Zou voor volgend seizoen proberen z'n broertje te halen. Die doet het zelfs bij Novo Nordisk al aardig. Kan bij een normaal PCT alleen maar beter gaan.quote:
Zijn er ook nog een aantal die dit jaar echt wel even moeten gaan laten zien. Ik kijk even naar die Noorse pechvogel, maar ook Stokbro, Kyffin, Nielsen, Huyet. Maar die zijn allemaal nog bruikbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou voor volgend seizoen proberen z'n broertje te halen. Die doet het zelfs bij Novo Nordisk al aardig. Kan bij een normaal PCT alleen maar beter gaan.
Geleijn, Inkelaar, Budding en Paige wegwezen inderdaad. Lopen ook alle vier af.
Eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er ook nog een aantal die dit jaar echt wel even moeten gaan laten zien. Ik kijk even naar die Noorse pechvogel, maar ook Stokbro, Kyffin, Nielsen, Huyet. Maar die zijn allemaal nog bruikbaar.
Brennan wint dit makkelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:37 schreef The_Undertone het volgende:
Gianni gaat dat spel hier winnen.
Straf op je 19e!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Pistolero het volgende:
Brennan is een krankzinnig fenomeen.
Schuif al het geld dat vrijkomt met het vertrek van Kooij maar door.
Het is Kirsty Coventry geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon Seb Coe?
Overigens heb ik geen enkele hoop dat het beter wordt bij de UCI als hij weg gaat. Krijgen we dan niet de volgende gek?
Laten we gezien de recente successen nog eens een blanke uit Apartheid-Afrika trekken. En dan ook nog eentje die haar hele leven chloor heeft lopen happen.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Laten we gezien de recente successen nog eens een blanke uit Apartheid-Afrika trekken. En dan ook nog eentje die haar hele leven chloor heeft lopen happen.
Ik heb hier geen vertrouwen in.
Kopecky ook niet al te best.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Marcoss het volgende:
De ene Brit van Visma is tactisch een stuk beter dan de andere, kun je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |