Het is wel een goede garantie dat de LPF daar niet in het college komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar wethouderskandidaat voor LPF Breda. Ik zou dat breed bekend maken, ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand hem als wethouder wil. Of je moet echt wel van een clownsshow houden en elke vergadering je weer enorm willen verbazen...
Ze hebben momenteel 1 zetel met 2400 stemmen, dan valt het inderdaad mee. Maar ze zullen mikken op de PVV stem, die werden in oktober de 4e partij met 14000 stemmen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is wel een goede garantie dat de LPF daar niet in het college komt.
Dat moet ook niet overschat worden. In Eindhoven is ook nog steeds een LPF. Die hebben altijd 1 of 2 zetels. En dat komt dan nog vooral door de lokale bekendheid van Rudy Reker.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze hebben momenteel 1 zetel met 2400 stemmen, dan valt het inderdaad mee. Maar ze zullen mikken op de PVV stem, die werden in oktober de 4e partij met 14000 stemmen.
Ik denk dat dat laatste inderdaad veel gaat gebeuren, behalve als er iets speelt rond AZC's. Maar een deel van de PVVstemmers zal wel komen opdagen en ik ben heel benieuwd waar die terecht gaan komen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat moet ook niet overschat worden. In Eindhoven is ook nog steeds een LPF. Die hebben altijd 1 of 2 zetels. En dat komt dan nog vooral door de lokale bekendheid van Rudy Reker.
Veel van die boze PVV-kiezers blijven gewoon thuis bij de GR-verkiezingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |