quote:
De Ajacieden bedelen weer voor hulp van de arbitrage.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Mattheus krijgt nog een beuk van een AZ-speler
Tuurlijk man😅quote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Mattheus krijgt nog een beuk van een AZ-speler
hahahahaha jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
COMMENTOTER IS ONTGOOCHELD HAHAHAHAHAH
DIE VIND DIT NIET LEUK
DAT HOOR JE AAN ZIJN STEM
liever?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Verdedigt? Dat kan echt niet, liever Luctor.
Aiii. Excuus.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
liever?
Dit kan echt niet.
Waarvan aktequote:Op zondag 16 maart 2025 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste drie keer Ajax - AZ waren de uitslagen:
1-2
0-0
1-2
Om en om, wel weer tijd voor een gelijkspel dus.quote:
Bij de Ajax goal ging ie uit z,n dak .quote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
COMMENTOTER IS ONTGOOCHELD HAHAHAHAHAH
DIE VIND DIT NIET LEUK
DAT HOOR JE AAN ZIJN STEM
Het oogt allemaal wel heel wankel hoor.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajax wordt toch wel kampioen, wat de uitslag ook wordt
3x rood.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4 doelpunten, een staking, VAR, 2x rood en dan maar 5 minuten?
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Liverpool mist een echte spits. Aan Salah met een lege maag heb je niks.
"Deze route is dan noodzakelijk."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon een premium artikel. Tering.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
"Deze route is dan noodzakelijk."Do re mi fa sol alweer een blaadje vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon een premium artikel. Tering.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Was donkerrood. Wat lul je nou?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef Origami94 het volgende:
"Highler had het niet onder controle"
Hij maakt gewoon twee fouten en de VAR een. Beter nog de rode kaart van Gaaei is ook een fout van Highler.
Ja. Zo wil je niet gelijk spelen. Zeker niet na donderdag.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan zeg je als Ajax supporter toch?
Wel mooi dat we dat kunnen onthouden als een volkomen achterlijke keuze terwijl AZ alsnog puntverlies heeft geleden.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Caland het volgende:
AZ dat in de slotfase aan het aanvallen was terwijl zij donderdag nog speelden is het vreemdste dat de Italiaanse Dick ooit heeft gezien
Tweede goal van AZ had ook afgefloten moeten worden. Shirtje trekken mag gewoon nooit, is altijd een overtreding en nooit een kwestie van te licht of te zwaar of niet relevant voor de actie.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef Origami94 het volgende:
"Highler had het niet onder controle"
Hij maakt gewoon twee fouten en de VAR een. Beter nog de rode kaart van Gaaei is ook een fout van Highler.
Ze roepen nu in koor dat ze de groep bij elkaar wilden hebben terwijl iedereen beter weetquote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stond keihard te sporten en keek de wedstrijd zonder geluid (want ik sport met muziek)
Hoe dan ook, zag ik die AZ-speler nou gebaren om het veld af te lopen na die tweede gele kaart?Was dat wat er gebeurde?
Goes stond nog net niet in de catacomben (lol).quote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze roepen nu in koor dat ze de groep bij elkaar wilden hebben terwijl iedereen beter weet
Masturberen?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stond keihard te sporten en keek de wedstrijd zonder geluid (want ik sport met muziek)
Hoe dan ook, zag ik die AZ-speler nou gebaren om het veld af te lopen na die tweede gele kaart?Was dat wat er gebeurde?
Heeft hij ook al geageerd om die voordeelsituatie waarbij Ajax 2 vs 1 naar de goal liep?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
Higler heeft laten weten aan ESPN dat de tweede gele kaart geen geel was.
AZ zit witheet in de bus terug
Prima block, als je dat een overtreding vindt is hockey misschien meer je dingquote:Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik blijf er ook bij dat er bij de 2-2 hinderlijk buitenspel was, Mattheus werd daar gewoon weggeduwd.
Dat lijkt me ook wat kort door de bocht. Hij raakte ook zijn voet en kwam met gestrekt been in.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
Higler heeft laten weten aan ESPN dat de tweede gele kaart geen geel was.
AZ zit witheet in de bus terug
Keek niet heel helder uit zijn ogen in het interview na de wedstrijd. Rustig aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Szura het volgende:
Tegen Goes moeten ze een ICC-arrestatiebevel uitvaardigen
Uitstekende tackle op de bal.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat kort door de bocht. Hij raakte ook zijn voet en kwam met gestrekt been in.
In het Engels zouden ze zeggen: He Goes into the catacombequote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goes stond nog net niet in de catacomben (lol).
*de vierde officialquote:Op zondag 16 maart 2025 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die ophef rond Penetra's rode kaart kwam neer op ongeveer 03:45.
En Higler trekt vijf minuten bij, leg maar uit.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef GwaiLow het volgende:
2-2 is een terechte uitslag. Wellicht dat Ajax iets meer verdiende op basis van de kansen, maar aan de andere kant had AZ geen 2e gele kaart hoeven krijgen. De uitslag 2-2 geeft deze wedstrijd goed weer.
Die rode kaart van Gaaei vond ik ook een beetje overdreven. Ik snap dat noppen op het scheenbeen volgens de regels rood is, maar hij kon er zo weinig aan doen. Heel erg ongelukkig. Scheids kon natuurlijk niet anders dan rood geven toen hij werd geroepen door de var.
Dat was Goes, de doorgesnoven debiel aan de kant van AZ. Had ook wel eens geel mogen hebben vanwege zijn potjes vrij worstelen met Brobbey.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Vind ik ook, maar tegenwoordig is dat vaak geel. Gaaei was ook gewoon geel als je niet probeert de intentie uit een slowmotion af te leiden. In de slowmotion is elk contact gemeen spel.quote:
Vol met je noppen op iemands enkel staan is doorgaans gewoon rood. Uiteraard is het geen intentie maar dat is het zeer zelden bij zulke overtredingen en eigenlijk ook niet relevantquote:Op zondag 16 maart 2025 20:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar tegenwoordig is dat vaak geel. Gaaei was ook gewoon geel als je niet probeert de intentie uit een slowmotion af te leiden. In de slowmotion is elk contact gemeen spel.
Oh was Brobbie weer aan het woord?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Makamba_ het volgende:
Die interviews na Ajax - AZ... Ik heb mij nog nooit zo intelligent gevoeldt
Hij gaat duidelijk voor de bal, raakt hem op zijn scheen, niet zijn enkel, en trekt meteen zijn been in zodra hij merkt dat daar een tegenstander is. Dan hoeft de VAR echt niet in te grijpen als hij gewoon geel krijgt.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vol met je noppen op iemands enkel staan is doorgaans gewoon rood. Uiteraard is het geen intentie maar dat is het zeer zelden bij zulke overtredingen en eigenlijk ook niet relevant
Oh nee, dan is het goedquote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
en trekt meteen zijn been in zodra hij merkt dat daar een tegenstander is.
Dan ben je dus te laat.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij gaat duidelijk voor de bal, raakt hem op zijn scheen, niet zijn enkel, en trekt meteen zijn been in zodra hij merkt dat daar een tegenstander is. Dan hoeft de VAR echt niet in te grijpen als hij gewoon geel krijgt.
Ik heb niet gekeken, ik doe me die ergernis zoals nu blijkbaar een belachelijke tweede geel voor AZ niet aan.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik blijf er ook bij dat er bij de 2-2 hinderlijk buitenspel was, Mattheus werd daar gewoon weggeduwd.
Dat is relevant als je ook een tackle inzet op die speler. Nu werd hij verrast door diens been daar. Van rood daarvoor kijk ik inmiddels niet meer op maar het ingrijpen van de VAR ging wel erg ver.quote:
Als zelf Farioli en Marciano Vink het een terechte rode kaart vonden is het misschien niet zo handig om anders te willen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is relevant als je ook een tackle inzet op die speler. Nu werd hij verrast door diens been daar. Van rood daarvoor kijk ik inmiddels niet meer op maar het ingrijpen van de VAR ging wel erg ver.
Hij raakt de bal niet eens.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is relevant als je ook een tackle inzet op die speler. Nu werd hij verrast door diens been daar. Van rood daarvoor kijk ik inmiddels niet meer op maar het ingrijpen van de VAR ging wel erg ver.
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het geen duidelijke fout van de scheidsrechter, en ik vind in het algemeen dat in het voetbal weleens wat anders raakt dan de bal en dat je de slomo alleen moet gebruiken om te kijken wat er precies is gebeurd, maar dat je intentie of buitensporige inzet uitsluitend op de ware snelheid moet beoordelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelf Farioli en Marciano Vink het een terechte rode kaart vonden is het misschien niet zo handig om anders te willen zijn.
Marciano Vink vind ik geen graadmeter. Die man zit op mijn zenuwen.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelf Farioli en Marciano Vink het een terechte rode kaart vonden is het misschien niet zo handig om anders te willen zijn.
Zeker, beetje de Mario Been van de andere kaent. Heeft het ook steeds over we als het om Ajax gaat en er weinig kaas van gegetenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Marciano Vink vind ik geen graadmeter. Die man zit op mijn zenuwen.
Circus ESPN.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, beetje de Mario Been van de andere kaent. Heeft het ook steeds over we als het om Ajax gaat en er weinig kaas van gegeten
Woutertje Goes met zijn TOPSPORTMENTALITEIT die van het veld wil stappen na een verkeerde beslissing van de scheids. (lol)quote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is toch geweldig? Het demasque van AZ als voetbalclub.
Altijd al geweten, niet verbaasd, niet teleurgesteld. @:coco @:maxi-mus
Sowieso dat gelul over een ONNEDERLANDSE verdediger terwijl het een waardeloze act is die net als wappie Wout na elke leuke actie met gebalde vuisten het publiek opzweept.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woutertje Goes met zijn TOPSPORTMENTALITEIT die van het veld wil stappen na een verkeerde beslissing van de scheids. (lol)
Mention je me nou in voetbalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:13 schreef ashardalan het volgende:
@:jippie: Volgens Trump is het probleem niet (alleen) de mechanische pen, maar (óók) dat Biden niet op de hoogte was van de gratieverklaringen.
Trump wil gratieverlening door Biden onderzoeken en beschouwt ze als 'nietig'
Sleeping giant Almere City.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:52 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
RKC is PSV op alle fronten voorbij.
Die 6+5 vormen de elf van Indonesie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:52 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
RKC is PSV op alle fronten voorbij.
Thuisfluiter pur sangquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Goezoeboejoek is zondag de arbiter van dienst bij PSV - Ajax. Higler heeft een vrij weekend.
Die spanjaard van PSV heeft voordat hij naar eindhoven vloog nog even de bloemetjes buiten gezet in Afrika.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft ’goed contact’ met satellietclub PSV over tbc-situatie, GGD verwacht einde week uitslag onderzoek
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-uitslag-onderzoek
De situatieschets. @:rambodirk
Brandhaard Herdgang.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die spanjaard van PSV heeft voordat hij naar eindhoven vloog nog even de bloemetjes buiten gezet in Afrika.
Satellietclub psv?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft ’goed contact’ met satellietclub PSV over tbc-situatie, GGD verwacht einde week uitslag onderzoek
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-uitslag-onderzoek
De situatieschets. @:rambodirk
Wij feliciteren Go Ahead.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oei.
Jordy Clasie is geblesseerd geraakt bij AZ en mist daardoor de wedstrijd tegen NEC van zaterdag. Zijn inzetbaarheid voor de bekerfinale tegen Go Ahead Eagles is ook onzeker, vertelt Maarten Martens op het clubkanaal. #necaz #gae
@:SanderJanssen95
Step Brothersquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:32 schreef Paul het volgende:
Zaterdag 29 maart 2025:
16.30 NAC Breda - FC Groningen: x (1-1)
18.45 Willem II - Almere City FC: x (1-1)
18.45 Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam: 1 (2-1)
21.00 PEC Zwolle - RKC Waalwijk: x (1-1)
21.00 NEC - AZ Alkmaar: 2 (1-2)
Zondag 30 maart 2025:
12.15 FC Utrecht - SC Heerenveen: 1 (2-1)
14.30 PSV - Ajax: 1 (3-1)
14.30 Heracles Almelo - FC Twente: X (1-1)
16.45 Feyenoord - Go Ahead Eagles: 1 (2-1)
Dinsdag 1 april 2025:
20.00 AZ Alkmaar - RKC Waalwijk: 1 (4-0)
Woensdag 2 april 2025:
20.00 Feyenoord - FC Groningen: 1 (3-1)
Bonusvragen:
* PSV
* PSV
Dit is niet leuk. Stop maar met dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oei.
Jordy Clasie is geblesseerd geraakt bij AZ en mist daardoor de wedstrijd tegen NEC van zaterdag. Zijn inzetbaarheid voor de bekerfinale tegen Go Ahead Eagles is ook onzeker, vertelt Maarten Martens op het clubkanaal. #necaz #gae
@:SanderJanssen95
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Karzai (wie?) is witheet.
ze kunnen makkelijk een stadion neerzetten van 70.000 supporters groter dan de arena maja dan maar nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:30 schreef tong80 het volgende:
Wat betreft de Kuip is idd absurd. Zulke mooie plannen en niks is doorgegaan.
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:39 schreef GGMM het volgende:
De Feyenoord-supporters krijgen een flinke oplawaai te verwerken in dit topic
ja het zijn onze concurrenten gek hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.
Eens ik snap daar ook niks vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.
Het is eerder andersom. Verder zie je Feijenoorders meer in hun eigen topic dan in de live topics. Ik snap dat wel. Maar draai het niet om.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. Verder zie je Feijenoorders meer in hun eigen topic dan in de live topics. Ik snap dat wel. Maar draai het niet om.
Wist ik niet. Ik vind het altijd leuk om niet in eigen live parochie te posten. Zoals ik naast de Volkskrant ook AD en Telegraaf lees. Anders is het zo eenzijdig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van het Feyenoord-topic.
MAN MAN MAN, WAAROM ? NOU....VERTEL..............quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is ontzettend belangrijk om bij te houden welke user zich over wát druk maakt.
Ben je voor Twente?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het zijn onze concurrenten gek he
Precies. Waarom hoor je nooit iemand over Heracles (buiten mij natuurlijk)?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend idee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:39 schreef Karzai het volgende:
laten we het vandaag een keertje over top oss hebben voor de verandering
als hij zijn benen zou scheren verdient ie meer in een hoerenkastquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitstekend idee.
Hoe vind jij dat Sjors Ultee het doet?
De purple patch is toch doodgebloed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II heeft echt een heel groot probleem.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II kan er niets van. Ze hebben vooral geluk (met een goede keeper ook). Ze hebben al genoeg punten om geen degradatiezorgen te hebben, maar richting volgend seizoen moeten die aan de bak. Dan is er geen eerstejaarspurplepatch meer.
Wa?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elk jaar t zelfde als een club dreigt te degarderen
VBL / Hoezo voetbalgeweld neemt toe op en rond de velden?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
We doen weer net alsof er iemand is vermoord. Er zijn een paar bekertjes gegooid, man man. Voetbal gewoon verder. Alleen in Nederland stellen we ons zo aan.
Dat thuisclubs deze speelronde in zwaar weer verkeren lijkt ook ongunstig voor Feyenoord in de strijd om de derde plaats.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
Dat AZ voorstaat is voor Feyenoord heel ongunstig in verband met de strijd om de derde plaats
Tegen die tijd is dat een wedstrijd om de tweede of derde plekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet zo snel mogelijk plek 3 veiligstellen zodat ze straks tegen PSV op halve kracht zullen spelen
Hup NEC
Jij zal wel balen nuquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet zo snel mogelijk plek 3 veiligstellen zodat ze straks tegen PSV op halve kracht zullen spelen
Hup NEC
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dat een wedstrijd om de tweede of derde plek
Met gestrekte arm weer verschijnen in de Scheringabunkert.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Achternaam als een Belg met zijn scheve ogen.
Die man is een gigantische pain-in-the-ass.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost is alweer bezig de wedstrijd te verpesten.
De strijd om de derde plaats is ook wel een beetje de lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoe die derde staan is me een raadsel
"Gewoon genieten"quote:Op zondag 30 maart 2025 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Frans heeft alweer een borreltje of 5 op zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |