quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik haal dat ook niet.
Je hebt het niet voor het zeggen.
Met mijn gezondheid?quote:
O, geen idee hoe jou gezondheid is, weet alleen dat je AFB hadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met mijn gezondheid?
En ja hoor, je hebt het wel degelijk voor het zeggen.
Tenminste of je de 105 haalt.
Morgen omvallen kan je weer minder tegen doen.
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee hoe jou gezondheid is, weet alleen dat je AFB had
Maar ze zeggen ook wel eens krakende wagens lopen het langst
O dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezien
Leuk joh, racen met van die grote gele tatu auto's,quote:
Klinkt niet best, mag ik ook vragen wat je mankeerde?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk joh, racen met van die grote gele tatu auto's,
rennende artsen, etcetc
Maar nu al een tijdje niet meer toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs zonder de AF heb ik de IC al meer dan eens van binnen gezien
Zo denk ik ook over mijn gezondheid.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met mijn gezondheid?
En ja hoor, je hebt het wel degelijk voor het zeggen.
Tenminste of je de 105 haalt.
Morgen omvallen kan je weer minder tegen doen.
Erfelijk dingetjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt niet best, mag ik ook vragen wat je mankeerde?
Nou ja, ik zie eigenlijk steeds minder 'wonderen'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over mijn gezondheid.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Nee, dat is zeker niet goed. Jemig Marc, hier schrik ik wel vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erfelijk dingetje
Saturatie van rond de 60% is niet goed blijkbaar
Die is vast en zeker lekker in het zonnetje in een mooi meer aan het zwemmen glurend naar vrouwen in korte rokjesquote:
Het is nog geen rokjesdag toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is vast en zeker lekker in het zonnetje in een mooi meer aan het zwemmen glurend naar vrouwen in korte rokjes
De zon schijnt toch, dus zo donker zal het wel niet zijn.. hij heeft van geen internet meer enzquote:
Nou ik zie ze al lopen hoor alleen een shirtje en een kort rokjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog geen rokjesdag toch?
En zo warm is het nou ook weer niet buiten
Hoop doet leven?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie eigenlijk steeds minder 'wonderen'
Oei, dat is wel extreem weinig...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erfelijk dingetje
Saturatie van rond de 60% is niet goed blijkbaar
Als het goed is dump je dat in de wc pot en spoel je door. Je hebt grote hopen en kleine hopenquote:
Nou nee ik hoef ze ook niet, lieve taart vlaaienquote:
Die taart vlaaien zag ik vandaag weer liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee ik hoef ze ook niet, lieve taart vlaaien
Kersenvlaai is wel t lekkerstquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die taart vlaaien zag ik vandaag weer liggen
Moest me inhouden zeg maar
Soort van, maar eigenlijk wil ik:quote:
Die ziet er ook lekker uit jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soort van, maar eigenlijk wil ik:
schwarzwalder kirsch vlaai
Rijstevlaaiquote:
Wow, ik heb ook boerenkoolquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfs met deze mooie zon,
smaakt de boerenkool met worst,
Er niet minder om.
Wha!, Smullen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, ik heb ook boerenkoolMet vegaworstjes
Lust ik niet, al vind ik rijst wel lekkerquote:
Ja het is een 'acquired taste'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lust ik niet, al vind ik rijst wel lekker
Ik vind alleen vlaaien met een krokante bodem lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lust ik niet, al vind ik rijst wel lekker
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ik had vanmorgen kipfilet in de marinade gezet. Gebakken, roerbakgroente er door. Pindasaus en dan rijst er bij
Makkelijk en snel klaar en het smaakte ook nog
Dat klinkt heerlijk Dot, gewoon ff die moeite doen om vroegtijdig te marineren, Nice!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Ik had vanmorgen kipfilet in de marinade gezet. Gebakken, roerbakgroente er door. Pindasaus en dan rijst er bij
Makkelijk en snel klaar en het smaakte ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:Dotteke
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:Is dat een bug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.Ben het nog niet tegen gekomen
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Met sommige dingen weer niet..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is een 'acquired taste'De andere vlaaien vind ik ook lekker
Ja, het moet wel even in de marinade staan is wel zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk Dot, gewoon ff die moeite doen om vroegtijdig te marineren, Nice!
Jij hebt een abo.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een bug?Ben het nog niet tegen gekomen
Zachte ook wel alleen eet ik de,rand nooit opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind alleen vlaaien met een krokante bodem lekker
Ah, jahquote:
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ga ik morgen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat mee
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:Zo irritant steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegahquote:
Die heb ik ook weleens gehad ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegah
quote:
Ja die kunnen het beterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad ja.
Maar dan liever van de chinees
Zijn die groenquote:
Met een vette rookworst?quote:
Zoveel keuzesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
Of spekjes of een gehaktbal met een kuiltje jus
Kan allemaalquote:
Vega knakworstjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |