SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Aah gossie. Waarom deden ze haar weg dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anderhalf ongeveer. Maar ze had het wel goed waar ze zat. De nageltjes zijn ondertussen keurig geknipt en ze was alle groente gewend. Ze stonden in de keuken en die kinderen hebben echt even afscheid zitten nemenHeel sneu.
In CRE post regelmatig een user die Trui heetquote:
Omdat de andere cavia dood was gegaan en ze geen nieuwe meer wilden, en dit beestje kwijnde een beetje weg in haar eentje. Ik heb gezegd dat ik het heel knap van die kinderen vond dat ze haar wegdeden want ik kan dat nietquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah gossie. Waarom deden ze haar weg dan?
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Zie mezelf al bij de dierenarts staan.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?
*burp*quote:
Ah zo ja dat is het nadeel met de meeste knaagdieren als je van plan bent om te stoppen. Ik had Noa ook wel willen houden maar ja dat is gewoon zielig (helaas is die inmiddels ook overleden).quote:Op maandag 17 maart 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat de andere cavia dood was gegaan en ze geen nieuwe meer wilden, en dit beestje kwijnde een beetje weg in haar eentje. Ik heb gezegd dat ik het heel knap van die kinderen vond dat ze haar wegdeden want ik kan dat niet
Hier staan huisdieren alleen met hun roepnaam in het systeem.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?
Ik!quote:Prevoo hoopt later deze week met meer details naar buiten te treden over de inzamelingsactie, maar denkt dat er uit heel Nederland geld gedoneerd zal worden. "Welke Nederlander is er niet in Valkenburg geweest?"
Ik ben weleens in de grotten geweest.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)bouw-wilhelminatoren
[..]
Ik!
Wie is er hier wel eens in Valkenburg geweest? Ben ik de zonderling?
Ik!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens in de grotten geweest.
Ik had kunnen raden dat ik de vreemde eend was.quote:
Kan me er niks van herinneren of ik daar ben geweest of niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
Ik ben weleens in Valkenburg geweestquote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
Dat was je al, dit is gewoon weer een extra bevestigingquote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik had kunnen raden dat ik de vreemde eend was.
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was je al, dit is gewoon weer een extra bevestiging
Ik heb gepaneerde burgers meegenomen. Nooit eerder gehad en wat ik erbij doe moet ik nog even kijken.quote:
iets minder mooi nuquote:
quote:
Kabelbaan naar beneden gepakt van dat dingquote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
Niet ooit in Vallekeberreg geweest zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
x2quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
Nee robquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Rob de Nijs op 82-jarige leeftijd overleden - https://nos.nl/l/2560057
RIP
Shoarmaquote:
Nooooooooo...quote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
RIP
Awquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
RIP
Rip.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
RIP
Het was ook niet echt of ie zou gaan maar wanneer.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Vond het vooral aww om hem zo te zien aftakelenveel malle babbe luisteren
Op zich gaat dat voor iedereen op natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was ook niet echt of ie zou gaan maar wanneer.
Tom Yam met onderwaterinsecten en rijstquote:
Dat is de kop van mijn poessie.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Wij weten wel beter he @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij al overleden was eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
RIP
Twee dagen rouw?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
Ik maak er een driedaagse werkweek van deze week. Gewoon omdat dat kan.
Same. Bedenk ik me ook nu pas eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
#luiquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
Genieten copain. Ik ook. En dan lekker een 28 daags weekend ipv de normale 7 dagen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
De beheerder moet het maar gewoon oplossen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoor. Computergezeikje nummer zoveel. Microsoft moet echt even ophouden met dit soort uienmest.
[ afbeelding ]
Mensen gaan denken dat "de beheerder" hier echt wat mee kan namelijk. En dus een oplossing verwachten. Terwijl dit gewoon totale kolder is. Er is letterlijk niet één IT-er op de wereld die hier iets heeft van "ooooh ja die verrekte 2156265473 weer. Hè toch."
Chillenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Zo genoeg gedaan in huis. Tijd om te chillen.
Joejoequote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De beheerder moet het maar gewoon oplossen.
Meestal hoort naast de error code een beschrijving van de error voor de user.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoor. Computergezeikje nummer zoveel. Microsoft moet echt even ophouden met dit soort uienmest.
[ afbeelding ]
Mensen gaan denken dat "de beheerder" hier echt wat mee kan namelijk. En dus een oplossing verwachten. Terwijl dit gewoon totale kolder is. Er is letterlijk niet één IT-er op de wereld die hier iets heeft van "ooooh ja die verrekte 2156265473 weer. Hè toch."
De ID10T Error.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal hoort naast de error code een beschrijving van de error voor de user.
He Zwab, is er al een update over de (of een) meet?quote:
Weet je nog, vroeger, toen het om 5 uur al donker wasquote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oook vijf uur
zonniger dan gisteren
warmer dan gisteren
Bodempje al op![]()
Bieries in het zonnekijn![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste ict problemen komen voor tussen de rugleuning en het beeldscherm.
quote:
ja dat was enorm KUTquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nog, vroeger, toen het om 5 uur al donker was
Ik ben ook gewoon een ICT probleem hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste ict problemen komen voor tussen de rugleuning en het beeldscherm.
Flash is ook wel heel ouderwetsquote:Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een ICT probleem hoor
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Zwab, is er al een update over de (of een) meet?
No pressure, just curious.
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
ksc strandmeet?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.
flash SSD niet hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flash is ook wel heel ouderwets
Waar gaan de tentamens over?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.
over ROOKIE NUMBERSquote:Op maandag 17 maart 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde en wiskunde gerelateerde dingen.
Terecht.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beste manier om ICT problemen op te lossen:
[ afbeelding ]
Oh eitje dus.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde en wiskunde gerelateerde dingen.
Is er al gebbq’d?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oook vijf uur
zonniger dan gisteren
warmer dan gisteren
Bodempje al op![]()
Bieries in het zonnekijn![]()
Heb ik volk voorquote:Op maandag 17 maart 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja jij moet dan weer op andere dagen werken.
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.quote:U bent schuldeiser in het faillissement van Welkom Energie BV. Ik kan u mededelen dat in de faillissementsboedel voldoende geld beschikbaar is om aan alle erkende schuldeisers een gedeeltelijke uitkering te doen.
Gratis geldquote:Op maandag 17 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Oh krijg ineens een mail.
[..]
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.
Boomquote:
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…quote:Op maandag 17 maart 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
radio5 is vanaf 10 over 2 RdN aan het draaien.
begin nu wel rob-moe te worden
Hij is er even bij gaan liggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…
Je was geen kind meer?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb net Het werd Zomer aangezet![]()
Spant iig nog 1x lekker samenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…
Dat doe ik al jarenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal stoned naar ons werk morgen.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-drugstest~a396716b/
Zou niet handig zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was heerlijk in de auto met de zon. Jammer dat ik mijn ogen niet mocht sluiten.
Ja kan alleen wel lang duren voor het krijg dus tegen die tijd ben ik het alweer vergeten.quote:
Verrassing!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan alleen wel lang duren voor het krijg dus tegen die tijd ben ik het alweer vergeten.
ligt er aan waar in de auto hij zatquote:
Scherp!quote:
Helaas op de plek met pedalen en een rond ding waar ik aan kon draaien.quote:
draai het wieletje nog eens rond... klap eens in je handjes...quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas op de plek met pedalen en een rond ding waar ik aan kon draaien.
was er wel voedsel?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zojuist bij een borrel geweest van iemand die ik niet ken, ik ging voor het eten![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Oh krijg ineens een mail.
[..]
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.
En val niet op je mond...quote:Op maandag 17 maart 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai het wieletje nog eens rond... klap eens in je handjes...
MALLE BABBE IS ROND, MALLE BABBE IS BLONDquote:Op maandag 17 maart 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En val niet op je mond...
Dit is meestal mijn reactie als ik hier na een paar uur weer eens binnen kom vallen. Zoals nu.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik heb inmiddels gegoogled. Ik kende het nummer niet.
wait what?!?!?!?!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het een nummer?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook leuk
nee sorryquote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
...meneer?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
nopequote:Op maandag 17 maart 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
wait what?!?!?!?!
je kent het nummer Malle Babbe niet?!?!
Kunt u ons de weg zonodig stamelenquote:
raar menswezenquote:
een zoen op je mond, malle babbe je lekkere kont!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Malle Babbe, kom hier, lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier
Nou nou.quote:
Wij noemen dat een dame van lichte zeden, we moeten wel een beetje netjes blijven hier hoorquote:
een dame van plezierquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat een dame van lichte zeden, we moeten wel een beetje netjes blijven hier hoor
hoer is toch gewoon abnquote:
kuthoeren!!!!quote:Het woord hoer is van Indo-Europese afkomst en kwam in het Oudnoors terecht als hóra (overspelige vrouw).
ALLEMAAL!quote:
Ik heb het aangezet. De melodie komt me wel bekend voor dus heb het eerder gehoord. Maar de tekst zei me helemaal niets.quote:
Wat heeft de kerstman er nou weer mee te makenquote:
ohhhhhquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het aangezet. De melodie komt me wel bekend voor dus heb het eerder gehoord. Maar de tekst zei me helemaal niets.
kun jij vast wel bedenkenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft de kerstman er nou weer mee te maken
Die goorlel die met zijn zak staat te zwierenquote:
oh, dat verklaart dat ik het niet kenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Is dat niet zwaar?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphusquote:Op maandag 17 maart 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar ben inmiddels heel sterk van dat ding de hele tijd omhoog houden
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straatquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straat
Hier parkeren is een deuk riskerenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
Ja, maar heb wel een mooiere hotpantsquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphus
Weet niet of die van jou er ook nog een beetje jofel uitzien als je tot in de eeuwigheid een rots ene berg aan het opduwen bentquote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel een mooiere hotpants![]()
[ afbeelding ]
Hé wat, tien handdoeken voor 12,70?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ik zowaar weer eens wat bij de Hema besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-hema-348053
"Hier parken bedeutet Beulen riskieren."quote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier parkeren is een deuk riskeren
ik zag oeken at hema en vroeg me af welke boekenserie ze in de aanbieding hadden....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ik zowaar weer eens wat bij de Hema besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-hema-348053
Wat voor zendertje? En goed bezigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader is heel blij met het zendertje voor de parkeerplaats in elk gevalben weer z'n favoriete kind.
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11quote:Op maandag 17 maart 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé wat, tien handdoeken voor 12,70?
Mijn kleur is natuurlijk op.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11
70 bij 140:quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11
98.90quote:
De vorige paar keren bij deze actie was die van mij telkens opquote:
Goede deal wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat iets niet goed. Het is nu tien voor net geen 27 euro
Korting gaat er pas in je mandje afquote:Op maandag 17 maart 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
70 bij 140:
10st 101.94
10 gastendoekjes zijn ook nog 37.74
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korting gaat er pas in je mandje af
[ afbeelding ]
Oh jij moet weer de dure 'hotel' kwaliteit nemenquote:
euh ja... zwaar ben ik zelf alquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jij moet weer de dure 'hotel' kwaliteit nemen
Welke neem jij dan? Neem ook altijd die hotelkwaliteit. Al ben ik er vrij zeker van dat ze deze kwaliteit niet in hotels gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jij moet weer de dure 'hotel' kwaliteit nemen
Met de code 97601150846775547 nog 15% EXTRA kortingquote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Waar komt die 15% korting nou weer vandaan?
Geen vragen stellen, gewoon deze code toevoegen 97601150846775547quote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Update 1
8 uur, 18 min
Met de code 97601150846775547 nog 15% EXTRA korting
Hey, even bij de les blijven. Eerst de hema bestelling afmaken!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
O god Pathé heeft de website en app veranderd. Waarom nou toch weer.
Ik zit ook nog tv te kijken. Soort van.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey, even bij de les blijven. Eerst de hema bestelling afmaken!
De 'zware kwaliteit'quote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke neem jij dan? Neem ook altijd die hotelkwaliteit. Al ben ik er vrij zeker van dat ze deze kwaliteit niet in hotels gebruikenMisschien in Gerda's B&B ofzo.
Ik draai eigenlijk zelden Nederlandstalige muziek.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhhhh
Ik heb dit nummer (en echt heel veel van Rob de Nijs en andere nederlandstalige muziek) super veel gedraaid afgelopen jaar dus contrast met mij is groot
Die heb ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
Heel stiekem vind ik zware of hotel kwaliteit helemaal niet zo lekker na het douchen. Ik wil schuurpapier. Dat mn rug meteen goed droog is. En rood gestriemd
ik heb een aantal. Uit oma's kast meegenomen na het overlijden.quote:
Zaterdag al gebruikt. Of mag dat 2 keer??quote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
@:bomenverzameling je krijgt deze week ook nog iets gratis bij de Mac. Flurry, hamburger of nuggets.
Jij kan wel met Gergi samenwonen. Wij hebben twee sets handdoeken: fluffy voor mij en bezoek, schuurpapier voor hemquote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
Heel stiekem vind ik zware of hotel kwaliteit helemaal niet zo lekker na het douchen. Ik wil schuurpapier. Dat mn rug meteen goed droog is. En rood gestriemd
Grote handdoekenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
Vind handdoeken in hotels vaak ook niet zo denderend, of onpraktisch groot en dik, of te 'nieuw' waardoor ze niet afdrogen
neuj. dat doe je maar lekker zelf.quote:
In Amerika kreeg je ook altijd gratis spul op je verjaardag. Was ik er na 20 jaar EINDELIJK een keer op m'n verjaardag, deden ze dat bijna nergens meerquote:Op maandag 17 maart 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook al reep chocolade bij de Kruidvat. Wat is jarig zijn soms toch leuk
Ja leuk voor op vakantie in de hotels, maar thuis is het vooral 's ochtends snel afdrogen en niet knuffelen met en handdoekquote:
Oh, ik sla die om en loop er vervolgens nog een half uur in rondquote:Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk voor op vakantie in de hotels, maar thuis is het vooral 's ochtends snel afdrogen en niet knuffelen met en handdoek
Dat is balen jaquote:Op maandag 17 maart 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amerika kreeg je ook altijd gratis spul op je verjaardag. Was ik er na 20 naar EINDELIJK een keer op m'n verjaardag, deden ze dat bijna nergens meerHad in m'n hoofd al een hele trip langs allerlei restaurant e.d. uitgestippeld
's avonds douchen en dan er in rollen en er in in slaap vallenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik sla die om en loop er vervolgens nog een half uur in rond
Maar dan kom ik te laat op werkquote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik sla die om en loop er vervolgens nog een half uur in rond
plak je aan zachte handdoeken of aan schuurpapieren handdoeken?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ben blijven plakken na mijn reactie vanmiddag…
Is de ouderwetse badjas niet meer in zwang?
Stevige handdoeken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
plak je aan zachte handdoeken of aan schuurpapieren handdoeken?
ik heb een badjas, die doe ik braaf aan als ik midden in de nacht naar de wc moet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevige handdoeken.
Sinds een jaar hebben we een nieuwe badkamer, incl. nieuwe, zachte handdoekn.
Maar die oude zijn er ook nog, voor mij.
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag…
Falliet gegaan aan alle jarige mensenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
Vroeger zat een Restaurant in EHV die jarigen ook gratis liet eten. Drank moest je wel betalen.
Restaurant is helaas weg..
'het ken niet elke dag feest zijn'quote:
O nee eenmaligquote:Op maandag 17 maart 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag al gebruikt. Of mag dat 2 keer??
Na het douchen hier eerst een handdoek en dan daarna een badjas, voor tijdens de rest van de badkamer rituelen…quote:Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een badjas, die doe ik braaf aan als ik midden in de nacht naar de wc moet.
na het douchen heb ik handdoeken
Daar heb ik geen bericht van gehad.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook al reep chocolade bij de Kruidvat. Wat is jarig zijn soms toch leuk
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
ik heb geen badkamer rituelenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na het douchen hier eerst een handdoek en dan daarna een badjas, voor tijdens de rest van de badkamer rituelen…
Bijzonder dat de dames hier 's nachts naar de WC een badjas aantrekken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.
Dit. Of als ik onder de douche wil en besef dat ik iets ben vergeten te pakken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.
O ja dat ook, en dat is best vaakquote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Of als ik onder de douche wil en besef dat ik iets ben vergeten te pakken.
Dat dus, waarbij ik haren kammen inwissel voor scheren, deodoreren, contactlenzen indoen, etc.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tanden poetsen, haren kammen/föhnen/fatsoeneren?
haren kammen doe ik onder de douche. handdoek om het haar om te laten drogen en elastiekje er om.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tanden poetsen, haren kammen/föhnen/fatsoeneren?
Zover ik weet is het gewoon gestopt, het was wel gewoon een erg goed lopend restaurant. altijd wel druk.quote:
trustequote:
Wat lees ik hier allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
haren kammen doe ik onder de douche. handdoek om het haar om te laten drogen en elastiekje er om.
tanden poetsen beneden
De dagelijkse doucheroutine van Nizzie?quote:
Toch badkamer rituelen…quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De dagelijkse doucheroutine van Nizzie?
En die gaat er vandoor met de tompoucequote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bed. Op m'n nachtkastje staat m'n tompouce. Ik sms nog even met iemand. Zie ik in m'n ooghoek iets bewegen. Rent er een zilvervisje over m'n nachtkastje
Nee hij zat onder m'n ereaderquote:Op maandag 17 maart 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die gaat er vandoor met de tompouce
Maar de tompouce eet je nog wel op?quote:
Zou hem maar snel opeten danquote:Op maandag 17 maart 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie denk ik niet aangeraakt.
Een zilverpouce.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bed. Op m'n nachtkastje staat m'n tompouce. Ik sms nog even met iemand. Zie ik in m'n ooghoek iets bewegen. Rent er een zilvervisje over m'n nachtkastje
quote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
die heb ikquote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Lekkere kroelbeestjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb al vanaf het begin zilvervisjes in huis.
Daar is helaas ook weinig tegen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb al vanaf het begin zilvervisjes in huis.
Deze vind ik cryptisch op de vroege morgen…quote:Op maandag 17 maart 2025 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik
mede omdat ik handdoeken niet kan blijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |