quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
halve duitse ofzo?quote:
Dit. Zelfs Limburgs zou ik nog accepteren.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:
Dit Duitse accent is wel de grootste afknapper ooit
Nouja, top 10 dan.
Social work, het cadeau dat blijft geven!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, gelijk een student social work, FD stelt nooit teleur
Piercings. The Full Montyquote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, gelijk een student social work, FD stelt nooit teleur
Goede samenvatting welquote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
Chris 23 Student Social Work
Non-binair
Neukt alles
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Begin van de week, maar er is nu al een finishvlag.
Vooral als je ziet hoe Max het doet. Dan schrik je je rot.quote:
Welke van de twee?quote:
Je hoeft je kleren alleen maar uit te trekken?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:36 schreef Dutch_view het volgende:
Handig zo'n blouse als je spontaan een potje wil gaan schaken
Ja daar moest ik dan wel hartelijk om lachenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2000 man/vrouw Eintracht Frankfurt deed dat vorige week ook lopend…
Deutsch, zeit 21 Jahre…quote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zegt die rooie niet waar ze vandaan komt?
Ze zei toch postcodegebied 4045?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zegt die rooie niet waar ze vandaan komt?
We herkennen meteen dat je nooit in Amsterdam komt hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2000 man/vrouw Eintracht Frankfurt deed dat vorige week ook lopend…
Hardlopend wel te doenquote:
Oh ze begon over woonplaats en Utrechtquote:
dat is positiefquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
We herkennen meteen dat je nooit in Amsterdam komt hoor.
You started it!quote:
Ik kom er nooit, meestal ben ik er al…quote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
We herkennen meteen dat je nooit in Amsterdam komt hoor.
Eensquote:Op maandag 17 maart 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Best wel een leuke man, deze halve blinde
rechts af de kroeg inquote:
Ik zoek nog steedsquote:
Dat zijn nog eens uitspraken!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
"Ik wou me in haar verplaatsen."
Ok Olaf
Hij wou de diepte in gaanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok Olaf
sales tactiekquote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok Olaf
Heb ik met mensen die anno 2025 nog 7 dagen per week een homp vlees eten. Onderontwikkeld.quote:
fairquote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Fakking chill vind ik erg
Fair blijk ik net zo erg te vinden
Fairquote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Fakking chill vind ik erg
Fair blijk ik net zo erg te vinden
Om die nou onderontwikkeld te noemen,quote:Op maandag 17 maart 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik met mensen die anno 2025 nog 7 dagen per week een homp vlees eten. Onderontwikkeld.
Zou alleen niet om de check vragen
Vissenfoto’squote:Op maandag 17 maart 2025 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Is dat een snoekbaars, een Voorn, een karpe,r een Goudkarper?
Zekerquote:
Nee mensen met een profielfoto met een mega karper op whatsapp.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
Drankadvies van zijn dochter
van 4
ik moest lachen
Z'n portemonnee is dadelijk zeker spontaan kwijt.quote:
Chaos, crisis in de zaalquote:Op maandag 17 maart 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Ben je Thais, Zuid Afrikaans, Surinaams of Indonesisch?
Nee, Marokkaans…
Sodeju. Lelijk?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Ah vandaar die lelijke trekken. Marokkaans.
Olaf is een beffer?quote:
Mooie vrouw wel.quote:
is hij blind?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
ze blijft maar over z'n zicht praten. Lijkt me enorm irritant voor hem
Klinkt wel als midlife crisis jaquote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Part time creatief, de rest van de tijd in de crisis…
Nee die waren echt niet te doenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Die skinny bitches van vorige week waren leuker
Heel opwindend ookquote:
Fairquote:Op maandag 17 maart 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ver, Rev, het scheelt allemaal niks vanavond…
Nice!quote:
Jaaahhhquote:
Klappen gehad van z'n bitch.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Is die gozer met 'n wang over het asfalt geschuurd…?
Na de zomerstop/lente stop ook eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
Is er nog een ander nieuw barmens? Dacht dat ze daar een vacature voor hadden
Ooglidcorrectie coming in…quote:Op maandag 17 maart 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Rev heeft moeite met haar ogen open houden
alleen gays hebben vriendinnen toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jasper is ook het type dat nooit wat met vrouwen heeft, geen vriendinnen in zijn kring heeft en het in de relatie moet leren.
Warm bad hier.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Was is dit toch een heerlijk afzeik programma, ik kijk het veel te weinig laatste tijd.
“Humor”quote:Op maandag 17 maart 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Een baksteen? Waar hebben ze het over
@Mikeytt ben jij dit?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Een tatoeage op haar arm van Stalin? Dat is weer eens wat anders dan een vis.
als je gaat afwijzen moet je als eerste gaanquote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Eigenlijk zou er regel moeten komen dat de vrouwen niet mogen afwijzen als de man een nieuwe date wil.
Altijd hetzelfde gezeik.
Ja maar Olaf vroeg of hij eerst mocht.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je gaat afwijzen moet je als eerste gaan
Post eens een fotoquote:
Vermoeiende tafelquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat een koekenbakker met z'n betalen voor z'n mannelijkheid…
vrouw met kort pittig haar 27 jaar die motor rijdt, moet je even fd kijken van vandaagquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Post eens een fotoik ken 2 vrouwen met een tatoeage van Stalin
Gore meuk. Die Italianen kunnen echt niks.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
Een hoop issues komen weer voorbij vanavond!
Normaal gesproken zijn ze daar heel snel mee, nu ging het expliciet over zelfdoding.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had wel een 113 aanbeveling in beeld verwacht
Kaartje “wat heeft je gevormd”quote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
worden ze daar toe gedwongen? Als je daar een half uurtje zit praat je toch over werk, sport, raizuh en andere oppervlakkigheden
oh ken ik niequote:Op maandag 17 maart 2025 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vrouw met kort pittig haar 27 jaar die motor rijdt, moet je even fd kijken van vandaag
Ook goedlachs.quote:
Deze kan je wel waarderen denk ik, van vorige week.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Was is dit toch een heerlijk afzeik programma, ik kijk het veel te weinig laatste tijd.
Dank voor de tip, ik ga hem even kijken. Alleen deze date, de rest kan ik wel skippen dus?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze kan je wel waarderen denk ik, van vorige week.
[ afbeelding ]
Oh nee alleen de screenshot. De date was niet zo bijzonder.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik ga hem even kijken. Alleen deze date, de rest kan ik wel skippen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |