Wat heeft de kerstman er nou weer mee te makenquote:
ohhhhhquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het aangezet. De melodie komt me wel bekend voor dus heb het eerder gehoord. Maar de tekst zei me helemaal niets.
kun jij vast wel bedenkenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft de kerstman er nou weer mee te maken
Die goorlel die met zijn zak staat te zwierenquote:
oh, dat verklaart dat ik het niet kenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Is dat niet zwaar?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Zelf ik ken malle babbe, en ik leef al bijna 40 jaar onder een steenVan wat ik me herinner is het een liedje dat in kroegen gedraaid wordt.
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphusquote:Op maandag 17 maart 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar ben inmiddels heel sterk van dat ding de hele tijd omhoog houden
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straatquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer dat ding gewoon in de fik steken en in de buurt-app zeggen dat je er 'zo eentje niet van hier' zag lopen door de straat
Hier parkeren is een deuk riskerenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Elke keer parkeert dezelfde figuur met haar camper half voor onze oprit. Vorige keer al gevraagd of ze wat verder naar achteren kan parkeren zodat we de garage nog uitkomen, en nu staat ze er weerHeb maar een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
Ja, maar heb wel een mooiere hotpantsquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een soort Sisyphus? Een Kwisyphus
Weet niet of die van jou er ook nog een beetje jofel uitzien als je tot in de eeuwigheid een rots ene berg aan het opduwen bentquote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb wel een mooiere hotpants![]()
[ afbeelding ]
Hé wat, tien handdoeken voor 12,70?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ik zowaar weer eens wat bij de Hema besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-hema-348053
"Hier parken bedeutet Beulen riskieren."quote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier parkeren is een deuk riskeren
ik zag oeken at hema en vroeg me af welke boekenserie ze in de aanbieding hadden....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, ik zowaar weer eens wat bij de Hema besteldhttps://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-hema-348053
Wat voor zendertje? En goed bezigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader is heel blij met het zendertje voor de parkeerplaats in elk gevalben weer z'n favoriete kind.
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11quote:Op maandag 17 maart 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé wat, tien handdoeken voor 12,70?
Mijn kleur is natuurlijk op.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11
70 bij 140:quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld denk ik de gastendoekjes. Ik heb nu handdoeken van 100x50, dat was 25 euro en een beetje voor 11
98.90quote:
De vorige paar keren bij deze actie was die van mij telkens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |