SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
Meetupdate van 19-03-2025:
De meet kruipt langzaam doch onverbiddelijk dichterbij! Aanmelden kan nog immer en is slechts een kleine PM dichtbij! Bestel NU!![]()
![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Correctquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet dit weekend dan maar de volgende?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar even gekeken en auto moet gekeurd worden voor 8 mei dus beter om na de vakantie te doen
Moet ik wel uitzoeken waar ik de banden nog kan laten vullen voor ik ga
Heb stikstof nodig dus zoek een garage in omgeving Utrecht/AmersfoortHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mini dudje was boos op me maar wilde niet zeggen waarom
Vroeg of hij honger had
Jup
Meneer was hangryHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet nog wel poepen vandaag
Nog zes km om de darmen te stimulerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien heeft @mario390 nog tipsquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet nog wel poepen vandaag
Nog zes km om de darmen te stimulerenUw ADH vitamine Worst
Alsof die bekend is met de invloeden van het vrouwelijk lichaam op poepquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien heeft @:mario390 nog tipsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga je daar van poepen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mutti doet mij denken aan tomaten![]()
Denk het niet, niet echt rijk aan vezelsquote:
Mijn moeder dronk appelsap, dat werkte blijkbaar voor haarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Appelsap, vol met vezelsquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het niet, niet echt rijk aan vezels
Mijn moeder dronk appelsap, dat werkte blijkbaar voor haar![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het niet, niet echt rijk aan vezels
Mijn moeder dronk appelsap, dat werkte blijkbaar voor haarEn hee!
![]()
Ja die reclame heb ik zondag nog uitgrlegd aan mijn zwagerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja die reclame heb ik zondag nog uitgrlegd aan mijn zwager!
![]()
Heb wel een Zuid Afrikaan als zwagerquote:
En een halve TurkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je al bingo?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb wel een Zuid Afrikaan als zwager
En een halve Turk![]()
LevchenkoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo in de zon lopen geeft goede ideeën
Zoals op je paklijst voor vakantie zetten dat je je zonnebril meeneemtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd handigquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo in de zon lopen geeft goede ideeën
Zoals op je paklijst voor vakantie zetten dat je je zonnebril meeneemt![]()
Wat doe je aan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet Justin?![]()
Meidenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal even coördineren met de meiden![]()
![]()
Jazeker! Ben helemaal zen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je al gesnoept van je pakketje?![]()
Beide het overwegen waard om te komenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die transparante latex rok toch? Of liever de leren broek zonder bilpanelen?![]()
Zeker doen man! Gezellig!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beide het overwegen waard om te komen![]()
Ja zeker, maar heb ook het idee dat die pillen die ik van de staat krijg beginnen te werken. Ik heb veel minder nodig om weer in het land der levenden te komen.quote:![]()
Ik loop met dit weer nog met een lange broekquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die kan uitquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer nog met een lange broek![]()
het is niet dat het nu 30 graden is ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer nog met een lange broekUw ADH vitamine Worst
Er zijn een hoop mensen die het korte broeken weer vinden nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is niet dat het nu 30 graden is ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
idd gezien ja...quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen die het korte broeken weer vinden nu![]()
Ik gisteren nog in bedquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
En ik lig lekker met een kruik op de bank.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb echt een super fijne kruik gevonden. 15 euro bij de Lidl. Met schapewol eromheen. Niet TE warm, en blijft lekker lang warm.quote:![]()
Ik heb er een stel van de Primarkquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb echt een super fijne kruik gevonden. 15 euro bij de Lidl. Met schapewol eromheen. Niet TE warm, en blijft lekker lang warm.
Hoesjes erom is topHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja echt heerlijk!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er een stel van de Primark
Hoesjes erom is top![]()
![]()
Vroeger hadden ze een stok met daaraan een ijzeren kruik. Die legden ze dan in bed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Weet niet hoe we dat vroeger zonder deden![]()
Ik heb de airco hier op verwarmen staan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
En ik lig lekker met een kruik op de bank.
Ben vandaag echt de hele dag moe en koud, ook al is het buiten relatief warm.![]()
Oehquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef devzero het volgende:
Ik warm mijn bed altijd op met een hoop scheetjes![]()
![]()
Klote man, niet lekker kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de airco hier op verwarmen staan.
Ben vandaag echt de hele dag moe en koud, ook al is het buiten relatief warm.![]()
Tegen elkaar aan kruipen bij het kampvuur onder de berenvellen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Weet niet hoe we dat vroeger zonder deden![]()
![]()
Kom jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef devzero het volgende:
Ik warm mijn bed altijd op met een hoop scheetjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
idd. Was nogal onrustig, geen idee waarom.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klote man, niet lekker kunnen slapen?
Ik denk wel dat het vannacht beter zal gaan!![]()
![]()
Ik heb er een die is smal maar een meter langquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er een die is smal maar een meter lang! Die van de meeste FOK!kers is slechts 35 cm.
![]()
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
idd. Was nogal onrustig, geen idee waarom.
Ik denk wel dat het vannacht beter zal gaan!![]()
Groter kan handig zijn maar beetje omvang is ook belangrijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]! Die van de meeste FOK!kers is slechts 35 cm.
*Lust geen koffie*![]()
Ik had het over een kruikquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er een die is smal maar een meter langBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog nooit zo'n joekol van een kruik gezien. Maar wel lekker warm. Leg je die dan bij t voeteinde?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee kun je mee knuffelenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n joekol van een kruik gezien. Maar wel lekker warm. Leg je die dan bij t voeteinde?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Als ik in nederland had gewoond natuurlijk wel, maar ik ga er niet speciaal voor naar nederland vliegenquote:![]()
Flauw hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Als ik in nederland had gewoond natuurlijk wel, maar ik ga er niet speciaal voor naar nederland vliegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee kruikquote:
Hadden ze gewoon bij de
Primark
Ergens in oktober gekochtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hebben Amy ALLEMAAL nodig!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AMY!!
Daar ben je, jou had ik net even nodig!![]()
Dat scheeltquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit een pluizige hoes omheen
De hema heeft ook zo'n kruik met plauzige hont eromheen. Geen echte. Die heeft mijn dochter.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gvd al bij de brug en wilde nog 2,5 km
Dan kom ik 1,5 tekortHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaaahhhhquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow![]()
Maar je hebt het overleefd![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu moet ik nog wat werk doen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
KWquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AMY!!
Daar ben je, jou had ik net even nodig!
Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Nee, nu moet je relaxen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaaahhhh![]()
![]()
![]()
Maar nu moet ik nog wat werk doen![]()
![]()
Gewoon even hier zijn. Je aanwezigheid is voldoende.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
KW
Waarmee kan ik je van dienst zijn?![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Fietste net iemand langs met een vuvuzela![]()
![]()
Nostalgiequote:
Is ook weer een jaar of 20 geledenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2010quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nostalgie
Is ook weer een jaar of 20 geleden![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe ga lopen om wat meer te krijgen
Rondjes lopen!Ieder rondje is weer anders! Alleen maar rondjes! De hele avond!
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goede optiequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Nee is pizza dag
Ze liggen al klaar
Er is Hawaii, 4kazen of kip
Dat zijn de optiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kip.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee is pizza dag
Ze liggen al klaar
Dat zijn de opties![]()
![]()
Kip 100%quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee is pizza dag
Ze liggen al klaar
Dat zijn de opties![]()
We gooien er zelf vaak nog wat extra mozzarella opquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
Tijdje geleden 5-kazen pizza gehad, met blauwe schimmelkaas. Die was ernstig lekker!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij is zo te zien nog niet op #ANONIEM, maar ik vrees dat dat slechts een kwestie van tijd is...quote:![]()
![]()
Ahw lieverd ben je ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon even hier zijn. Je aanwezigheid is voldoende.
Wie weetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal Bono het inmiddels al gevonden hebben?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Blijf aan de southpark aflevering denkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal Bono het inmiddels al gevonden hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hij blijft altijd de 2e he!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Blijf aan de southpark aflevering denken![]()
![]()
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds wel dat het relatief met een sisser zal aflopen.
Gelukkig zijn de onrust stokers c zo oud dat ze potentieel dood neer kunnen vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Gelukkig zijn de onrust stokers c zo oud dat ze potentieel dood neer kunnen vallenTruth!
![]()
Niets tegen een Boomer, maar mentaal is het gewoon klaar op een gegeven momentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ieder rondje is weer anders!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kom 80 meter te kort
Nog een klein rondje dan![]()
![]()
neenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je iets zocht om op z'n Vlaams mee te gaan poepen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja die had ik een tijd geleden als UI gemaakt toen ik op het zelfde punt stond als @AardappelSchotel nu.
Ik hoop dat ook hij zich zal bedenken.![]()
![]()
Ik ben er bang voor. Hij was vanmorgen hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
Ja die had ik een tijd geleden gemaakt toen ik op het zelfde punt stond als @:aardappelschotel nu.
Ik hoop dat ook hij zich zal bedenken.![]()
![]()
warm fruit is top
stoofpeertjes, appelbol, appelflap, kersenflap, upsidedown pineapplecake
vanmiddag nog warme aardbeien en frambozen op mijn pannenkoek gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owjah!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
warm fruit is top
stoofpeertjes, appelbol, appelflap, kersenflap, upsidedown pineapplecake
vanmiddag nog warme aardbeien en frambozen op mijn pannenkoek gedaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mini-ToT weer gefascineerd naar Sprunki's te kijken!![]()
![]()
Hahaha sorry.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mini-ToT weer gefascineerd naar Sprunki's te kijken!![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ik ook niet hoor.
Kwam net even voorbij in de balk hieronder.![]()
![]()
Theo LuciusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is correctquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij was het vandaag best lekker weer![]()
Jammer dat ik het gemist heb.quote:
Hopelijk is het zaterdag als ook mooi
Vrijdag wordt de lekkerste dagquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb.
Hopelijk is het zaterdag als ik met de prikstok aan de slag ga ook mooi![]()
![]()
Lekker met je pik in de zonquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, dikke 20 graden. Tshirt weer.![]()
Yepquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm hmm toch maar vrij nemen dan?![]()
![]()
Niet alleen gerooktquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef devzero het volgende:
Wat zou die persoon bij starbucks hebben gerookt om dit te kunnen bedenken?
[ afbeelding ]![]()
Newyork knallersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gratis pizza maar laten bezorgen moest nog wel 1,50 bezorgkosten betalen kleinste formaat die ze hadden maar smaakte goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker Mikey. Hoe gaat het nu met de overlast?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gratis pizza maar laten bezorgen moest nog wel 1,50 bezorgkosten betalen kleinste formaat die ze hadden maar smaakte goed.![]()
Buurtbemiddeling is bij hem geweest maandag schijnbaar en zijn vaste begeleider is een hele tijd uit de running. Gisteren avond hoorde ik prompt weer racespel geluiden rond 00:00 maar kort daarna was het rustiger.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker Mikey. Hoe gaat het nu met de overlast?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm fijn dat het in ieder geval beter lijkt te gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Buurtbemiddeling is bij hem geweest maandag schijnbaar en zijn vaste begeleider is een hele tijd uit de running. Gisteren avond hoorde ik prompt weer racespel geluiden rond 00:00 maar kort daarna was het rustiger.![]()
is toch gewoon de starbucks mindset om dit te bedenken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef devzero het volgende:
Wat zou die persoon bij starbucks hebben gerookt om dit te kunnen bedenken?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: