SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zwetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Damn dat is wel sick.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zweten
Voel je je goed na zoiets? Ik vond het altijd afschuwelijk.![]()
![]()
Je bent gekquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zweten![]()
Ja en neequote:Op woensdag 19 maart 2025 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
Polynesische zelfontbrandingstijger
[..]
Damn dat is wel sick.
Voel je je goed na zoiets? Ik vond het altijd afschuwelijk.
Ik was ooit in betere vorm, toen ging het vlotter
Maar komt wel weer
En ik wil op Italië vakantie ook wandelen en daar is het niet zo plat als hier dus het is goede oefeningHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportschool vind ik echt absoluut afschuwelijk. Mij krijgen ze daar niet meer in. Ik ga nog liever dood.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en nee
Ik was ooit in betere vorm, toen ging het vlotter
Maar komt wel weer
En ik wil op Italië vakantie ook wandelen en daar is het niet zo plat als hier dus het is goede oefening![]()
Laatst gedaan met mijn therapeut. Was best lekker. Doe ik eigenlijk nooit alleen af en toe een rondje met mijn katten.quote:![]()
@Fogelquote:
Maar ik zit vooral op gewicht training maar moet van de fysio mijn borst oefeningen met hogere reps doen en minder gewicht![]()
En de cardio is voor conditie en kcalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien eens vaker doen? Werkt rustgevendquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laatst gedaan met mijn therapeut. Was best lekker. Doe ik eigenlijk nooit alleen af en toe een rondje met mijn katten.![]()
![]()
Ja het klinkt mij allemaal veel te sportief.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:fogel
Maar ik zit vooral op gewicht training maar moet van de fysio mijn borst oefeningen met hogere reps doen en minder gewicht![]()
En de cardio is voor conditie en kcal
Gewoon naar het zwembad gaan, even omkleden en een uurtje baantjes trekken. Heerlijk.
Geen gezeik met kcal enzo. En zwemmen is super gezond. Je belast er niets mee.![]()
Ja zei hij ook al. Ga misschien straks weer even een blokje om. Vriend van me doet dat altijd als we een uurtje bellen. Ik snapte dat nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien eens vaker doen? Werkt rustgevend![]()
![]()
Mijn horloge rekent ook de verbranding in het zwembad hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het klinkt mij allemaal veel te sportief.
Gewoon naar het zwembad gaan, even omkleden en een uurtje baantjes trekken. Heerlijk.
Geen gezeik met kcal enzo. En zwemmen is super gezond. Je belast er niets mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hehe, zeker met dit weer is het geen strafquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zei hij ook al. Ga misschien straks weer even een blokje om. Vriend van me doet dat altijd als we een uurtje bellen. Ik snapte dat nooit.![]()
![]()
Ah ja. Ik heb ook een smartwatch! Voor 10 euro op Temu gekocht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn horloge rekent ook de verbranding in het zwembad hoor
Doet het prima.![]()
Ja hoi?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:fogel
En de cardio is voor conditie en kcal
Samen cardio doen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb net gezien wat een vliegticket naar jou kost dus nahquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh wacht, dit is DTS.
Bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker joh! Geniet er van!quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga zo douchen (weer)
Lunchen en dan wandelen![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga zo douchen (weer)
Lunchen en dan wandelen![]()
![]()
Ja, maar ik ben dit weekend niet eens thuis, dus ach.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb net gezien wat een vliegticket naar jou kost dus nahI'm surrounded by morons!
Het is pas woensdagquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dit weekend niet eens thuis, dus ach.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmmm, ik ga eens nadenken over een naam voor mijn 2 katten.
Ik had nooit de geestelijke ruimte om een naam voor ze verzinnen.![]()
Ik zou ze allebei een andere naam gevenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:15 schreef KoningWouter het volgende:
Hmmm, ik ga eens nadenken over een naam voor mijn 2 katten.
Ik had nooit de geestelijke ruimte om een naam voor ze verzinnen.![]()
![]()
Goede!quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei een andere naam geven![]()
![]()
betaal je zoveel belasting voor topnotch fietsinfrastructuur heb je geen fietsquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn laatste fiets is gejatquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
betaal je zoveel belasting voor topnotch fietsinfrastructuur heb je geen fiets
Wil er met vakantiegeld in mei weer een kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2852 / +124 / +80 / 7459 / 8184
2. KoningWouter / 778 / +35 / +51 / 2735 / 3132
3. KillemWieft / 677 / +52 / +67 / 568 / 826
4. _UserName_ / 584 / +82 / +29 / 844 / 1096
5. Dr.Mikey / 480 / +92 / +51 / 844 / 1045
6. Bally-b / 452 / +0 / +59 / 60 / 124
7. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
8. devzero / 414 / +0 / +0 / 294 / 393
9. Moeraskat / 391 / +2 / +5 / 2856 / 3081
10. hemarookworst / 333 / +19 / +4 / 1281 / 1521
11. mario390 / 318 / +50 / +4 / 223 / 342
12. Lovely / 303 / +19 / +4 / 1580 / 1850
13. gebrokenglas / 257 / +8 / +10 / 1762 / 1975
14. sp3c / 237 / +15 / +39 / 575 / 683
15. Grotetijd / 226 / +6 / +0 / 1108 / 1268
16. HappyCharly / 225 / +17 / +8 / 1446 / 1623
17. Moonlight / 219 / +12 / +5 / 764 / 895
18. Pinnenmutske / 217 / +5 / +13 / 438 / 577
19. ToT / 200 / +31 / +0 / 1671 / 1787
20. maily / 179 / +1 / +0 / 1803 / 1970SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
gewoon paar tientjes van de zwerverquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn laatste fiets is gejat
Wil er met vakantiegeld in mei weer een kopenUw ADH vitamine Worst
Ik heb vorig jaar met mijn vakantiegeld een ebike gekocht. Beste aankoop ever.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn laatste fiets is gejat
Wil er met vakantiegeld in mei weer een kopen![]()
Nee ben luxe poes
En woon nu in Utrecht
Fietsinfrastructuur is hier mid ivg BrabantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Overal in NL is meer dan goedquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee ben luxe poes
En woon nu in Utrecht
Fietsinfrastructuur is hier mid ivg Brabant![]()
Maar zelfs de minste is nog prima vergeleken met andere landenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En toch is er baas boven baas![]()
Zekers. Weleens op de MTB in Spanje gefietst. 80km weg lekker langs de weg kachelen. Nooit meer
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heftig ja?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
Zekers. Weleens op de MTB in Spanje gefietst. 80km weg lekker langs de weg kachelen. Nooit meer![]()
![]()
UserT en ik gaan binnenkort mountainbiken hier in Winterswijk. Doe je mee?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
Zekers. Weleens op de MTB in Spanje gefietst. 80km weg lekker langs de weg kachelen. Nooit meer![]()
da zou ik niet verwachten van Utrechtquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee ben luxe poes
En woon nu in Utrecht
Fietsinfrastructuur is hier mid ivg Brabant
hier is voor NL begrippen ook behoorlijk matig, fietstrook die op een gegeven moment ophoudt en je de weg moet delen met 50+ km rijdende auto'sUw ADH vitamine Worst
Ik heb geen MTB. Deed dat toen omdat ik een 2 weken lange zuipvakantie had en ook overdag even in beweging wilde zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
UserT en ik gaan binnenkort mountainbiken hier in Winterswijk. Doe je mee?
Oh nee. Geen gefiets op zuipvakantie hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb geen MTB. Deed dat toen omdat ik een 2 weken lange zuipvakantie had en ook overdag even in beweging wilde zijn![]()
Gewoon hele avond comazuipen en 's ochtends op het strand uitbrakken.![]()
Komt deze klassiekert voorbij![]()
Bekijk deze YouTube-video
@hemarookworst Lekker feestje ook, hier was ik bij![]()
![]()
Zelfs ik kan deze redelijk waarderenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst Lekker feestje ook, hier was ik bij![]()
![]()
Trance energyquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst Lekker feestje ook, hier was ik bij
Uw ADH vitamine Worst
Smakelijk eten. Als mijn dochter zo even op pad gaat, dan breek ik een nieuw pak bastognekoeken open.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hahaha wat heb jij toch met die bastogne koeken? Ik vind die dingen echt niet te hachelen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
Smakelijk eten. Als mijn dochter zo even op pad gaat, dan breek ik een nieuw pak bastognekoeken open.![]()
![]()
Wij huurden wel 2x een MTB. Maar idd wel mega brak op de fiets. Maargoed, dat was ik ook altijd als ik moest voetballen op zondagochtend, dus dat was ik wel gewend.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee. Geen gefiets op zuipvakantie hier.![]()
Gewoon hele avond comazuipen en 's ochtends op het strand uitbrakken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waren van die gasten uit Den Haag bij ons. Die hebben echt serieus alles uit hun appartement geflikkerd de laatste avond. Bed landde op de lantaarnpaal die helemaal krom stond daarna.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij huurden wel 2x een MTB. Maar idd wel mega brak op de fiets. Maargoed, dat was ik ook altijd als ik moest voetballen op zondagochtend, dus dat was ik wel gewend.
Guardia Civil heeft ze op hun vertrekdag opgehaald.![]()
![]()
Ja een echte klassiekerquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:42 schreef KoningWouter het volgende:
Oei wel lekkere plaat hoor @:JustinK![]()
![]()
wtfquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waren van die gasten uit Den Haag bij ons. Die hebben echt serieus alles uit hun appartement geflikkerd de laatste avond. Bed landde op de lantaarnpaal die helemaal krom stond daarna.
Guardia Civil heeft ze op hun vertrekdag opgehaald.Uw ADH vitamine Worst
Ja ging nergens meer over. Ik was bezig met zo'n meid en ineens hoorden we BOEM. Had hij het bed van het balkon gegooid.quote:![]()
Ja was lekkere deun. Maar wel wat nostalgisch. Vind mijn 2025 techno nog steeds het beste.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:44 schreef JustinK het volgende:
Benieuwd of @:KoningWouter het een lekkere plaat vindt...![]()
![]()
Teringquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waren van die gasten uit Den Haag bij ons. Die hebben echt serieus alles uit hun appartement geflikkerd de laatste avond. Bed landde op de lantaarnpaal die helemaal krom stond daarna.
Guardia Civil heeft ze op hun vertrekdag opgehaald.
Hier wel lui in hetzelfde appartement waar we even gingen buurten. Die hadden allemaal dingen geschreven achter schilderijen etc. Ook wel beetje lame.
Zelf vooral schik gehad toen wel. Frituurpan gekocht, zodat we in ons appartement elke dag frikandellen konden eten. Gevecht met scheerschuim, waardoor een vriend scheerschuim in zijn oog kreeg en de hele vakantie daar last van had. Dat was echt klote voor em wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker losgaan op nieuwe technoquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was lekkere deun. Maar wel wat nostalgisch. Vind mijn 2025 techno nog steeds het beste.![]()
![]()
Haha ja wat een tijden. Ik sta er serieus versteld van dat ik nog steeds leef.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tering
Hier wel lui in hetzelfde appartement waar we even gingen buurten. Die hadden allemaal dingen geschreven achter schilderijen etc. Ook wel beetje lame.
Zelf vooral schik gehad toen wel. Frituurpan gekocht, zodat we in ons appartement elke dag frikandellen konden eten. Gevecht met scheerschuim, waardoor een vriend scheerschuim in zijn oog kreeg en de hele vakantie daar last van had. Dat was echt klote voor em wel.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja wat een tijden. Ik sta er serieus versteld van dat ik nog steeds leef.![]()
![]()
Er kwam nog een heel studentenleven achteraan.
Piano door het trappenhuis naar beneden flikkeren dat soort shit.![]()
Jij bent enorm braaf Justin. Maar beter voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
Dat is toch niet normaal, of ben ik zo braaf?![]()
![]()
In Lloret daar kwam ik 4 uur snachts aan in het appartement met 1 vriend. Waar 6 andere vrienden al smiddags waren aangekomen. Wij met het vliegtuig en die 6 met de bus. Dus die hadden er al een kroegentocht opzitten en wij ook nog maar even kort de uitgaansstraten in. Eerste tent waar we nuchter binnen stapten, daar direct voor mijn neus draaide Mental Theo. Welkom in Lloret.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij bent enorm braaf Justin. Maar beter voor je.![]()
![]()
Whehe, leider had de verkeerde meeting geannuleerd en wilde toch met ons praten en vroeg via chat of wij dat nodig vonden. Er was blijkbaar maar een agendapunt, dus we vroegen hem om het antwoord maar gewoon in de chat te gooien.
Dat deed ie en meeting is nog steeds geannuleerd"this meeting should have been an e-mail" (OK, chat) Check! Dat gebeurt veelste weinig.
* Fogel is blij
* Fogel smijt zo zijn laptop dicht want het is immers al bijna 15uI'm surrounded by morons!
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:54 schreef StevenHyde het volgende:
In Lloret daar kwam ik 4 uur snachts aan in het appartement met 1 vriend. Waar 6 andere vrienden al smiddags waren aangekomen. Wij met het vliegtuig en die 6 met de bus. Dus die hadden er al een kroegentocht opzitten en wij ook nog maar even kort de uitgaansstraten in. Eerste tent waar we nuchter binnen stapten, daar direct voor mijn neus draaide Mental Theo. Welkom in Lloret.
Lloret zijn wij ook geweest. Cockfest.
In Salou DJ Korsakov (lekker wijf was dat trouwens) tegengekomen en mee op de foto gegaan.
Was wel epic. Er hing een poster van haar dus ik kijken. Ineens zei ze Hoi!. Was dat gewoon DJ Korsakov.
(Die zat daar op het terras)![]()
Korsakovquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
In Salou DJ Korsakov (lekker wijf was dat trouwens) tegengekomen en mee op de foto gegaan.
Was wel epic. Er hing een poster van haar dus ik kijken. Ineens zei ze Hoi!. Was dat gewoon DJ Korsakov.
(Die zat daar op het terras)![]()
![]()
kan volgens mij nog steeds maar kost wel een godsvermogenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:57 schreef KoningWouter het volgende:
Toen moesten we onze fotorolletjes nog inleveren bij de Hema om ze te laten ontwikkelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geniaal. Welk jaar ben je daar geweest? Kan je dat nog terughalen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
(Die zat daar op het terras)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja @hemarookworst kluste wat bij iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:57 schreef KoningWouter het volgende:
Toen moesten we onze fotorolletjes nog inleveren bij de Hema om ze te laten ontwikkelen.![]()
![]()
Ja, 2006 was dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geniaal. Welk jaar ben je daar geweest? Kan je dat nog terughalen?![]()
![]()
Hahaha ook Salou?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik 2007 damnit! Anders was het heel toevallig geweest.![]()
Nopes. Enkel Lloret, Malgrat de Mar en een keer aan de cote d azure. Dat was in een soort bassie en adriaan caravannetje, waar heel veel nederlandse jongeren ook op de camping stonden.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog steeds, übermensch van angerfist is ook zo'n lekkertjequote:Op woensdag 19 maart 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker! Helemaal op los gegaan vroeger.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geniaal.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nopes. Enkel Lloret, Malgrat de Mar en een keer aan de cote d azure. Dat was in een soort bassie en adriaan caravannetje, waar heel veel nederlandse jongeren ook op de camping stonden.. Bassie en Adriaan caravan
Wij hebben 2 zuipvakanties gedaan. Salou en Lloret. En toen begon het pas. Het studentenleven.![]()
![]()
zo pannenkoek verorbert
volgende keer wat minder bloem ipv de proteine mix maar verder dikke primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Da tweekaz mag ik ook wel, coone, zatox.. ben in 2023 naar xQlusive Holland geweest, was vet! Tevens m'n eerste feestjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Studentenleven heb ik niet op die manier gehad. Woonde thuis en studeerde een IT opleiding in de buurt. Dus hoefde niet op kamers. Wel standaard elke zaterdag in de stad, dat wel. Maar dan lekker weer thuis in bed en savonds gezond etenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geniaal.. Bassie en Adriaan caravan
Wij hebben 2 zuipvakanties gedaan. Salou en Lloret. En toen begon het pas. Het studentenleven.
Goed zo lilakquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo pannenkoek verorbert
volgende keer wat minder bloem ipv de proteine mix maar verder dikke prima
Nu lekker de zon in?![]()
jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo lilak
Nu lekker de zon in?
wel even gezicht smeren want blanke idioot enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DJ Oma draaide ook tochquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
Da tweekaz mag ik ook wel, coone, zatox.. ben in 2023 naar xQlusive Holland geweest, was vet! Tevens m'n eerste feestje
Uw ADH vitamine Worst
Ja ook goed hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Studentenleven heb ik niet op die manier gehad. Woonde thuis en studeerde een IT opleiding in de buurt. Dus hoefde niet op kamers. Wel standaard elke zaterdag in de stad, dat wel. Maar dan lekker weer thuis in bed en savonds gezond eten
Als je dat bed op die lantaarnpaal wtf vindt dan is het studentenleven nog een tandje erger.
Waren op een gegeven moment mensen die een dood kalf in de lantaarnpaal hesen. Kip slachten om op te vreten maar in de oven vergeten.
Maar dat vond ik allemaal niet kunnen. Ben een dierenvriend. Maar dat was wel even next level.![]()
Had ik het gister nog over met @hemarookworst n.a.v. dat "No munnie" nummerquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
Da tweekaz mag ik ook wel, coone, zatox.. ben in 2023 naar xQlusive Holland geweest, was vet! Tevens m'n eerste feestje![]()
![]()
Zo welke stad studeerde je dan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor.
Als je dat bed op die lantaarnpaal wtf vindt dan is het studentenleven nog een tandje erger.
Waren op een gegeven moment mensen die een dood kalf in de lantaarnpaal hesen. Kip slachten om op te vreten maar in de oven vergeten.
Maar dat vond ik allemaal niet kunnen. Ben een dierenvriend. Maar dat was wel even next level.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan mag Primeshock ook niet ontbreken zeker?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
Da tweekaz mag ik ook wel, coone, zatox.. ben in 2023 naar xQlusive Holland geweest, was vet! Tevens m'n eerste feestje![]()
![]()
ik had het gelijk de rest van de avond dat nummer in mijn hoofdquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had ik het gister nog over met @:hemarookworst n.a.v. dat "No munnie" nummer
Uw ADH vitamine Worst
Prima nummerquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had het gelijk de rest van de avond dat nummer in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
best eng eigenlijk dat AI gewoon dit kan maken en het is gewoon catchy en je kan echt een zaal los laten gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja en dat wordt alleen maar beter en beter...quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best eng eigenlijk dat AI gewoon dit kan maken en het is gewoon catchy en je kan echt een zaal los laten gaan![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat wordt alleen maar beter en beter...Uw ADH vitamine Worst
he daar heb ik op de studentenvereniging gezetenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook! Welke vereniging?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
he daar heb ik op de studentenvereniging gezeten![]()
ik las gezekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
he daar heb ik op de studentenvereniging gezetenUw ADH vitamine Worst
euhm dunnoquote:
degene die pandora deden waarbij we puzzels moesten oplossen in de nacht
en we zijn keer naar walibi gegaan met de bus en hebben toent e veel chinees besteld op de terugwegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm jammer. Ik zat bij ASV Taste.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm dunno
degene die pandora deden waarbij we puzzels moesten oplossen in de nacht
en we zijn keer naar walibi gegaan met de bus en hebben toent e veel chinees besteld op de terugweg
Wilde eigenlijk bij Audentis. Maar maatje van mij wilde absoluut bij Taste dus ja dan schik je in.![]()
![]()
ik had toen een peashooter taart gemaakt waardoor we een bonuspunt kregen
en er waren nog ikea gidsen en die waren perfect om papieren pijltjes mee te maken zodat we tegenstanders konden neerschietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanavond pizza
morgen iets van kip aardappel groente
overmorgen ga ik lasagna maken in een pan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ah op die fietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
The Greazy Puzzy Fuckerz met hun piep kicks![]()
Uw ADH vitamine Worst
heel bubbeldorp vol studentenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah dan geloof ik die verhalen wel jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tering dit is wel wat te hard voor mij hoorquote:
(thats what she said)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hahaha wat dan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah dan geloof ik die verhalen wel ja![]()
ze doen helemaal gek tegenwoordig met die gekke smaakjes kruidnoten en paaseitjesUw ADH vitamine Worst
Weet je wat pas een studentenbubbel is? Wageningen. Je kan er niet eens komen met de treinTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja het trekt de aandacht he.... iedereen heeft het over die (gore) nasi paaseitjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ze doen helemaal gek tegenwoordig met die gekke smaakjes kruidnoten en paaseitjes![]()
Dit dusquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het trekt de aandacht he.... iedereen heeft het over die (gore) nasi paaseitjes
En de smash eggs
Jamin gaat vol voor de tiktoktrendsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nja melk, wit of pure chocolade paaseitjes is ook zo weer saai soms
En je hebt ook chocolade repen met verschillende smaken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Saai, maar wel altijd lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
Nja melk, wit of pure chocolade paaseitjes is ook zo weer saai soms
En je hebt ook chocolade repen met verschillende smaken![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Veel landen hebben veel leukere grote eieren, dat is hier dan weer niet echt een dingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoals belgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze heb je wel bij de Hemaquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Veel landen hebben veel leukere grote eieren, dat is hier dan weer niet echt een ding
https://www.hema.nl/pasen/paaseieren/luxe-paaseieren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zie er ontzettend veel uit Engeland nuquote:
Denk dat ik daar volgend jaar heen ga als dit jaar een succes isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog heel redelijk geprijsd ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze heb je wel bij de Hema
https://www.hema.nl/pasen/paaseieren/luxe-paaseierenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat de hema geen rookworstpaasieieren hebbengoor maar trekt wel de aandacht zoals die nasigoreneieren
Uw ADH vitamine Worst
Eentje voor de ideeënbusquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
dat de hema geen rookworstpaasieieren hebbengoor maar trekt wel de aandacht zoals die nasigoreneieren
![]()
![]()
Tompoes paasei zou werkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee welquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sjans maar
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt
Dans maar en sjans maarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger boekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hmm geen korting voor mijn trein kaartje morgen![]()
oja, ben je geïnteresseerd in de meet van 31 mei te Tilburg? @Mickytjuh welquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hmm geen korting voor mijn trein kaartje morgenUw ADH vitamine Worst
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja, ben je geïnteresseerd in de meet van 31 mei te Tilburg? @:Mickytjuh wel
Wat gaan we doen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oooh waar hebben we het over danquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk er nu pas aan
Maar is maar 4 euro![]()
* greysbones noteert die van Justin is kleinquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga waarschijnlijk 200 euro uitgeven want wandelschoenen met inlegzooltjes
Maar als ik kan besparen op de reis dan graagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert die van Justin is klein![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet van niets
Wat gaan we doen?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 16-03-2025:
De meet kruipt langzaam doch onverbiddelijk dichterbij! Aanmelden kan nog immer en is slechts een kleine PM dichtbij! Bestel NU!![]()
![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Voor mij is het een misschien maar dat is vooral omdat ik nog half in de burnout zitquote:
Op een dag als vandaag zou ik niet kunnen maar andere dagen gaat het goed genoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is met dit wel weer fijn, om in de avond weer te lopenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
geel blokje?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor mij is het een misschien maar dat is vooral omdat ik nog half in de burnout zit
Op een dag als vandaag zou ik niet kunnen maar andere dagen gaat het goed genoegUw ADH vitamine Worst
Ja ook wat langer licht nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is met dit wel weer fijn, om in de avond weer te lopen![]()
Helemaal als het rustig is op straat/bij de weg
Yesquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet nog niet hoe het bolken zou voelen als ik jullie in het echt heb gezien
*Lust geen koffie*![]()
Al gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wanneer verzetten we de klok?![]()
Eind maartquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wanneer verzetten we de klok?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meetupdate van 19-03-2025:
De meet kruipt langzaam doch onverbiddelijk dichterbij! Aanmelden kan nog immer en is slechts een kleine PM dichtbij! Bestel NU!![]()
![]()
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 16 maart 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Waar? Tilburg
Wie?
🟩izzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩issingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
Maak daar maar van dat ik er ZEKER bij ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 16 maart 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Waar? Tilburg
Wie?
🟩izzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩issingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
Pak je goed op makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ToetoetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: