Van Persiequote:
En dan ben je aan het einde van de test helemaal klaar voor 2017quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie de test even?
https://speld.nl/2016/02/21/welk-station-in-almere-ben-jij/
Ik ben kennelijk Almere Poortquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie de test even?
https://speld.nl/2016/02/21/welk-station-in-almere-ben-jij/
Ik heb gelukkig nergens last van gehad.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga voor de zelfgemaakte hamburger deluxe vandaag![]()
Zit te twijfelen of ik de burger in de airfryertbak.. maar herinner me vaag van vorige keer dat ik daar niet zo blij mee was.
Ja.. ik zat ook in mijn geheugen te graven.. Volgens mij krompen ze teveel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker![]()
Waarom was je daar niet blij mee?
Dan zit er veel water in het vleesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. ik zat ook in mijn geheugen te graven.. Volgens mij krompen ze teveel.
Als ik van die "verse" supermarkt burgers haal, dan kneed ik ze altijd zelf ff in een iets "apetijtelijkere" vorm , ipv die machine inprints.. vaak maak ik ze ook iets ronder, dikker.. zodat niet alles zzo droog word. Maar wat ik me herrinner is dat ik een beteuterend klein plat propje over hield.
(en tja airfryrer.. hoe dan de rode uien meebakken in dat beetje boter?)
Ja, Nederlands vlees hèquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er veel water in het vlees![]()
Het moet wel kunnen uien bakken in de airfryer, je kan ook vlees bakken.
Maar als je deze ervaring heb gehad zou ik het ook lekker in de pan doen
Ja helaas, het lijkt wel of het steeds erger wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, Nederlands vlees hè.. zoveel waterzooi er in gespoten.. en dan is dit nog gehakt ook.. ( Ik wil het niet weten
)
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, Nederlands vlees hè.. zoveel waterzooi er in gespoten.. en dan is dit nog gehakt ook.. ( Ik wil het niet weten
)
~quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, het lijkt wel of het steeds erger wordt.
DIe hebben wij helaas in het dorp niet meer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Zeker in de supermarkten Ja!
'k Moet gewoon niet zo'n luie kniepert zijn en naar een fatsoenlijke slager gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |