Het antwoord is niet het afscheren van snorren, die mensen executeren en er met voertuigen overheen rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij moet niet ingrijpen als er in zijn land minderheden worden gedood en er een soort burgeroolog in zijn land dreigende is?
Ik zeg niet dat het ingrijpen zelf goed is verlopen. Verre van en ik hoop dat degene die dat gedaan hebben naar sednaya gestuurd wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Het antwoord is niet het afscheren van snorren, die mensen executeren en er met voertuigen overheen rijden.
Echt ongelooflijk barbaars. Die regeringstroepen.
zeloot nummer zoveel die religie probeert te koppelen aan huidskleur om zo de racismekaart te kunnen trekken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
TrollracistvanBelgie maar gewoon negeren. Dit is pure bait.
Wat denk jij dat het lot gaat worden van minderheden onder een oud Al Qaeda man?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ingrijpen zelf goed is verlopen. Verre van en ik hoop dat degene die dat gedaan hebben naar sednaya gestuurd worden
Is het vreemd dat ik pro het regime ben die de Russen/Iranezen/Hezbollah en het Assad regime uit het land hebben gekickt (tegenover wat er hiervoor was, niet pro in alles wat ze doen)quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Huh is skysherrif in dit conflict voor de terrorist? Wat een grappige timeline
Vraag het aan de christenen in Damascus nogmaals.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het lot gaat worden van minderheden onder een oud Al Qaeda man?
Nee, dat hoort bij tribalisme.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik pro het regime ben die de Russen/Iranezen/Hezbollah en het Assad regime uit het land hebben gekickt (tegenover wat er hiervoor was, niet pro in alles wat ze doen)
"haatbaarden"quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeloot nummer zoveel die religie probeert te koppelen aan huidskleur om zo de racismekaart te kunnen trekken.
Houd toch op met je gezwam en je poging mensen in het racismehoekje te duwen wanneer ze het niet met je eens zijn.
Je kunt beter voor niemand zijn. Dat volk is net zo kwaadaardig als de Russenquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik pro het regime ben die de Russen/Iranezen/Hezbollah en het Assad regime uit het land hebben gekickt (tegenover wat er hiervoor was, niet pro in alles wat ze doen)
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, zoals Pro-Pallie dat al anderhalf jaar met Israël doet?
Dat weet ik dropje, dat is nou juist mijn punt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Graag een bron dat dit is hoe het conflict zou zijn ontstaan? In April was er namelijk ook al geweld jegens Druze.
[..]
Syrië is een land met verschillende etnische groepen, niet al deze etnische groepen lopen hetzelfde gevaar.
Serieus?quote:
Maar hoe haakte dat op enige zin in op de discussie? Of waren de argumenten op?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus?
Het is al anderhalf jaar puur anti-Israël, van alles van universiteiten tot sprekers en artiesten dat de klok slaat, wat heet, de Israëlische vlag of een Davidsster is onderhand al hetzelfde als een swastika of een Confederale battle flag, maar echt, ANDEREN zijn aan het veralgemeniseren, vooral natuurlijk die domme boertjes van PVV.
Nee, ik heb hiermee je argument namelijk volledig gefileerd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar hoe haakte dat op enige zin in op de discussie? Of waren de argumenten op?
Prima maar men begrijpt blijkbaar niet dat as we speak bedouinen druze dorpen uitmoorden en druze milities bedouinenkampen uitmoorden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter voor niemand zijn. Dat volk is net zo kwaadaardig als de Russen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik heb hiermee je argument namelijk volledig gefileerd.
Is het bekend wat de Syrische vluchtelingen in Nederland zijn mbt etnische achtergrond en/of religie? Voor zover mij bekend zijn daar geen grote getale aan Druze en Alawieten bij. Wel wat Christenen, maar het overgrote deel is moslim.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat weet ik dropje, dat is nou juist mijn punt.
Alleen de altijd volksmennende, ondoordachte PVV heeft het kabinet laten vallen omdat hun asielplannen niet gesteund werden.
Waaronder, letterlijk:
Syriërs met een tijdelijke verblijfsvergunning moeten uiterlijk binnen een half jaar terug naar hun eigen land, desnoods gedwongen
Terwijl dat dus voor verschillende groepen Syriërs extreem onveilig is.
Of, je reageert inhoudelijk.quote:
Bij mij niet, bij vluchtelingenwerk/COA/IND vast. Maar met die "asieltsunami" zullen er altijd kwetsbare Syriërs bij zitten die je niet veilig terug kan sturen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is het bekend wat de Syrische vluchtelingen in Nederland zijn mbt etnische achtergrond en/of religie? Voor zover mij bekend zijn daar geen grote getale aan Druze en Alawieten bij. Wel wat Christenen, maar het overgrote deel is moslim.
Ik scheer ze niet over één kam, in tegenstelling. Ik zeg juist dat het hartstikke gevaarlijk is van de PVV om ze allemaal terug te sturen. Terwijl er tussen de Syrische asielzoekers mensen zitten die enorm gevaar lopen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, je reageert inhoudelijk.
Waarom staat het jou vrij hele volksstammen over een kam te scheren maar kom je met je woke labels aanzetten wanneer je meent dat anderen dat doen?
Wat voor nieuw Syrie zou jij graag zien, eigenlijk? Hoe zou dat er idealiter uitzien?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima maar men begrijpt blijkbaar niet dat as we speak bedouinen druze dorpen uitmoorden en druze milities bedouinenkampen uitmoorden.
En dat Jolaani niet kan ingrijpen tegen dit geweld nu.
Gelukkig, dus PVV'ers zijn niet per definitie islamofobe racisten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik scheer ze niet over één kam, in tegenstelling. Ik zeg juist dat het hartstikke gevaarlijk is van de PVV om ze allemaal terug te sturen. Terwijl er tussen de Syrische asielzoekers mensen zitten die enorm gevaar lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |