Ja maar Olaf vroeg of hij eerst mocht.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je gaat afwijzen moet je als eerste gaan
Post eens een fotoquote:
Vermoeiende tafelquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat een koekenbakker met z'n betalen voor z'n mannelijkheid…
vrouw met kort pittig haar 27 jaar die motor rijdt, moet je even fd kijken van vandaagquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Post eens een fotoik ken 2 vrouwen met een tatoeage van Stalin
Gore meuk. Die Italianen kunnen echt niks.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
Een hoop issues komen weer voorbij vanavond!
Normaal gesproken zijn ze daar heel snel mee, nu ging het expliciet over zelfdoding.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had wel een 113 aanbeveling in beeld verwacht
Kaartje “wat heeft je gevormd”quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
worden ze daar toe gedwongen? Als je daar een half uurtje zit praat je toch over werk, sport, raizuh en andere oppervlakkigheden
oh ken ik niequote:Op maandag 17 maart 2025 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vrouw met kort pittig haar 27 jaar die motor rijdt, moet je even fd kijken van vandaag
Ook goedlachs.quote:
Deze kan je wel waarderen denk ik, van vorige week.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Was is dit toch een heerlijk afzeik programma, ik kijk het veel te weinig laatste tijd.
Dank voor de tip, ik ga hem even kijken. Alleen deze date, de rest kan ik wel skippen dus?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze kan je wel waarderen denk ik, van vorige week.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |