoek maar een theedoek
Of het is tijd om de was te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fiji?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:55 schreef ToT het volgende:
Ach het is net iets dichterbij dan waar mijn ex vandaan komt!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: