Op zich gaat dat voor iedereen op natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was ook niet echt of ie zou gaan maar wanneer.
Tom Yam met onderwaterinsecten en rijstquote:
Dat is de kop van mijn poessie.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Wij weten wel beter he @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij al overleden was eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Rob de Nijs op 82-jarige leeftijd overleden - https://nos.nl/l/2560057
RIP
Twee dagen rouw?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
Ik maak er een driedaagse werkweek van deze week. Gewoon omdat dat kan.
Same. Bedenk ik me ook nu pas eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
#luiquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
Genieten copain. Ik ook. En dan lekker een 28 daags weekend ipv de normale 7 dagen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
De beheerder moet het maar gewoon oplossen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoor. Computergezeikje nummer zoveel. Microsoft moet echt even ophouden met dit soort uienmest.
[ afbeelding ]
Mensen gaan denken dat "de beheerder" hier echt wat mee kan namelijk. En dus een oplossing verwachten. Terwijl dit gewoon totale kolder is. Er is letterlijk niet één IT-er op de wereld die hier iets heeft van "ooooh ja die verrekte 2156265473 weer. Hč toch."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |