quote:
Ow jee, zei Matt daarstraks niet " er zijn geen sterren, hopelijk is dat geen slecht voorteken"quote:
Mijn aanname , Mattie sowieso , maar ze zijn een teamquote:Op zondag 16 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
Hebben Matti en Pootje nog een secret missie? (TT)
Axel was weken geen target van Jordy. Hij dacht zelfs dat het wederzijds was. Toen Axel aangaf dat Jordy altijd doelwit was werd het pas heftig. Daarnaast was Axel de geen die het persoonlijk maakte met zijn hekel aan Jordy en hem een kneus noemde. Dus het is raar om Jordy daarvan de schuld te geven. En dat Jordy soms veel is zeker maar hij is hoe dan ook de smaakmaker dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:18 schreef Willewa het volgende: [..] Het komt denk ik sowieso wel deels door spanningen tussen vooral 2 mensen, die er nu dus niet meer is omdat 1 van de 2 weg is. Maar daar waren ze allebei schuldig aan en degene die er nog is was imo zeker de aanstichter weken geleden en sowieso wel met z’n gedrag wat spanningen kan veroorzaken, dus om nou zo makkelijk te stellen dat het komt door Axel door sommigen, is nogal makkelijk en niet helemaal correct imo
Maar waar die TR’s altijd op slaan om rare dingen vraag ik me ook af :’)
ja hij nam pootje toch mee naar de dr toen ze die stapel geld paktequote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij nam pootje toch mee naar de dr toen ze die stapel geld pakte
Mattie , nee Jordy is wel para, die vermoed ietsquote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Van dat verstopte geld neem ik aan?
En de rest weet dat nog niet?
Ja sneu voor haarquote:Op zondag 16 maart 2025 23:37 schreef Willewa het volgende:
Vind het zo zielig voor Jane. Lijkt me zo kut om in die onzekerheid te zitten. En wij weten dat de uitkomst slecht zal zijn.
Voor Mattie ook kut natuurlijk sowidso, al voelt die al lang meer de bui hangen.
Dat ‘smaakmaker’ is jouw mening. Ik vind Jordy wel okee en kan wel om ‘m lachen maar ik vind het regelmatig een irritant egoïstisch ventje. En dat vieze gejat uit de DR slaat ook nergens op. En kan me door z’n gedrag constant voorstellen dat je door de weken heen een ergernis opbouwt tegen ‘m. Heb al tig keer gezegd, Axels gedrag was imo reactie op Jordy’s gedrag. De grote en de kleine dingen opgestapeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was weken geen target van Jordy. Hij dacht zelfs dat het wederzijds was. Toen Axel aangaf dat Jordy altijd doelwit was werd het pas heftig. Daarnaast was Axel de geen die het persoonlijk maakte met zijn hekel aan Jordy en hem een kneus noemde. Dus het is raar om Jordy daarvan de schuld te geven. En dat Jordy soms veel is zeker maar hij is hoe dan ook de smaakmaker dit seizoen.
Ik las eerder vandaag een tweet die zei: hopelijk vertellen ze het Jane straks wel voor de finale is en ze daar zit, dr vriend er niet is en ze er daar achterkomt.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:40 schreef Lrod01 het volgende:
Het verbaast me wel dat ze nog niets hebben losgelaten over die hele situatie met Jorda. Vroeger kregen ze wel eens het één en ander qua info mee in de DBK. Zal een flinke shock voor haar zijn straks.
Nee, Jolien is een trage.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:47 schreef Ireth het volgende:
De gifjes van puzzie spelen in slomo af bij mij?? Meerdere last van?
Gyazo doet vaak moeilijkquote:Op zondag 16 maart 2025 23:47 schreef Ireth het volgende:
De gifjes van puzzie spelen in slomo af bij mij?? Meerdere last van?
Nee , het is vakerquote:Op zondag 16 maart 2025 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ah heeft dus niet aan mij te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |