Zachte ook wel alleen eet ik de,rand nooit opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind alleen vlaaien met een krokante bodem lekker
Ah, jahquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:Dotteke
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ga ik morgen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat mee
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:Dotteke
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:Zo irritant steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegahquote:
Die heb ik ook weleens gehad ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegah
quote:
Ja die kunnen het beterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad ja.
Maar dan liever van de chinees
Zijn die groenquote:
Met een vette rookworst?quote:
Zoveel keuzesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
Of spekjes of een gehaktbal met een kuiltje jus
Vega knakworstjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |