SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🥄![]()
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zwetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Damn dat is wel sick.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zweten
Voel je je goed na zoiets? Ik vond het altijd afschuwelijk.![]()
![]()
Je bent gekquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
111 verdiepingen
En daarna nog een goed kwartier op de lopende band om te stoppen met zweten![]()
Ja en neequote:Op woensdag 19 maart 2025 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
Polynesische zelfontbrandingstijger
[..]
Damn dat is wel sick.
Voel je je goed na zoiets? Ik vond het altijd afschuwelijk.
Ik was ooit in betere vorm, toen ging het vlotter
Maar komt wel weer
En ik wil op Italië vakantie ook wandelen en daar is het niet zo plat als hier dus het is goede oefeningHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportschool vind ik echt absoluut afschuwelijk. Mij krijgen ze daar niet meer in. Ik ga nog liever dood.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en nee
Ik was ooit in betere vorm, toen ging het vlotter
Maar komt wel weer
En ik wil op Italië vakantie ook wandelen en daar is het niet zo plat als hier dus het is goede oefening![]()
Laatst gedaan met mijn therapeut. Was best lekker. Doe ik eigenlijk nooit alleen af en toe een rondje met mijn katten.quote:![]()
@Fogelquote:
Maar ik zit vooral op gewicht training maar moet van de fysio mijn borst oefeningen met hogere reps doen en minder gewicht![]()
En de cardio is voor conditie en kcalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien eens vaker doen? Werkt rustgevendquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laatst gedaan met mijn therapeut. Was best lekker. Doe ik eigenlijk nooit alleen af en toe een rondje met mijn katten.![]()
![]()
Ja het klinkt mij allemaal veel te sportief.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:fogel
Maar ik zit vooral op gewicht training maar moet van de fysio mijn borst oefeningen met hogere reps doen en minder gewicht![]()
En de cardio is voor conditie en kcal
Gewoon naar het zwembad gaan, even omkleden en een uurtje baantjes trekken. Heerlijk.
Geen gezeik met kcal enzo. En zwemmen is super gezond. Je belast er niets mee.![]()
Ja zei hij ook al. Ga misschien straks weer even een blokje om. Vriend van me doet dat altijd als we een uurtje bellen. Ik snapte dat nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien eens vaker doen? Werkt rustgevend![]()
![]()
Mijn horloge rekent ook de verbranding in het zwembad hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het klinkt mij allemaal veel te sportief.
Gewoon naar het zwembad gaan, even omkleden en een uurtje baantjes trekken. Heerlijk.
Geen gezeik met kcal enzo. En zwemmen is super gezond. Je belast er niets mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hehe, zeker met dit weer is het geen strafquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zei hij ook al. Ga misschien straks weer even een blokje om. Vriend van me doet dat altijd als we een uurtje bellen. Ik snapte dat nooit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: