Omdat hij structureel degene is die anderen in dit soort posities brengt, zonder daar op enig moment lering uit te trekken. Wielrennen is een stukje veiliger geworden vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom gun je iemand een blessure?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe er nog wat acute leukemie bij en mijn dag kan niet meer stuk.
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin ook gewoon. Die wint Almería en wordt er vandaag opgelegd door godbetert Eekhoffquote:
Geen enkele gêne, om dit soort dingen een ander gewoon toe te wensen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sla mezelf toch weer op de dijen om mijn eigen briljante opmerking.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen enkele gêne, om dit soort dingen een ander gewoon toe te wensen.
quote:Philipsen kroop na zijn val direct de ambulance in om verzorgd te worden. Hij hoefde niet afgevoerd te worden naar het ziekenhuis. “Hij heeft oppervlakkige schaafwonden, aan zijn rechterkant”, aldus Van Hecke. “Waarschijnlijk zal zijn hand – tussen zijn twee vingers – ook gehecht moeten worden. Maar het zijn vooral de kneuzingen. Als je hard valt, heb je toch wat kneuzingen en stijfheid.”
Zorgt deze val ervoor dat zijn kansen in Milaan-San Remo verkeken zijn? “Dat gaan we moeten afwachten. De nacht gaat uitwijzen hoe hij morgenvroeg gaat opstaan. We gaan het zien. Normaal gezien reist hij morgenavond af naar Italië.”
Mooie jinx wel van Jan, die het vlak voor de val het had over een hele veilige editie. Om vervolgens nog te zeggen dat het mooi zou zijn als de winnaar van Milaan San Remo ook hier zou winnen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Disasterclass van het loden duo Jan en Bobbie ook weer. Die zagen onder meer het studentikoze hoofd van Florian Vermeersch aan voor Baroncini, terwijl ze volledig over het hoofd zagen dat Philipsen viel. Tevens was Arthur Kluckers aan het afstoppen voor Moschetti, jawel!
Wat een lul trouwens, die Kluckers.
Was wel veruit de beste natuurlijk, maar die Visma-renner deed ook wel erg z'n best om het op een presenteerblaadje aan te reiken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel leuk, een winnaar van UAE. Dat hadden we dit seizoen nog niet gezien!
Tsja, ze flikkeren overal. Ook gewoon op een brede, rechttoe, rechtaan aankomst in de woestijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens wel behoorlijke humor dat ze de o-zo gevaarlijke finish op Nokereberg hebben weggedaan en het de eerste keer op de nieuwe aankomst direct helemaal misgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |