Circus ESPN.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, beetje de Mario Been van de andere kaent. Heeft het ook steeds over we als het om Ajax gaat en er weinig kaas van gegeten
Woutertje Goes met zijn TOPSPORTMENTALITEIT die van het veld wil stappen na een verkeerde beslissing van de scheids. (lol)quote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is toch geweldig? Het demasque van AZ als voetbalclub.
Altijd al geweten, niet verbaasd, niet teleurgesteld. @:coco @:maxi-mus
Sowieso dat gelul over een ONNEDERLANDSE verdediger terwijl het een waardeloze act is die net als wappie Wout na elke leuke actie met gebalde vuisten het publiek opzweept.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woutertje Goes met zijn TOPSPORTMENTALITEIT die van het veld wil stappen na een verkeerde beslissing van de scheids. (lol)
Mention je me nou in voetbalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:13 schreef ashardalan het volgende:
@:jippie: Volgens Trump is het probleem niet (alleen) de mechanische pen, maar (óók) dat Biden niet op de hoogte was van de gratieverklaringen.
Trump wil gratieverlening door Biden onderzoeken en beschouwt ze als 'nietig'
Sleeping giant Almere City.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:52 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
RKC is PSV op alle fronten voorbij.
Die 6+5 vormen de elf van Indonesie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:52 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
RKC is PSV op alle fronten voorbij.
Thuisfluiter pur sangquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Goezoeboejoek is zondag de arbiter van dienst bij PSV - Ajax. Higler heeft een vrij weekend.
Kritische Turken sluiten ze over het algemeen op.quote:
Die spanjaard van PSV heeft voordat hij naar eindhoven vloog nog even de bloemetjes buiten gezet in Afrika.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft ’goed contact’ met satellietclub PSV over tbc-situatie, GGD verwacht einde week uitslag onderzoek
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-uitslag-onderzoek
De situatieschets. @:rambodirk
Brandhaard Herdgang.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die spanjaard van PSV heeft voordat hij naar eindhoven vloog nog even de bloemetjes buiten gezet in Afrika.
Satellietclub psv?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft ’goed contact’ met satellietclub PSV over tbc-situatie, GGD verwacht einde week uitslag onderzoek
https://www.telegraaf.nl/(...)ek-uitslag-onderzoek
De situatieschets. @:rambodirk
Wij feliciteren Go Ahead.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oei.
Jordy Clasie is geblesseerd geraakt bij AZ en mist daardoor de wedstrijd tegen NEC van zaterdag. Zijn inzetbaarheid voor de bekerfinale tegen Go Ahead Eagles is ook onzeker, vertelt Maarten Martens op het clubkanaal. #necaz #gae
@:SanderJanssen95
Step Brothersquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:32 schreef Paul het volgende:
Zaterdag 29 maart 2025:
16.30 NAC Breda - FC Groningen: x (1-1)
18.45 Willem II - Almere City FC: x (1-1)
18.45 Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam: 1 (2-1)
21.00 PEC Zwolle - RKC Waalwijk: x (1-1)
21.00 NEC - AZ Alkmaar: 2 (1-2)
Zondag 30 maart 2025:
12.15 FC Utrecht - SC Heerenveen: 1 (2-1)
14.30 PSV - Ajax: 1 (3-1)
14.30 Heracles Almelo - FC Twente: X (1-1)
16.45 Feyenoord - Go Ahead Eagles: 1 (2-1)
Dinsdag 1 april 2025:
20.00 AZ Alkmaar - RKC Waalwijk: 1 (4-0)
Woensdag 2 april 2025:
20.00 Feyenoord - FC Groningen: 1 (3-1)
Bonusvragen:
* PSV
* PSV
Dit is niet leuk. Stop maar met dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oei.
Jordy Clasie is geblesseerd geraakt bij AZ en mist daardoor de wedstrijd tegen NEC van zaterdag. Zijn inzetbaarheid voor de bekerfinale tegen Go Ahead Eagles is ook onzeker, vertelt Maarten Martens op het clubkanaal. #necaz #gae
@:SanderJanssen95
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Karzai (wie?) is witheet.
ze kunnen makkelijk een stadion neerzetten van 70.000 supporters groter dan de arena maja dan maar nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:30 schreef tong80 het volgende:
Wat betreft de Kuip is idd absurd. Zulke mooie plannen en niks is doorgegaan.
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:39 schreef GGMM het volgende:
De Feyenoord-supporters krijgen een flinke oplawaai te verwerken in dit topic
ja het zijn onze concurrenten gek hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.
Eens ik snap daar ook niks vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar dat er users zijn die zo erg bezig zijn met Feyenoord.
Het is eerder andersom. Verder zie je Feijenoorders meer in hun eigen topic dan in de live topics. Ik snap dat wel. Maar draai het niet om.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. Verder zie je Feijenoorders meer in hun eigen topic dan in de live topics. Ik snap dat wel. Maar draai het niet om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |