Ik ben ook niet verbaasd als hij uit de castingbak komtquote:
Ja beetje zo'n weirdo ook. Komt op mij over als zo'n gek theater/kunst type.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde met vreselijke wimpers is zo gretig en achterlijk
Nouja, beetje raar om aan first dates mee te doen en hier iemand anders mee op te zadelen. Hier zijn toch genoeg groepen voor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Ik wil momenteel een aantal opmerkingen dubbel liken.
Prima als je dit wilt, maar even fijn privé a.u.b.
Hij zegt helemaal niks…quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Het luistert ook niet, kippenhok met 3
Nooit gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die rechter in het KPD "dames we willen jullie naakt zien" topic posten?
Dit ja!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja, beetje raar om aan first dates mee te doen en hier iemand anders mee op te zadelen. Hier zijn toch genoeg groepen voor.
Aandachtshoer genoeg voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die rechter in het KPD "dames we willen jullie naakt zien" topic posten?
Hij is geschikt om de rekening te betalen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Deze vent lijkt me totaal ongeschikt hiervoor
Lijkt me dat ze dat wel incalculeren als je op tv komtquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Je laat ook voor heel Nederland zien dat je van meerdere walletjes eet. Je zou ze maar tegen komen bij het koffie apparaat de volgende dag op het werk
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Swingers
'moby heeft wel wat te brengen'
Waar zit ik naar te kijken
Anders vond ik je best aantrekkelijk voor een Fok!kerquote:
Hadden we niet verwachtquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik moet kiezen zit ik liever met die swingers aan tafel dan met HR Lotte.
Moby is niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Swingers
'moby heeft wel wat te brengen'
Waar zit ik naar te kijken
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga nog liever gewoon via het raam van de wc naar buiten
Ik val ook niet tegen, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders vond ik je best aantrekkelijk voor een Fok!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |