En ondertussen geen Tour of Britain meer kunnen organiseren. En de Tour gaat steeds maar uitwijken naar andere landen. Dit lijkt mij geen fantastische ontwikkeling.quote:
Het merk Tour de France trekt meer mensen dus is lucratiever om te organiseren, terwijl je er dezelfde wegen voor moet afzetten. Zo gaat het in extremis ook in ons eigen Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2025 03:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En ondertussen geen Tour of Britain meer kunnen organiseren. En de Tour gaat steeds maar uitwijken naar andere landen. Dit lijkt mij geen fantastische ontwikkeling.
Dat wordt toch gewoon Seb Coe?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag kan de dag worden waarin onze edele wielersport wordt verlost van de Lappartientse tirannie, maar de dag waarop sport in zijn algemeenheid een hartinfarct krijgt.
Lappartient maakt toch geen schijn van kans? Dit word waarschijnlijk gewoon de net zo vervelende Coe.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag kan de dag worden waarin onze edele wielersport wordt verlost van de Lappartientse tirannie, maar de dag waarop sport in zijn algemeenheid een hartinfarct krijgt.
Patrick Lefevere?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon Seb Coe?
Overigens heb ik geen enkele hoop dat het beter wordt bij de UCI als hij weg gaat. Krijgen we dan niet de volgende gek?
Voor een sprinter is Zeeland natuurlijk wel ideaal trainingsgebied.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef Momo het volgende:
Maxim Van Gils traint vrijwel altijd in Nederland en ziet zichzelf dit voorjaar grote klassieker winnen
Zijn jullie Maxim al tegen gekomen?
Mijn gedachten gingen uit naar Adam Hansen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Patrick Lefevere?
Wouter Bos?
Paul Kagame?
Thijs Zonneveld?
Adam Hansen?
Michel Wuyts?
José Been?
Aleksandr Vinokoerov?
Zelfs in de breedte goed gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel heeft iets gewonnen.
Dan moet je wel beter je best doen dan Afrikaanse stemmen kopen en met een plan voor e-sports komenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lappartient onderschatten.
Dat is het ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 03:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En ondertussen geen Tour of Britain meer kunnen organiseren. En de Tour gaat steeds maar uitwijken naar andere landen. Dit lijkt mij geen fantastische ontwikkeling.
Voor intervaltrainingen zijn heuveltjes ideaal. Ook voor een sprinter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Voor een sprinter is Zeeland natuurlijk wel ideaal trainingsgebied.
Opmerkelijk dat Lorena Wiebes dan naar Zuid Limburg is verhuisd.
Maar hem in Limburg nog niet tegengekomen.
Wel Roy Curvers
Tom Dumoulin
Bauke Mollema
Laurens ten Dam
Bram Tankink
Aanvraag indienen, maar gemeenten over wiens grondgebied de rit waarschijnlijk ook gaat, weten van niks?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Toch geen WK gravel in Valkenburg
https://www.wielerflits.n(...)d-af-voor-wk-gravel/
Als ze volgend jaar er wat brandhout uit kunnen gooien en aan de andere kant wat renners kunnen behouden, dan wordt het ngo wel wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:05 schreef wimderon het volgende:
Moet gezegd worden dat De Tietema Rockets prima meedoen in dit soort wedstrijden.
Kopecky rijdt ook sterk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar er wat brandhout uit kunnen gooien en aan de andere kant wat renners kunnen behouden, dan wordt het ngo wel wat.
Kubis, Carboni, Loockx, Huens, De Vries behouden en vooral Geleijn, Inkelaar, Paige, Budding er uit.
Zou voor volgend seizoen proberen z'n broertje te halen. Die doet het zelfs bij Novo Nordisk al aardig. Kan bij een normaal PCT alleen maar beter gaan.quote:
Zijn er ook nog een aantal die dit jaar echt wel even moeten gaan laten zien. Ik kijk even naar die Noorse pechvogel, maar ook Stokbro, Kyffin, Nielsen, Huyet. Maar die zijn allemaal nog bruikbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou voor volgend seizoen proberen z'n broertje te halen. Die doet het zelfs bij Novo Nordisk al aardig. Kan bij een normaal PCT alleen maar beter gaan.
Geleijn, Inkelaar, Budding en Paige wegwezen inderdaad. Lopen ook alle vier af.
Eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er ook nog een aantal die dit jaar echt wel even moeten gaan laten zien. Ik kijk even naar die Noorse pechvogel, maar ook Stokbro, Kyffin, Nielsen, Huyet. Maar die zijn allemaal nog bruikbaar.
Brennan wint dit makkelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:37 schreef The_Undertone het volgende:
Gianni gaat dat spel hier winnen.
Straf op je 19e!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Pistolero het volgende:
Brennan is een krankzinnig fenomeen.
Schuif al het geld dat vrijkomt met het vertrek van Kooij maar door.
Het is Kirsty Coventry geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon Seb Coe?
Overigens heb ik geen enkele hoop dat het beter wordt bij de UCI als hij weg gaat. Krijgen we dan niet de volgende gek?
Laten we gezien de recente successen nog eens een blanke uit Apartheid-Afrika trekken. En dan ook nog eentje die haar hele leven chloor heeft lopen happen.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Laten we gezien de recente successen nog eens een blanke uit Apartheid-Afrika trekken. En dan ook nog eentje die haar hele leven chloor heeft lopen happen.
Ik heb hier geen vertrouwen in.
Kopecky ook niet al te best.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Marcoss het volgende:
De ene Brit van Visma is tactisch een stuk beter dan de andere, kun je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |