quote:
Ow jee, zei Matt daarstraks niet " er zijn geen sterren, hopelijk is dat geen slecht voorteken"quote:
Mijn aanname , Mattie sowieso , maar ze zijn een teamquote:Op zondag 16 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
Hebben Matti en Pootje nog een secret missie? (TT)
Axel was weken geen target van Jordy. Hij dacht zelfs dat het wederzijds was. Toen Axel aangaf dat Jordy altijd doelwit was werd het pas heftig. Daarnaast was Axel de geen die het persoonlijk maakte met zijn hekel aan Jordy en hem een kneus noemde. Dus het is raar om Jordy daarvan de schuld te geven. En dat Jordy soms veel is zeker maar hij is hoe dan ook de smaakmaker dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:18 schreef Willewa het volgende: [..] Het komt denk ik sowieso wel deels door spanningen tussen vooral 2 mensen, die er nu dus niet meer is omdat 1 van de 2 weg is. Maar daar waren ze allebei schuldig aan en degene die er nog is was imo zeker de aanstichter weken geleden en sowieso wel met z’n gedrag wat spanningen kan veroorzaken, dus om nou zo makkelijk te stellen dat het komt door Axel door sommigen, is nogal makkelijk en niet helemaal correct imo
Maar waar die TR’s altijd op slaan om rare dingen vraag ik me ook af :’)
ja hij nam pootje toch mee naar de dr toen ze die stapel geld paktequote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij nam pootje toch mee naar de dr toen ze die stapel geld pakte
Mattie , nee Jordy is wel para, die vermoed ietsquote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Van dat verstopte geld neem ik aan?
En de rest weet dat nog niet?
Ja sneu voor haarquote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Vind het zo zielig voor Jane. Lijkt me zo kut om in die onzekerheid te zitten. En wij weten dat de uitkomst slecht zal zijn.
Voor Mattie ook kut natuurlijk sowidso, al voelt die al lang meer de bui hangen.
Dat ‘smaakmaker’ is jouw mening. Ik vind Jordy wel okee en kan wel om ‘m lachen maar ik vind het regelmatig een irritant egoïstisch ventje. En dat vieze gejat uit de DR slaat ook nergens op. En kan me door z’n gedrag constant voorstellen dat je door de weken heen een ergernis opbouwt tegen ‘m. Heb al tig keer gezegd, Axels gedrag was imo reactie op Jordy’s gedrag. De grote en de kleine dingen opgestapeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was weken geen target van Jordy. Hij dacht zelfs dat het wederzijds was. Toen Axel aangaf dat Jordy altijd doelwit was werd het pas heftig. Daarnaast was Axel de geen die het persoonlijk maakte met zijn hekel aan Jordy en hem een kneus noemde. Dus het is raar om Jordy daarvan de schuld te geven. En dat Jordy soms veel is zeker maar hij is hoe dan ook de smaakmaker dit seizoen.
Ik las eerder vandaag een tweet die zei: hopelijk vertellen ze het Jane straks wel voor de finale is en ze daar zit, dr vriend er niet is en ze er daar achterkomt.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:40 schreef Lrod01 het volgende:
Het verbaast me wel dat ze nog niets hebben losgelaten over die hele situatie met Jorda. Vroeger kregen ze wel eens het één en ander qua info mee in de DBK. Zal een flinke shock voor haar zijn straks.
Nee, Jolien is een trage.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:47 schreef Ireth het volgende:
De gifjes van puzzie spelen in slomo af bij mij?? Meerdere last van?
Gyazo doet vaak moeilijkquote:Op zondag 16 maart 2025 23:47 schreef Ireth het volgende:
De gifjes van puzzie spelen in slomo af bij mij?? Meerdere last van?
Nee , het is vakerquote:Op zondag 16 maart 2025 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ah heeft dus niet aan mij te liggen
Love Sharicequote:Op zondag 16 maart 2025 23:56 schreef Folies het volgende:
Haha, Sharice vraagt of ze stuiptrekkingen hebben.
ja dat was ook precies waarom net het bed van mattie uit zijn verband ging, hij wilde het bed dichterbij schuivenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:11 schreef Luna68 het volgende:
En Jolien trekt het bed van Matti dichter naar haar bed toe
Jammer, ik maakte het weer mooier dan het was dus.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat was ook precies waarom net het bed van mattie uit zijn verband ging, hij wilde het bed dichterbij schuiven
Niet kussen lijkt me, maar tis wel heel dichtbij idd.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Probeerde Jolien Matti nu te kussen?
Die zijn wel heel dicht hele tijd
Nee, liggen te fluisterenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Probeerde Jolien Matti nu te kussen?
Die zijn wel heel dicht hele tijd
op bepaald moment zag ik haar gezicht omhoog gaan, waarbij Matti zich heel plots even achteruit trok.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niet kussen lijkt me, maar tis wel heel dichtbij idd.
't Is stikdonker voor hunquote:Op maandag 17 maart 2025 00:17 schreef Folies het volgende:
Deed hij nou de deken een beetje omhoog zodat ze naar beneden daar kon kijken?
Zal wel per ongeluk zijn geweest iddquote:Op maandag 17 maart 2025 00:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
op bepaald moment zag ik haar gezicht omhoog gaan, waarbij Matti zich heel plots even achteruit trok.
Misschien per ongeluk dat ze te dicht bij zijn gezicht kwam en hij schrok.
't Ziet er toch twijfelachtig uit vanuit deze camerahoek
Trustequote:Op maandag 17 maart 2025 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ga ook lekker liggen, bedankt maar weer. was een leuk avondje
[ afbeelding ]
Ik kijk op 43 inch tv en vond het lastig te zien vanuit dit oogpunt, leek bijna alsof ze tegen elkaar aan zatenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien op een groot scherm kijken, dan zie je dat er niks gebeurd
Lijkt me heel sterkquote:Op maandag 17 maart 2025 00:17 schreef Folies het volgende:
Deed hij nou de deken een beetje omhoog zodat ze naar beneden daar kon kijken?
True. Alleen het is wel een beetje Joliens eigen schuld dat mensen hier wat van denken. Ze komt constant over als een heel behoeftig meisje. Met Jeff, met al haar verhalen omtrent seks en mannen en ze neigt ook wel meer naar Mattie.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nope, maar er gebeurd behalve fluisteren niets. Geen sensa maken. je ziet het ook aan de handbewegingen van Mattie
Neequote:Op maandag 17 maart 2025 00:39 schreef chufi het volgende:
Dus Jolien heeft het uitgemaakt met Jeff en gaat nu voor Matti?
Precies. 'Jor' zoals ze hem graag noemt, heeft nog niet echt op haar gereageerd en ze heeft aandacht nodig, dus nu is Matt aan de beurt ( die gelukkig ook niet echt reageert, behalve fluisteren)quote:Op maandag 17 maart 2025 00:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
True. Alleen het is wel een beetje Joliens eigen schuld dat mensen hier wat van denken. Ze komt constant over als een heel behoeftig meisje. Met Jeff, met al haar verhalen omtrent seks en mannen en ze neigt ook wel meer naar Mattie.
Als ik me nu inbeeld na alles wat we van haar weten hoe ze zich nu voelt zo in het donker heel dicht bij een man die ze zeker weten knap vindt, zo dichtbij dat je elkaars lichaamswarmte kan voelen, kan ik me inbeelden dat ze toch wel weer een beetje geil isZe heeft wel zelf een beetje voor dat beeld gezorgd.
Tel daar bij op dat ze Jeff eigenlijk nog maar net kende en dat helemaal niet zo diep gehecht kan zijn geweest en ze hem al weken niet gezien heeft en gesproken.
Tja, tis niet echt handig van haar dit want alles bij elkaar kan ik wel begrijpen dat het ergens op lijkt als we Jolien inmiddels een beetje kennen 😅
Heb net een heel verhaal getyptquote:Op maandag 17 maart 2025 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ligt ze nu dan half in zn bed en in zn armen ?
Denk niet dat ze zo close zou doen met Jordy thoughquote:Op maandag 17 maart 2025 00:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Precies. 'Jor' zoals ze hem graag noemt, heeft nog niet echt op haar gereageerd en ze heeft aandacht nodig, dus nu is Matt aan de beurt ( die gelukkig ook niet echt reageert, behalve fluisteren)
Aardig chronisch wel volgens mij 😅quote:Op maandag 17 maart 2025 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Jolien heeft gewoon last van natte voorbips...
Die is al lang toe gestoptquote:Op maandag 17 maart 2025 00:44 schreef Folies het volgende:
Gelukkig kan de vader van Jeffrey liplezen.
Ze staren beide in he niets naar boven .. van wat nu ..?quote:Op maandag 17 maart 2025 00:49 schreef kater1 het volgende:
Ze gaan braaf slapen. Anders wel erg veel problemen aan het thuisfront.
Das in bondgenoten oudjequote:Op maandag 17 maart 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Jolien maar weer met de Satisfyer aan de gang....
Denk het ook, maar twijfel ook aan Jolien.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:53 schreef Willewa het volgende:
Denk dat de kans groter is dat Mattie gewoon zit met Deborah en met iemand wilde praten die ie vertrouwt en dingen wil zeggen die niet via de microfoon opgevangen kunnen worden. Dan moet je echt in elkaars oor fluisteren.
Maar ja, Jolien is altijd beetje twijfelachtig en lijkt dit soort dingen wel heel spannend te vinden, komt door het beeld wat ze van haarzelf heeft geschetst imo. Misschien voelt ze zelfs wel extra aantrekking nu
Maar het was dus puur fluisteren over iets wat niemand mocht horen dus denk ik, over Deborah gok ik.
Kan mis zitten.
Dat hoorde ik ookquote:Op maandag 17 maart 2025 00:54 schreef Willewa het volgende:
Wow nu werd er wel echt gekust. Jolien met arm om Mattie’s nek en duidelijk 2x een kusgeluidweet niet wie bij wie. Maar goed, kan weer een vriendschappelijke kus zijn van komt goed ofzo weet ik veel
Raar dit allemaal.
Nee maar was wel te horenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:57 schreef Luna68 het volgende:
Heb mijn geluid zacht staan, maar zag geen kus
Ja daar ben ik het wel mee eens. Mattie voelt zich denk ik erg verloren en moeilijk, van hem uit kan dit puur uit dank voor vriendschap en luisterend oor zijn. Jolien is idd wel krols denk ik. Maar ook dat weten we niet 100% zeker.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we er niet meer van maken dan het is. Ze waren aan het fluisteren en mssn was er een kusje, leek mij op de schouder van Jolien van mattie. Denk meer als bedankt voor dit gesprek. Ik zoek er niets achter en mssn dat Jolien wat krols is, maar geloof niet dat Mattie er meer mee bedoeld. Hij zat, net als Jane vandaag vreselijk in zijn maag dat hij geen bericht van zijn vriendin had en ik vermoed dat ze het daar over hadden, maar er was niets van te verstaan, dus het is speculeren.
Maak het niet groter dan het is, ik zag het en hoorde het, het was een kusje op haar bovenarm op haar pyjama. Ze hebben niet zitten tongworstelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Mattie verbreekt de code tussen vrienden.
Ik zoek er ook niks achter van zijn kant.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we er niet meer van maken dan het is. Ze waren aan het fluisteren en mssn was er een kusje, leek mij op de schouder van Jolien van mattie. Denk meer als bedankt voor dit gesprek. Ik zoek er niets achter en mssn dat Jolien wat krols is, maar geloof niet dat Mattie er meer mee bedoeld. Hij zat, net als Jane vandaag vreselijk in zijn maag dat hij geen bericht van zijn vriendin had en ik vermoed dat ze het daar over hadden, maar er was niets van te verstaan, dus het is speculeren.
Nee dat zeker nietquote:Op maandag 17 maart 2025 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan het is, ik zag het en hoorde het, het was een kusje op haar bovenarm op haar pyjama. Ze hebben niet zitten tongworstelen.
True. Maar eerlijk, zou het niet zo fijn vinden als m’n vriendin zo close met een ander is. Je hebt vriendschap zoals bijv Jane en Axel hadden en je hebt dit (wat we ook bij Michel en Julie zagen bijv in 2021). Dan hoef je niet te tongworstelen of erger, maar je voelt het als partner zijnde wel dat het eigenlijk verder gaat dan normale vriendschap denk ik?quote:Op maandag 17 maart 2025 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan het is, ik zag het en hoorde het, het was een kusje op haar bovenarm op haar pyjama. Ze hebben niet zitten tongworstelen.
Tja je hebt van die lui er tussen die er op kicken een bewoner kapot te maken en alles meteen op SM gooien. Het gesprek was niet te verstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nou dat heeft nog geen kwartier geduurd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |