Oh eitje dus.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde en wiskunde gerelateerde dingen.
Is er al gebbq’d?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oook vijf uur
zonniger dan gisteren
warmer dan gisteren
Bodempje al op![]()
Bieries in het zonnekijn![]()
Heb ik volk voorquote:Op maandag 17 maart 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja jij moet dan weer op andere dagen werken.
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.quote:U bent schuldeiser in het faillissement van Welkom Energie BV. Ik kan u mededelen dat in de faillissementsboedel voldoende geld beschikbaar is om aan alle erkende schuldeisers een gedeeltelijke uitkering te doen.
Gratis geldquote:Op maandag 17 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Oh krijg ineens een mail.
[..]
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.
Boomquote:
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…quote:Op maandag 17 maart 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
radio5 is vanaf 10 over 2 RdN aan het draaien.
begin nu wel rob-moe te worden
Hij is er even bij gaan liggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…
Je was geen kind meer?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb net Het werd Zomer aangezet![]()
Spant iig nog 1x lekker samenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob trekt een 4 uur durend optreden zelf ook niet meer…
Dat doe ik al jarenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal stoned naar ons werk morgen.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-drugstest~a396716b/
Zou niet handig zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was heerlijk in de auto met de zon. Jammer dat ik mijn ogen niet mocht sluiten.
Ja kan alleen wel lang duren voor het krijg dus tegen die tijd ben ik het alweer vergeten.quote:
Verrassing!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan alleen wel lang duren voor het krijg dus tegen die tijd ben ik het alweer vergeten.
ligt er aan waar in de auto hij zatquote:
Scherp!quote:
Helaas op de plek met pedalen en een rond ding waar ik aan kon draaien.quote:
draai het wieletje nog eens rond... klap eens in je handjes...quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas op de plek met pedalen en een rond ding waar ik aan kon draaien.
was er wel voedsel?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zojuist bij een borrel geweest van iemand die ik niet ken, ik ging voor het eten![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Oh krijg ineens een mail.
[..]
En nog een hoop tekst. Ik heb recht op 48 euro volgens mij zoals ik het lees.
En val niet op je mond...quote:Op maandag 17 maart 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
draai het wieletje nog eens rond... klap eens in je handjes...
MALLE BABBE IS ROND, MALLE BABBE IS BLONDquote:Op maandag 17 maart 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En val niet op je mond...
Dit is meestal mijn reactie als ik hier na een paar uur weer eens binnen kom vallen. Zoals nu.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik heb inmiddels gegoogled. Ik kende het nummer niet.
wait what?!?!?!?!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het een nummer?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook leuk
nee sorryquote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
...meneer?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
nopequote:Op maandag 17 maart 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
wait what?!?!?!?!
je kent het nummer Malle Babbe niet?!?!
Kunt u ons de weg zonodig stamelenquote:
raar menswezenquote:
een zoen op je mond, malle babbe je lekkere kont!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Malle Babbe, kom hier, lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier
Nou nou.quote:
Wij noemen dat een dame van lichte zeden, we moeten wel een beetje netjes blijven hier hoorquote:
een dame van plezierquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat een dame van lichte zeden, we moeten wel een beetje netjes blijven hier hoor
hoer is toch gewoon abnquote:
kuthoeren!!!!quote:Het woord hoer is van Indo-Europese afkomst en kwam in het Oudnoors terecht als hóra (overspelige vrouw).
ALLEMAAL!quote:
Ik heb het aangezet. De melodie komt me wel bekend voor dus heb het eerder gehoord. Maar de tekst zei me helemaal niets.quote:
Wat heeft de kerstman er nou weer mee te makenquote:
ohhhhhquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het aangezet. De melodie komt me wel bekend voor dus heb het eerder gehoord. Maar de tekst zei me helemaal niets.
kun jij vast wel bedenkenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft de kerstman er nou weer mee te maken
Die goorlel die met zijn zak staat te zwierenquote:
oh, dat verklaart dat ik het niet kenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Is dat niet zwaar?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphusquote:Op maandag 17 maart 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar ben inmiddels heel sterk van dat ding de hele tijd omhoog houden
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straatquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straat
Hier parkeren is een deuk riskerenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
Ja, maar heb wel een mooiere hotpantsquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphus
Weet niet of die van jou er ook nog een beetje jofel uitzien als je tot in de eeuwigheid een rots ene berg aan het opduwen bentquote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel een mooiere hotpants![]()
[ afbeelding ]
Hé wat, tien handdoeken voor 12,70?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ik zowaar weer eens wat bij de Hema besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-hema-348053
"Hier parken bedeutet Beulen riskieren."quote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier parkeren is een deuk riskeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |