Jij weet niet hoe staatshoofden zich moeten gedragen? En wat PR is? Dat spelletje speelt elk staatshoofd man.quote:
Ja, doe dat, en zoek eerst even op wat 'Druzen' zijn aleer je hier een lans komt breken voor een haatbaard en heel trendy komt Israël-bashen, jeweetwel, dat enige land in heel dat Midden-Oosten waar je als vrouw, homo of andersdenkende gewoon met rust gelaten wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe staatshoofden zich moeten gedragen? En wat PR is? Dat spelletje speelt elk staatshoofd man.
Maar goed, het heeft geen zin om met je een discussie te voeren want je komt er toch niet uit.
@:Skysherrif valt prima mee te praten, maar hier heb ik echt geen zin in. Kijk wel even weer later in dit topic.
Die speech en het optreden wil ik wel even benadrukken. De rest zal zich vanzelf wel uitwijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren kan nog steeds hoor, maar dit optreden is gewoon echt netjes. Er is niet zo veel op aan te merken m.i. (mits dat wolf in schaapskleren gebeuren, maar dat gaan we wel zien).
Dit zijn toch geen Druze?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar de PVV wilde alle Syriërs met een tijdelijke verblijfsvergunning, desnoods gedwongen terugsturen en liet o.a. daarop zeer theatraal een kabinet vallen.
Het betreft natuurlijk helemaal geen terechte kritiek want zijn troepen waren bezig met brute slachtpartijen jegens Druze, zoals zij dit eerder al deden tegen de Alawieten. Dáár zit het probleem, als een andere partij die (Israël dus) die minderheden komt beschermen ligt het probleem niet daar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
De speech,
[ twitter ]
m.i. ook terechte kritiek op Israël.
De media en academia heeft haar werk gedaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die speech en het optreden wil ik wel even benadrukken. De rest zal zich vanzelf wel uitwijzen.
Zoals ik ook al zei: Het kan nog steeds hé, maar ik geef 'm nog steeds het voordeel van de twijfel.
Waarom heeft Israel niet ingegrepen toen Bedouinen (een minderheid) werden geexecuteerd door de Druzen waarmee dit hele conflict ontstond?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen Druze?
[..]
Het betreft natuurlijk helemaal geen terechte kritiek want zijn troepen waren bezig met brute slachtpartijen jegens Druze, zoals zij dit eerder al deden tegen de Alawieten. Dáár zit het probleem, als een andere partij die (Israël dus) die minderheden komt beschermen ligt het probleem niet daar.
Wat een ongelooflijke deugreactie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:36 schreef Fretwork het volgende:
Mocht één van de extreemrechtse fulltime shitposters hier al kunnen uitleggen waarom:
Syrië zo onveilig is dat militaire bombardementen op de hoofdstad noodzakelijk zijn, maar veilig genoeg om alle Syriërs terug te sturen, dan hoor ik het graag
Oprechte vraag hè; die je expres zo dom?quote:
En Palestijnen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke deugreactie.
Syriërs die hier naar toe komen omdat ze het risico lopen dat hun hoofd vakkundig van hun lijf wordt gescheiden, omdat ze vrouw, homo, christen, Sji'iet, Druze of Aleviet zijn moeten we hier T.A.T. OPVANGEN.
In Sunni Syriërs heb ik inderdaad minder zin.
Zoals ik ook geen zin in een influx van calvinistische Afrikaners heb.
Gek he?
Gek dat er hier zoveel mensen dan de asielplannen van de PVV steunden. Want die maken dat onderscheid absoluut niet. Sterker, die benoemen juist dat het ze allemaal betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke deugreactie.
Syriërs die hier naar toe komen omdat ze het risico lopen dat hun hoofd vakkundig van hun lijf wordt gescheiden, omdat ze vrouw, homo, christen, Sji'iet, Druze of Aleviet zijn moeten we hier T.A.T. OPVANGEN.
In Sunni Syriërs heb ik inderdaad minder zin. Gek he?
Ligt eraan. Kom je hier naartoe met het idee dat iedereen zich moet schikken naar je religie?quote:
Wat, zoals Pro-Pallie dat al anderhalf jaar met Israël doet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gek dat er hier zoveel mensen dan de asielplannen van de PVV steunden. Want die maken dat onderscheid absoluut niet. Sterker, die benoemen juist dat het ze allemaal betreft.
Graag een bron dat dit is hoe het conflict zou zijn ontstaan? In April was er namelijk ook al geweld jegens Druze.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom heeft Israel niet ingegrepen toen Bedouinen (een minderheid) werden geexecuteerd door de Druzen waarmee dit hele conflict ontstond?
Syrië is een land met verschillende etnische groepen, niet al deze etnische groepen lopen hetzelfde gevaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oprechte vraag hè; die je expres zo dom?
Een in Syrië wonende, of een Syrisch paspoort houdende burger die zich tot de etnische druzen rekent is gewoon een Syriër in het asielrecht.
Al Sharaa had ook gewoon kunnen zorgen dat de minderheden niet afgeslacht werden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
De speech,
[ twitter ]
m.i. ook terechte kritiek op Israël.
Hij ging daar juist heen omdat er minderheden werden afgeslacht , waarom vergeet iedereen dit?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Al Sharaa had ook gewoon kunnen zorgen dat de minderheden niet afgeslacht werden.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij ging daar juist heen omdat er minderheden werden afgeslacht , waarom vergeet iedereen dit?
Dat is toch geen excuus?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij ging daar juist heen omdat er minderheden werden afgeslacht , waarom vergeet iedereen dit?
Hoe kan dit een excuus zijn voor het afslachten van minderheden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er werden dus geen bedouinen en druzen geexecuteerd door elkaar als aanleiding?
ANtwoord aub.
Hij moet niet ingrijpen als er in zijn land minderheden worden gedood en er een soort burgeroolog in zijn land dreigende is?quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kan dit een excuus zijn voor het afslachten van minderheden?
ja, daar maakt ie zich echt zorgen overquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij moet niet ingrijpen als er in zijn land minderheden worden gedood en er een soort burgeroolog in zijn land dreigende is?
TrollracistvanBelgie maar gewoon negeren. Dit is pure bait.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, daar maakt ie zich echt zorgen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |