omdat Jolien dingen zei over eten waarvan matti dacht , ik wil hier weg en dat zei hij dus ookquote:
12 uur laterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat Jolien dingen zei over eten waarvan matti dacht , ik wil hier weg en dat zei hij dus ook
mag het niet op je balkonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,kan hier niet BBQ-en helaas, woon in een flat
Nee dat mag niet vanwege rookoverlast etcquote:
Neem aan dat ze nog wel meer krijgenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dat zeker, maar ik vind 1 broodje wel wat weinig
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Optreden is verplaatst naar 11 uur ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
zal wel weer rond dezelfde tijd zijn als gisteren, half 10 , hebben ze nog tijd genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Optreden is verplaatst naar 11 uur ofzo ?
Ze zijn nog niet klaar met etenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal wel weer rond dezelfde tijd zijn als gisteren, half 10 , hebben ze nog tijd genoeg
Gisteren jordy de briefquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Er moet nog een persoonlijke freeze komen voor Jolien deze week. Valt me nu in
Oh ja Jane had vanmorgen dat korte bericht van haar ma.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren jordy de brief
Vandaag Jane de audio
Ze smeren het uit over de week
Geen tijd !! The Pootje en Mattie show must go on!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet klaar met eten
Er moeten nog meerdere dingen worden gebraden
waarom wordt er niet gebraden danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet klaar met eten
Er moeten nog meerdere dingen worden gebraden
Anders zitten er 4 aan tafel en 2 te bakkenquote:
Ik hoop dat BB voet bij stuk houdtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
TOPSPUL
TOPACT
en dan Slapen
TOPDAG
en dan weer TOPIRRITATIE van Jordy die naar de suite moet![]()
Die gaat gewoon in de suite slapen wat anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB voet bij stuk houdt
Kijken wat jordy dan doet
Dat hoort nietquote:
Liggen toch aparte messen in die sausjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoort niet![]()
En als je je mes weer in sausjes doet
Is dat niet echt hygiënisch
oh ik dacht als je iemand neersteekt dat die dan grote kans op infecties ofzo heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoort niet![]()
Mes in sausjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoort niet![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik dacht als je iemand neersteekt dat die dan grote kans op infecties ofzo heeft
jaja fucidin, TOP zalfquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]er ligt antibioticazalf nu van Jane
TOPZALF
Ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik dacht als je iemand neersteekt dat die dan grote kans op infecties ofzo heeft
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij maakt prachtige gifjes
Ieder zijn kwaliteiten
Helegaar niequote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helegaar nie
Alleen leuke, lieve topmensen krijgen daar een gekke reactie op
Honing?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gegrilde maiskolf met boter en honing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Honing?![]()
Ja honingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Honing?![]()
ja staat boven op de kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
onderbroekquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
Haha ze heeft een andere kleur en secret mission![]()
Gezichts kleurquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat kan ook, ( zit even zonder geluid)
ze dachten de saunaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hadden ze vanmiddag al in de gaten wat het was.
ow sorryquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat kan ook, ( zit even zonder geluid)
Ja jordy 4 dingen voor 400 en sharice hebben jane en jolien gedouched en pootje stond alleen in de douche naar putje te kijken. Maar wel lekker voor die 2 wat extra geld erbijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
De ene secret mission levert meer op dan de andere
Ook bijzonder
Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow sorry
maak ik nog een grapje ervan
Ging over de kleur in haar gezicht.. dat ze van kleur is veranderd vandaag en dat ze ander gedrag had vandaag.. door de secret mission of hun wat was opgevallen.
De zonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?
Sharice is daar best voorzichtig meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah hebben ze weer de hele middag gelegen?
Zonnetjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat ze zo rood is dan? Sauna ofzo?
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt weer om te zonnen, best frisse windquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef Folies het volgende:
[..]
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.
Het is daar slapen, vreten, liggen in de zon, meer vreten en weer slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zitten daar heel beschut hèquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt weer om te zonnen, best frisse wind
toen konden ze douchemuntjes verdienenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef Ynti het volgende:
Mag ik 1 kleine off topic vraag stellen over vorig jaar?
Hadden ze vorig jaar alleen maar koud water om te douchen,nooit warm water zoals nu? Ze liepen constant met die pannen met heet water te zeulen.
Ik heb het me altijd afgevraagd, en nu popt het opeens weer op.
jawel ,kregen toen alleen warm water als ze ervoor betaalden.. maar ze weigerden toen om er zelf voor te betalenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef Ynti het volgende:
Mag ik 1 kleine off topic vraag stellen over vorig jaar?
Hadden ze vorig jaar alleen maar koud water om te douchen,nooit warm water zoals nu? Ze liepen constant met die pannen met heet water te zeulen.
Ik heb het me altijd afgevraagd, en nu popt het opeens weer op.
Aha, dat heb ik nooit gezien. Alleen maar die pannen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
toen konden ze douchemuntjes verdienen
Horkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:29 schreef Folies het volgende:
Wat maakte Pootje nou een opmerking over wallen bij Sharice? Nu ze rood is zie je die minder?
Dat schijnt wel een ding te zijn geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef Folies het volgende:
[..]
Jaaa, er lag er eentje zelfs buiten te snurken.
Over welke pakketten A, B, C etc ging dit? Kreeg niet alles mee maar leek net alsof ie een Easytoys medewerker wasquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Over welke A, B, C etc ging dit? Kreeg niet alles mee maar leek net alsof ie een Easytoys medewerker was
is nepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Er schijnt een incassobureau voor Jane aan de deur geweest te zijn lees ik net van een screenshot van dat Juicechannel, zou allemaal schulden hebben ofzo. Vage privédingen die altijd geopenbaard worden, waar of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Adat231 op 18-03-2025 20:05:41 ]
Hij had er wel veel verstand van haha. Maar misschien had ie ergens gezegd ‘iemand die ik ken werkt voor zo’n bedrijf’ oidquote:
Dit bedoel jequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen idee of dat echt of nep is. Maar sowieso raar dat gedoe allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit bedoel je100% waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Hij wil niet. Er schijnt daar gesnurkt te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef Sestra666 het volgende:
gaat jordy nog in de andere kamer slapen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit bedoel jeJa exact. De stelligheid waarmee het gezegd wordt ook. Als je zoiets zo stellig beweerd moet je wel harde bewijzen kunnen tonen imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vraag ik me af waarom het allemaal uberhaupt moet, waar of niet, maar zo gaan dingen tegenwoordig nou eenmaal
Leh-kùr
ik hoop dat hij gewoon bij het kartel magquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef Sestra666 het volgende:
gaat jordy nog in de andere kamer slapen?
zie mijn linkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja exact. De stelligheid waarmee het gezegd wordt ook. Als je zoiets zo stellig beweerd moet je wel harde bewijzen kunnen tonen imo.
Al vraag ik me af waarom het allemaal uberhaupt moet, waar of niet, maar zo gaan dingen tegenwoordig nou eenmaal
Mwahquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja exact. De stelligheid waarmee het gezegd wordt ook. Als je zoiets zo stellig beweerd moet je wel harde bewijzen kunnen tonen imo.
waar rook is is vuur, jorda zei ook al dat ze niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis een juice channel
Mensen sturen dingen in en die worden gepost
Tis echt niet allemaal waar wat er op staat
Het relatie verhaal klopte wel .. zij waren volgens mij de eersten
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is nepStaat gewoon nog op dat Juicechannel in de stories, dus dat het een nagemaakt bericht of teruggetrokken bericht zou zijn klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is nepJe weet dat dit bericht ook niet klopt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Juice heeft niks terug getrokken.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit bericht ook niet klopt he
Hij was laatst bij Michelangelo te gast en claimde dat ie nooit iets plaatst zonder dat ie er hard bewijs voor heeft. Maar goed, dat valt te bezien natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis een juice channel
Mensen sturen dingen in en die worden gepost
Tis echt niet allemaal waar wat er op staat
Het relatie verhaal klopte wel .. zij waren volgens mij de eersten
Ze maken Sensaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij was laatst bij Michelangelo te gast en claimde dat ie nooit iets plaatst zonder dat ie er hard bewijs voor heeft. Maar goed, dat valt te bezien natuurlijk.
Maar de stelligheid die in dat bericht staat zonder bewijs te tonen, is ook vreemd imo.
wat is nog waar tegenwoordig , is de COS nog wel echt, je weet het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit bericht ook niet klopt he
Lastig te beoordelen, misschien is die Jorda wel een eikelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar rook is is vuur, jorda zei ook al dat ze niet te vertrouwen is
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat is nog waar tegenwoordig , is de COS nog wel echt, je weet het niet
Mwoa, als iemand je eventueel slechtpraat betekent dat niet gelijk ‘waar rook is is vuur’ imo.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
De COS is nep dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Eikel in de zin dat hij beëindigen van de relatie in de media gooitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen, misschien is die Jorda wel een eikel
dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen, misschien is die Jorda wel een eikel
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eikel in de zin dat hij beëindigen van de relatie in de media gooit
Verder kunnen we niet oordelen
Haha dat vraag ik me steeds vaker af in deze tijd (algemeen, niet de cosquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Mogen ze niet eens in de secret roomquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje en Matthie repeteren nog eens
Komt misschien nog welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogen ze niet eens in de secret room
Sharice en Jolien hebben vanmiddag nog afgewassenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Er staat allemaal afwas sinds vanmiddag dat is niet leuk voor Jordy nu
Niet goed blijkbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice en Jolien hebben vanmiddag nog afgewassen
Wabedoellie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
2 minuten verder en hier deed gyazo het ook hoor
Kreeg dat ook door. Was fake news en die persoon gaf de schuld aan de familie van jordy dat die dit hadden aangegeven. Is dus totale onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:53 schreef Willewa het volgende:
Er schijnt een incassobureau voor Jane aan de deur geweest te zijn lees ik net van een screenshot van dat Juicechannel, zou allemaal schulden hebben ofzo. Vage privédingen die altijd geopenbaard worden, waar of niet
ik wou dat filmpje ook maken die jij postte , maar dat was dus al niet meer nodig na 2 minutenquote:
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het kan evengoed verzonnen zijn om haar in diskrediet te brengen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet het toch ook allemaal niet, er wordt zoveel onzin overal neergekwakt, dit had prima waar kunnen zijn , en vuur zonder rook gebeurt heel weinigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het kan evengoed verzonnen zijn om haar in diskrediet te brengen.
Is haar kwaliteitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
en jolien weer in d'r eentje aan het schoonmaken
Maar is het wel echt dat het fake news is?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kreeg dat ook door. Was fake news en die persoon gaf de schuld aan de familie van jordy dat die dit hadden aangegeven. Is dus totale onzin.
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
Oh dit gaat Jolien niet leuk vinden denk ik
Volgens mij valt dat reuze meequote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze houdt er niet zo van om in t zak gezet te worden
Ook zoietsquote:
vind erg jammer dat ze geen pruik hebben aangevraagdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Haha de gekrompen broekt word gebruikt als haar van elsa
Zoveel als de dokter heeft voorgeschreven.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:23 schreef Mjelleke het volgende:
Hoeveel pijnstillers slikt die Jane per dag.
Das niet helemaal waarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoveel als de dokter heeft voorgeschreven.
Daar denken die mannen niet een he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind erg jammer dat ze geen pruik hebben aangevraagd
Jolienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
wie was die ene met slinger die pootje nadeed? die 'jeff' optilde
Met een knipoogquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:28 schreef Adat231 het volgende:
is dat met die neus echt gebeurd eerder?
ze hebben dus wel blonde pruikenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daar denken die mannen niet een he.
Maar vind dit wel creatief bedacht.
ja ik dus ook Jeff. heel ff 1 sec kiki en dan weer Jeff?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vind de overgang van keanu naar Jeff beetje raar. Jeff is net geweest.
Ze konden beter omwisselen. Dus 2 keer Jeff achter elkaar en dan na dat kapper gedeelte keanu in de spiegel met APT.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik dus ook Jeff. heel ff 1 sec kiki en dan weer Jeff?
Is wat Axel elke keer zij tegen Janequote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:36 schreef Willewa het volgende:
Dat ‘houding’ zou ik dan wel weer laten maarja. Want dat is iets van Jane en haar (ex)vriend, terwijl ze daar nu juist zo over in twijfel zit.
Klopt, maar dat was dus gebaseerd op dat Jane vertelde over dat haar (ex)vriend dat zei. Ze vonden dat toen grappig en maakten daar dus een grap van waardoor Axel dat vaak zei.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is wat Axel elke keer zij tegen Jane
nee maar misschien dat het straks helpt dat gordijnen dicht kunnen en ze dan misschien minder in zichzelf hardop pratenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het zichzelf niet makkelijk gemaakt
wilde wicky zijn neus laten doen ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
De neus moet voor de voeten van Jane
Zodat ze gaat gillen
Ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee maar misschien dat het straks helpt dat gordijnen dicht kunnen en ze dan misschien minder in zichzelf hardop praten
had hij 3 weken ervoor laten doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wilde wicky zijn neus laten doen ofzo?
was logischerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze konden beter omwisselen. Dus 2 keer Jeff achter elkaar en dan na dat kapper gedeelte keanu in de spiegel met APT.
had hij al laten doen in turkije vlak voor bbquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Had zijn neus gestoten of Elsa er tegen aan gestoten ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar hoezo dat nummer dna?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Hahaha ze kende het nummer helemaal niet en horen het nu voor het eerst![]()
ja maar ja ze weten niets toch dus jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was dus gebaseerd op dat Jane vertelde over dat haar (ex)vriend dat zei. Ze vonden dat toen grappig en maakten daar dus een grap van waardoor Axel dat vaak zei.
Volgens mij kan je de tv binnen een minuut claimen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kan iemand roepen als de show gaat beginnen? Dan claim ik de tv van manlief
ahhhh niet meegekregenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ok, ik ben er. Laat de show maar beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |