Zachte ook wel alleen eet ik de,rand nooit opquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind alleen vlaaien met een krokante bodem lekker
Ah, jahquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:Dotteke
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ga ik morgen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt vervelend Domnivoor. Meld het even hier Feedback, Bugs en Development misschien kunnen ze er daar wat mee
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:Dotteke
Zo ziet een beeldvullende advertentie op FOK! eruit:Zo irritant steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat je dan kan doen is de window sluiten, of erop klikken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegahquote:
Die heb ik ook weleens gehad ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Jumbo , zoiets als je in de snackbar haalt en ze waren helemaal niet zo lekker als vroegah
quote:
Ja die kunnen het beterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad ja.
Maar dan liever van de chinees
Zijn die groenquote:
Met een vette rookworst?quote:
Zoveel keuzesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
Of spekjes of een gehaktbal met een kuiltje jus
Kan allemaalquote:
Vega knakworstjesquote:
Kan ook nog.quote:
Van Persiequote:
En dan ben je aan het einde van de test helemaal klaar voor 2017quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie de test even?
https://speld.nl/2016/02/21/welk-station-in-almere-ben-jij/
Ik ben kennelijk Almere Poortquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie de test even?
https://speld.nl/2016/02/21/welk-station-in-almere-ben-jij/
Ik heb gelukkig nergens last van gehad.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga voor de zelfgemaakte hamburger deluxe vandaag![]()
Zit te twijfelen of ik de burger in de airfryertbak.. maar herinner me vaag van vorige keer dat ik daar niet zo blij mee was.
Ja.. ik zat ook in mijn geheugen te graven.. Volgens mij krompen ze teveel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker![]()
Waarom was je daar niet blij mee?
Dan zit er veel water in het vleesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. ik zat ook in mijn geheugen te graven.. Volgens mij krompen ze teveel.
Als ik van die "verse" supermarkt burgers haal, dan kneed ik ze altijd zelf ff in een iets "apetijtelijkere" vorm , ipv die machine inprints.. vaak maak ik ze ook iets ronder, dikker.. zodat niet alles zzo droog word. Maar wat ik me herrinner is dat ik een beteuterend klein plat propje over hield.
(en tja airfryrer.. hoe dan de rode uien meebakken in dat beetje boter?)
Ja, Nederlands vlees hèquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er veel water in het vlees![]()
Het moet wel kunnen uien bakken in de airfryer, je kan ook vlees bakken.
Maar als je deze ervaring heb gehad zou ik het ook lekker in de pan doen
Ja helaas, het lijkt wel of het steeds erger wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, Nederlands vlees hè.. zoveel waterzooi er in gespoten.. en dan is dit nog gehakt ook.. ( Ik wil het niet weten
)
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, Nederlands vlees hè.. zoveel waterzooi er in gespoten.. en dan is dit nog gehakt ook.. ( Ik wil het niet weten
)
~quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, het lijkt wel of het steeds erger wordt.
DIe hebben wij helaas in het dorp niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Zeker in de supermarkten Ja!
'k Moet gewoon niet zo'n luie kniepert zijn en naar een fatsoenlijke slager gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |