abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 10:34:13 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220617758
twitter
  maandag 20 april 2026 @ 10:36:10 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220617772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 05:38 schreef Tasmaniak het volgende:
Achterbaks mens.
twitter


Om te :r
  maandag 20 april 2026 @ 11:33:16 #78
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220618579
Die obsessie is taai hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220619091
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 10:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
[ x ]

Om te :r
Hélène Hendriks zal nooit ruziemaken met iemand aan wie ze carrièretechnisch ooit nog wat kan hebben. Helaas voor Bram Bakker zit hij niet in die categorie.
  maandag 20 april 2026 @ 13:17:18 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220619603
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:19 schreef Tasmaniak het volgende:
Hélène Hendriks zal nooit ruziemaken met iemand aan wie ze carrièretechnisch ooit nog wat kan hebben. Helaas voor Bram Bakker zit hij niet in die categorie.
Helaas zit Noah Vahle wel in een andere categorie zelfs de buiten categorie dus haar reet wordt elke dag door Helene schoongelikt
En Merel is de nuttige idioot altijd handig op de achtergrond dus ook zij is een echte vriendin _O-
  maandag 20 april 2026 @ 13:17:53 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220619606
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:33 schreef Regilio_ het volgende:
Die obsessie is taai hè.
Inhoudelijk reageren lastig hè met beperkte hersencapaciteit
pi_220619796
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 11:33 schreef Regilio_ het volgende:
Die obsessie is taai hè.
Ik heb oprecht medelijden met die gozer lol
  maandag 20 april 2026 @ 17:19:59 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 17:39:05 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220621205
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Die Vlam heeft de kop van een bonobo.
Dit vind ik te ver gaan.

Zo heftig kan je een Bonobo niet beledigen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 20 april 2026 @ 18:39:02 #85
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220621606
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dit vind ik te ver gaan.

Zo heftig kan je een Bonobo niet beledigen!
Whehe, sorry bonobo! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 3 mei 2026 @ 21:49:39 #86
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220709297
Nepo Nicky.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 3 mei 2026 @ 21:51:30 #87
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220709308
Komt er een keer geen B artiest maar een die echt wat kan …..

Krijg je deze kneuzen bezetting aan tafel :')
Snel uitgezet *O*
  zondag 3 mei 2026 @ 21:52:55 #88
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220709313
Gijp jr. heeft een beetje een jaren ‘90 uitstraling met dat ruitjesbloesje.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:53:09 #89
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220709314
Klootzak Abel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220709338
Jaa benoemen! Je kan het zo ook wel zien.
pi_220710230
Pijnlijk om te zien hoe Rutger Castricum met de week steeds meer tot de deuglaaf verwordt tegen wie hij een jaar of vijftien geleden nog zo schaamteloos provocerend ageerde.
  maandag 4 mei 2026 @ 01:02:19 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220710236
En dit straks 3x per week :')
Niet te doen dit :{w
pi_220710423
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dit straks 3x per week :')
Niet te doen dit :{w
Omdat het veel over voetbal zal gaan krijg je vast vaak Nepogijp en misschien duikt Djèk van Gelder ook weer op, tenzij hij ruzie met de stewardess maakt en uit het vliegtuig wordt gezet. Misschien slaan ze de muziek aan het begin over want het is vast te duur om steeds een zanger uit een achterbuurt over te vliegen.
  maandag 4 mei 2026 @ 07:39:08 #94
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220710602
twitter
  maandag 4 mei 2026 @ 09:47:17 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220711406
Gelukkig komend weekend weer Tina, Raymond, Pieter of Thomas. :P Of misschien komt Knoepert wel langs, of Merel en Noa.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 10 mei 2026 @ 21:44:40 #96
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220760393
Godverdomme alweer Kutger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220760448
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:44 schreef superniger het volgende:
Godverdomme alweer Kutger.
Victor Vlam, Nikky het kan niet op vanavond.
  zondag 10 mei 2026 @ 22:59:03 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220760854
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:51 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam, Nikky het kan niet op vanavond.
Inderdaad :')
Maar eens kijken of ze een nieuw dieptepunt kan neerzetten vanavond
Gisteren was ook al zo een succes :')
TV / [SBS6] De Staatsloterijshow

Ze staat op het punt om haar contract te verlengen :|W
Voor 5 jaar :|W
  maandag 11 mei 2026 @ 00:03:29 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220761081
twitter
  maandag 11 mei 2026 @ 00:04:26 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220761083
twitter
pi_220761202
Je kan nog zo'n hekel aan haar hebben, maar ze scoort goed met De Oranjezondag. Veel beter dan Pauw en de Wit om maar wat te noemen en niet heel ver achter Vandaag Inside. Mensen hebben geen smaak. Daarom is Gerard Joling ook zo populair.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 11:25:12 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220762737
Victor Brand > Victor Vlam
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:16:11 #103
469185 DJ11
Radio 49
pi_220774852
Het format van dit programma deugt gewoon niet. Er worden te veel onderwerpen behandeld en die worden dan bijna allemaal vlug afgeraffeld. Bijna alsof ze bang zijn om niks over te laten voor Vandaag Inside op maandag. Misschien moet het allemaal ook net even 5-10 minuten langer duren. De bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp zijn erg geforceerd en niet grappig.
pi_220775051
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Victor Brand > Victor Vlam
Victor Reinier
Victor Campenaerts
Victor Edvardsen
Victor MIds
Victor Hugo
Victor Wembanyama
Victor Garber
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 19:45:36 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220775065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:43 schreef Felagund het volgende:

[..]
Victor Reinier
Victor Campenaerts
Victor Edvardsen
Victor MIds
Victor Hugo
Victor Wembanyama
Victor Garber
Ja leuk maar dat heeft niks meer met vuur te maken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 14:29:39 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220824032
Johnny de Mol keert deze zomer plotseling opnieuw terug als presentator van De Oranjezomer. In een openhartig interview met De Telegraaf vertelt de presentator dat hij opnieuw tijdelijk het presentatiestokje overneemt van Hélène Hendriks. "Ik heb weer zin in dingen," aldus Johnny.

Na een turbulente periode lijkt de presentator zijn draai weer te hebben gevonden, zowel privé als op professioneel vlak. Hoewel hij de afgelopen jaren regelmatig onderwerp van gesprek was en kritiek te verduren kreeg, kiest Johnny er bewust voor om weer volop aan het werk te gaan.

Deze zomer zal hij gedurende twee weken de presentatie van De Oranjezomer op zich nemen, terwijl Hélène Hendriks afwezig is. Het is nog onbekend om welke weken dit gaat. Eerder nam Johnny die rol ook al tijdelijk over toen Hélène moest herstellen van een rugoperatie.

https://www.shownieuws.nl(...)n-bij-de-oranjezomer

:') |:(
Vorige keer was al zo een succes _O-
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 19:14:50 #107
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834338
Bekijk deze YouTube-video

Er worden wel teksten uitgegooid in dat programma zeg. Gaat dit niet wat de grens over?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 21:38:32 #108
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220880001
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2026 @ 21:39:32 #109
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220880012
Douwe Poep.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220880506
Niet best dit.

Dat mens over valse beloften :')

Ze heeft de huidige coalitie niet gevolgd?
pi_220881428
Gaan ze ineens van Arjen Robben naar de Straat van Hormuz 🥲 hele matige bruggetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')