abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2026 @ 16:55:32 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220445403
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220462388
Godskolere wat is het toch een stom mokkel die Hélène, ze gaaat van het een naar het ander. En doe iets aan je uiterlijk dat touw om je smoelwerk is ook geen porum.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220462422
Wat een slijmballenprogramma, allemaal in de kont van Paul de Leeuw kruipen, Johan's kritiek afdoen als naar en irritant. Zeggen ze niet in VI.
  zondag 29 maart 2026 @ 23:02:45 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220462747
twitter
pi_220516219
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 5 april 2026 @ 21:53:19 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220516299
Johnny is er ook :|W
Komt even over al zijn successen op tv vertellen _O- :')
TV / [SBS6] programmawijzigingen
pi_220516321
Victor Vlam met een politieke mening :')
  zondag 5 april 2026 @ 21:58:12 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220516329
twitter
  zondag 5 april 2026 @ 22:01:09 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220516352
twitter
  zondag 5 april 2026 @ 22:25:47 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220516515
twitter
pi_220524396
John de Mol heeft een vader die ook John de Mol heet en een zoon die Johnny de Mol heeft. En Johnny de Mol heeft weer een zoon die ook Johnny de Mol heet. Hoeveel geld je ook hebt, eens een tokkie altijd een tokkie.
  donderdag 9 april 2026 @ 23:02:02 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220544634
Zojuist bij VI
Helene heeft bedwantsen :D :P
Kan ze mooi zondag ff op terug komen
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:54:23 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220546117
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist bij VI
Helene heeft bedwantsen :D :P
Kan ze mooi zondag ff op terug komen
Gijp: " Wat zal die een jeuk aan der kut hebben! Ja toch, Johan?'
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:59:24 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220567474
Godsklere. Ben van den Burg vanavond aan tafel. Heeft die echt geld nodig? Even uurtje meelachen met alles.. was blij dat we er vanaf waren maar blijkbaar is zijn exclusiviteit bij RTL nu verlopen.
  zondag 12 april 2026 @ 23:36:03 #66
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220569633
Guido den Aftrekker aan tafel, nu zakken we echt door de bodem.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 13 april 2026 @ 08:21:20 #67
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220570463
Voor iemand die met regelmaat in talkshows zit, is het best een prestatie van Ben dat ie nog steeds niet lijkt te snappen hoe een talkshow werkt.

Wat neemt die vent zichzelf véél te serieus :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 13 april 2026 @ 09:35:00 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220570781
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Godsklere. Ben van den Burg vanavond aan tafel. Heeft die echt geld nodig? Even uurtje meelachen met alles.. was blij dat we er vanaf waren maar blijkbaar is zijn exclusiviteit bij RTL nu verlopen.
Bij VI hebben ze ook genoeg van hem dus pakt Helene de restjes wel,op :')
  maandag 13 april 2026 @ 09:35:58 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220570786
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 23:36 schreef Martinello het volgende:
Guido den Aftrekker aan tafel, nu zakken we echt door de bodem.
Nee hoor met Helene kunnen we nog veel verder zakken maak je geen zorgen w/
  maandag 13 april 2026 @ 10:43:36 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220571517
twitter
  maandag 13 april 2026 @ 23:21:12 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220576914
Johan Derksen dropt bom over afwezigheid Hélène Hendriks in De Oranjezondag: ’Ze was pissig’

Johan Derksen heeft zich in zijn podcast Groeten uit Grolloo opvallend openhartig uitgelaten over zijn SBS6-collega Hélène Hendriks. Hij stelt dat de presentatrice niet blij zou zijn dat ze zondagavond haar stoel bij De Oranjezondag moest afstaan aan Thomas van Groningen. Dat zit anders, laat Hendriks aan De Telegraaf weten.

Johan Derksen heeft zich in zijn podcast Groeten uit Grolloo opvallend openhartig uitgelaten over zijn SBS6-collega Hélène Hendriks. Hij stelt dat de presentatrice niet blij zou zijn dat ze zondagavond haar stoel bij De Oranjezondag moest afstaan aan Thomas van Groningen. Dat zit anders, laat Hendriks aan De Telegraaf weten.

Hélène Hendriks was zondagavond afwezig bij De Oranjezondag, de talkshow die zij ieder weekend presenteert op SBS6. Thomas van Groningen nam de honneurs waar.

Johan Derksen kwam hier maandag op terug in zijn wekelijkse podcast. „Hélène is ontdekt door Talpa als de ideale showbizzvrouw voor die grote shows, hè”, begon hij. „En ze is nu zo’n hele grote show aan het presenteren. Die wordt dan in stukken opgenomen. Ze zou zondagavond een stuk moeten opnemen en dat ging niet door.”

„Toen heeft ze de zendermanager gebeld van: ’Ik kan gewoon De Oranjezondag doen’”, vervolgde de snor. ,,Maar toen had die zenderman gezegd: ’Nee, dat doet Thomas van Groningen al’.”

Dat viel verkeerd bij Hendriks, aldus Derksen. „Ze was een beetje pissig en reageerde daarop: ’Maar ík ben de host van die show!’”

Volgens Hendriks lag de situatie vooral aan overlappende opnames, vertelt zij nu aan De Telegraaf. ,,Soms vallen opnames tegelijkertijd, zoals nu met De Oranjezondag. Vandaar dat Thomas het overnam, waar ik heel blij mee was.”

Geen enkel conflict

Ze begrijpt dat dat voor verwarring kan zorgen, maar ziet er geen enkel conflict in. „Ik vind het jammer dat die opnames soms tegelijkertijd zijn. It’s all in the game. Maar dit was eenmalig. Misschien nog één keer als we De Staatsloterijshow binnenkort gaan opnemen, maar verder niet.”

Ook de suggestie dat er sprake zou zijn van interne onrust bij SBS 6 wijst ze resoluut van de hand. „Dat is onzin. Ze zijn juist heel lief en meegaand.”

https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share

Wat kan ze liegen hè die trut :')
pi_220577183
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2026 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen dropt bom over afwezigheid Hélène Hendriks in De Oranjezondag: ’Ze was pissig’

Johan Derksen heeft zich in zijn podcast Groeten uit Grolloo opvallend openhartig uitgelaten over zijn SBS6-collega Hélène Hendriks. Hij stelt dat de presentatrice niet blij zou zijn dat ze zondagavond haar stoel bij De Oranjezondag moest afstaan aan Thomas van Groningen. Dat zit anders, laat Hendriks aan De Telegraaf weten.

Johan Derksen heeft zich in zijn podcast Groeten uit Grolloo opvallend openhartig uitgelaten over zijn SBS6-collega Hélène Hendriks. Hij stelt dat de presentatrice niet blij zou zijn dat ze zondagavond haar stoel bij De Oranjezondag moest afstaan aan Thomas van Groningen. Dat zit anders, laat Hendriks aan De Telegraaf weten.

Hélène Hendriks was zondagavond afwezig bij De Oranjezondag, de talkshow die zij ieder weekend presenteert op SBS6. Thomas van Groningen nam de honneurs waar.

Johan Derksen kwam hier maandag op terug in zijn wekelijkse podcast. „Hélène is ontdekt door Talpa als de ideale showbizzvrouw voor die grote shows, hè”, begon hij. „En ze is nu zo’n hele grote show aan het presenteren. Die wordt dan in stukken opgenomen. Ze zou zondagavond een stuk moeten opnemen en dat ging niet door.”

„Toen heeft ze de zendermanager gebeld van: ’Ik kan gewoon De Oranjezondag doen’”, vervolgde de snor. ,,Maar toen had die zenderman gezegd: ’Nee, dat doet Thomas van Groningen al’.”

Dat viel verkeerd bij Hendriks, aldus Derksen. „Ze was een beetje pissig en reageerde daarop: ’Maar ík ben de host van die show!’”

Volgens Hendriks lag de situatie vooral aan overlappende opnames, vertelt zij nu aan De Telegraaf. ,,Soms vallen opnames tegelijkertijd, zoals nu met De Oranjezondag. Vandaar dat Thomas het overnam, waar ik heel blij mee was.”

Geen enkel conflict

Ze begrijpt dat dat voor verwarring kan zorgen, maar ziet er geen enkel conflict in. „Ik vind het jammer dat die opnames soms tegelijkertijd zijn. It’s all in the game. Maar dit was eenmalig. Misschien nog één keer als we De Staatsloterijshow binnenkort gaan opnemen, maar verder niet.”

Ook de suggestie dat er sprake zou zijn van interne onrust bij SBS 6 wijst ze resoluut van de hand. „Dat is onzin. Ze zijn juist heel lief en meegaand.”

https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share

Wat kan ze liegen hè die trut :')
Achterbaks mens.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 08:18:50 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220617035
Bekijk deze YouTube-video

VLAM AANGEPAKT!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 20 april 2026 @ 09:48:34 #74
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220617443
quote:
Die Vlam heeft de kop van een bonobo.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 20 april 2026 @ 10:32:23 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220617746
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')