SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik zou en moest F1 kijken en was er toch al uit om te voeden.. dus ja dan pakken we het maar ff meequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En wat een race het wasquote:Op zondag 16 maart 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou en moest F1 kijken en was er toch al uit om te voeden.. dus ja dan pakken we het maar ff mee![]()
![]()
Waar ik wel aan zit te denken he mensen. De afgelopen 20 jaar staan allemaal op harde schijven in Danny's washok.
Moeten we deze data niet veiligstellen voor toekomstige generaties?
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.![]()
Gewoon al je topics uitprinten.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Waar ik wel aan zit te denken he mensen. De afgelopen 20 jaar staan allemaal op harde schijven in Danny's washok.
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.![]()
Dat niet doenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe ik elke zondag nadat ik de bak aan straat heb gezet.![]()
![]()
Goed bezig jijquote:Op zondag 16 maart 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe ik elke zondag nadat ik de bak aan straat heb gezet.![]()
![]()
Ik wilde gisteren allerlei photoshopjes van me die ik hier heb staan aan m'n vriendin laten zien, maar FOK! zat op dat moment enorm te fucken. Eerst maar wat zooi laten zien wat ik nog op mijn harde schijf had staan en een beetje van wat ik op imgur terug kon vinden.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.
Pas later toen FOK! weer normaal deed, kon ik gerichter zoeken per onderwerp.
Misschien idd wel handig die shopjes te downloaden.![]()
Maar ik zou serieus wel een doosje harde schijven willen hebben met fok data
Kan ik mooi mee experimenteren met AI en zo![]()
![]()
Langzaam komen de Spaanse hyacinten hier ook bovenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja daar ben ik dus een beetje bang voor. Dat straks op een of andere manier de stekker er uit gaat en dat het gedaan is. Weg geschiedenis.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren allerlei photoshopjes van me die ik hier heb staan aan m'n vriendin laten zien, maar FOK! zat op dat moment enorm te fucken. Eerst maar wat zooi laten zien wat ik nog op mijn harde schijf had staan en een beetje van wat ik op imgur terug kon vinden.
Pas later toen FOK! weer normaal deed, kon ik gerichter zoeken per onderwerp.
Misschien idd wel handig die shopjes te downloaden.
Maar goed ik heb niet zo veel met geschiedenis. Ik maak ook nooit fotos, ik sla ervaringen op in mijn hersens.![]()
Gaaf! Heb je nog ruimte over op je balkon om op te zitten?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Langzaam komen de Spaanse hyacinten hier ook boven![]()
Meer dan genoegquote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf! Heb je nog ruimte over op je balkon om op te zitten?Trotste mama van Ambar
Mijn weerstation zegt nu 7 graden buiten. Maar er is geen zon meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel lekker weer hoor voor in de tuin/balkon werken.
Misschien een beetje brrr.How can I make this topic about me?![]()
Het is eerder heel warm op het balkon.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel lekker weer hoor voor in de tuin/balkon werken.
Misschien een beetje brrr.Trotste mama van Ambar
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier is het strak blauw.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn weerstation zegt nu 7 graden buiten. Maar er is geen zon meer.![]()
Ik vind 7 graden nou niet echt warm...quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is eerder heel warm op het balkon.![]()
Koen vind Timon in WalibiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En ik heb ook een boel narcissen en een boel sprietjes van andere bollen. Tis maar even afwachten wat daaruit komtTrotste mama van Ambar
ik heb ook planten gehad. 5 stuksquote:Op zondag 16 maart 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ook een boel narcissen en een boel sprietjes van andere bollen. Tis maar even afwachten wat daaruit komt
vond ik afschuwelijk, dat hele tijd er voor zorgen en duurt echt smerig lang allemaal![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoog![]()
![]()
Ik zat ook op het balkon in de zon in januari toen het vroor. Was heerlijk te doen onder een dekentje.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind 7 graden nou niet echt warm...
Ik zit nu op balkon zonder sokken en met korte mouwen, want tis best warm zo in de zonTrotste mama van Ambar
Niemand.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoogHow can I make this topic about me?![]()
oh lekker hoor!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat ook op het balkon in de zon in januari toen het vroor. Was heerlijk te doen onder een dekentje.
Ik zit nu op balkon zonder sokken en met korte mouwen, want tis best warm zo in de zon
Ja hier is de zon ook aanwezig![]()
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet alleen maar grijze bewolking. Geen spoortje blauw of zon te bekennen.
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb grote diepe bakken dus meer wateropslag en ze kunnen gevoed worden door de regen. Voor de rest planten nemen die niet zoveel onderhoud nodig hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik heb ook planten gehad. 5 stuks
vond ik afschuwelijk, dat hele tijd er voor zorgen en duurt echt smerig lang allemaalTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet alleen maar grijze bewolking. Geen spoortje blauw of zon te bekennen.hier een blauwe lucht en zon.
Smile, it's free therapy.![]()
ja precies, als je dat leuk vindt lekker doen hoor ieniminie.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb grote diepe bakken dus meer wateropslag en ze kunnen gevoed worden door de regen. Voor de rest planten nemen die niet zoveel onderhoud nodig hebben.
Ik heb het geduld er niet voor om maanden op iets te gaan zitten wachten. Heb liever direct resultaat.![]()
Bij normale temperatuur van 20 graden in de schaduw hoef ik niet meer op het balkon te zitten in de zon.
Maar ik heb nog plannen om iets van een pergola achtige constructie te maken zodat ik klimplanten kan nemen en dan iets meer filtering van het zonlicht krijgTrotste mama van Ambar
Plastic planten.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja precies, als je dat leuk vindt lekker doen hoor ieniminie.
Ik heb het geduld er niet voor om maanden op iets te gaan zitten wachten. Heb liever direct resultaat.
Oh maar tis nu wat vaste planten in de grond gooien en dan heb je volgende maand al bloemen hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja precies, als je dat leuk vindt lekker doen hoor ieniminie.
Ik heb het geduld er niet voor om maanden op iets te gaan zitten wachten. Heb liever direct resultaat.Trotste mama van Ambar
Klopt, maatje van me kweekt zelf tomaten en pepers en dat soort spul. Maar mij gaat dat allemaal wat te langzaam.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh maar tis nu wat vaste planten in de grond gooien en dan heb je volgende maand al bloemen hoor![]()
En verwilderingsbloembollen gooi je 1x in november in de grond en dan heb je elk jaar gewoon bloemen, hoef je verder niets voor te doenTrotste mama van Ambar
De natuur bepaalt zelf het ritmequote:Op zondag 16 maart 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, maatje van me kweekt zelf tomaten en pepers en dat soort spul. Maar mij gaat dat allemaal wat te langzaam.
Gr gr Jochem MeyerTrotste mama van Ambar
Ramen wassen een optie?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet alleen maar grijze bewolking. Geen spoortje blauw of zon te bekennen.![]()
![]()
Ja natuur is wel prachtig. Ik vind het ook fascinerend hoe dat allemaal werkt. Maar ja, ik wil altijd sneller en NU.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De natuur bepaalt zelf het ritme
Gr gr Jochem Meyer
Dus nee planten en tuin en dat soort dingen zijn niet mijn hobby. Maar fijn dat jij daar zo lekker van kunt genieten.![]()
![]()
Zo even lunchen, wasmachine aanzetten.
Afwassen en kijken wat andere klusjes ik nog kan oppakkenTrotste mama van Ambar
Ik was gisteren bij de welkoop, dichtsbijzijnde plek voor plantjes, maar totaal geen biologische planten. Wel biologische grond.
Zelfs bij de fruit en kruiden was niets biologische geteeld. Zo jammer. Niets gekocht dus.Trotste mama van Ambar
De Poolse buurman wordt even de les gelezen door zijn vrouw
Trotste mama van Ambar
Nederlandse les?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De Poolse buurman wordt even de les gelezen door zijn vrouw![]()
Nee in het Pools. Klonk alsof hij zijn klusje niet gedaan had of niet goedquote:Trotste mama van Ambar
Kurva!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee in het Pools. Klonk alsof hij zijn klusje niet gedaan had of niet goed![]()
Achterstevoren polonaisequote:Op zondag 16 maart 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm heb een nieuwe muziekstyle ontdekt. De struikeldeun![]()
![]()
Sowieso moet die buurman altijd op de gallerij buiten het zicht van de kinderen zijn sigaretje roken.
Dus zit sowieso onder de plak, zoals het hoort.Trotste mama van Ambar
Wees blij. Heb jij er ook geen last van.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso moet die buurman altijd op de gallerij buiten het zicht van de kinderen zijn sigaretje roken.
Dus zit sowieso onder de plak, zoals het hoort.![]()
FTFYquote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso moet die buurman vrouw altijd op de gallerij buiten het zicht van de kinderen zijn sigaretje roken.
Dus zit sowieso onder de plak, zoals het hoort.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rust goed uit! Lekker zondag!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ga nu nog even nhalf uurtje.. hopelijk lukt t![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus zit sowieso onder de plak, zoals het hoort.
Tijd dat de man voor zichzelf opkomt
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
pikbedelaar gespot
en nope niet zelluf![]()
Ik deed een koffiesproei![]()
![]()
Kom dan ook niet in m'n dmquote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
pikbedelaar gespot
en nope niet zelluf![]()
![]()
Word dat dan een lang of breed filmpjequote:
Ik kijk uit op hun gallerijquote:Op zondag 16 maart 2025 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Wees blij. Heb jij er ook geen last van.Trotste mama van Ambar
ligt eraan of degene een lange of brede heeft denk ik?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dat dan een lang of breed filmpje
Woensdag 18quote:Op zondag 16 maart 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind 7 graden nou niet echt warm...
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Oeiiiiiiii ik uh krijg hier best een aparte associatie bij..
had het niet bij je verwacht![]()
![]()
Size does matterquote:Op zondag 16 maart 2025 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ligt eraan of degene een lange of brede heeft denk ik?
Het was een goeie bak (die van jou EN de koffie)quote:Op zondag 16 maart 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Oeiiiiiiii ik uh krijg hier best een aparte associatie bij..
had het niet bij je verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhquote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Doe ze groeten van Ome Ron!Trust nobody![]()
Jammer dat Ron er zelf niet bij kan zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Doe ze groeten van Ome Ron!![]()
![]()
Oh dat boeit mij niet. Zit een hele straat tussenquote:Trotste mama van Ambar
In gedachten bij henquote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat Ron er zelf niet bij kan zijn![]()
![]()
Ah. Omdat je "buurman" zei.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij niet. Zit een hele straat tussen![]()
![]()
Is wel belangrijke info voor in de recensiequote:Op zondag 16 maart 2025 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ligt eraan of degene een lange of brede heeft denk ik?
En hoeveel *****quote:Op zondag 16 maart 2025 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel belangrijke info voor in de recensie![]()
Minimaal 40 tot 45 cm zoals een eckte fokker betaamd tochquote:
Aan tante Sjaanquote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Doe ze de groeten van Ome Ron!
Een cijfer is voldoende?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel belangrijke info voor in de recensieHow can I make this topic about me?![]()
Goedemiddag Zo alvast mexicaanse wraps aan t makenzodat we vanmiddag kunnen eten. 16.45 Ajax-Az, dus dan zit ik gespannen voor de tv ipv aan de eettafel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is wel een van de puntjes wat duidelijk erin naar voren hoort te komenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel belangrijke info voor in de recensie
Bastognekoeken erbij, bij de thee.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag Zo alvast mexicaanse wraps aan t makenzodat we vanmiddag kunnen eten. 16.45 Ajax-Az, dus dan zit ik gespannen voor de tv ipv aan de eettafelHow can I make this topic about me?![]()
Stevenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag Zo alvast mexicaanse wraps aan t makenzodat we vanmiddag kunnen eten. 16.45 Ajax-Az, dus dan zit ik gespannen voor de tv ipv aan de eettafel![]()
![]()
Neenquote:![]()
Uitgebreid schriftelijk verslag plus een video in 450k met voice over is toch wel het minimale vereiste!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag Zo alvast mexicaanse wraps aan t makenzodat we vanmiddag kunnen eten. 16.45 Ajax-Az, dus dan zit ik gespannen voor de tv ipv aan de eettafel![]()
Lekker hoor wraps![]()
![]()
**** geen cmquote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minimaal 40 tot 45 cm zoals een eckte fokker betaamd toch![]()
Zijn alweer op haha. Dinsdag maar weer halen denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bastognekoeken erbij, bij de thee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minimaal 40 tot 45 mm zoals een eckte fokker betaamd tochdenk dat dit realistischer is voor Fokkers
En van ome BAS @StevenHydequote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Doe ze de groeten van Ome Ron!![]()
quote:
goed bezigquote:Op zondag 16 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
tevens goedemiddag shyde
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte Fokker irl meegemaaktquote:Op zondag 16 maart 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]denk dat dit realistischer is voor Fokkers
![]()
Nou ja zegquote:
Jaquote:Op zondag 16 maart 2025 12:37 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat dit om piemel grote of piemel dikte?![]()
Gaat gewoon voor wat grotersquote:Op zondag 16 maart 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is een gezegde: "Wie het kleine niet eert ....."![]()
Allebeiquote:Op zondag 16 maart 2025 12:37 schreef StevenHyde het volgende:
Gaat dit om piemel grote of piemel dikte?
quote:
Ik beroep me nu op mijn zwijgrechtquote:Op zondag 16 maart 2025 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte Fokker irl meegemaakt![]()
Al dit soort praat, en dan die plaatjes hieronder
(die random pics van de dag)How can I make this topic about me?![]()
Ja ik wil wel eens weten of het met de werkelijkheid overeen komtquote:
oh dat heb ik uitgezetquote:Op zondag 16 maart 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Al dit soort praat, en dan die plaatjes hieronder
maar staat er wat lekkers tussen
Heb ik ook uitstaanquote:Op zondag 16 maart 2025 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dat heb ik uitgezet
maar staat er wat lekkers tussenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zondag 16 maart 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan ik veilig mijn koffie drinken nu? Dot?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja als jij je netjes gedraagd welquote:Op zondag 16 maart 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan ik veilig mijn koffie drinken nu? Dot?![]()
Dan kan ik alleen maar nette antwoorden gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij je netjes gedraagd wel![]()
Dan kan ik alleen maar nette antwoorden geven
Ik zal mij gedragen....
Was al een tijdje bekend hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat er nog een allerallerlaatste seizoen van YOU uitkomt
Maar wel leuk![]()
![]()
Ja al vond ik het vorige seizoen minder leuk.. maar ga het toch wel kijken.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend hoor
Maar wel leuk
Ja was minder sterk. Hopelijk eindigen ze met een big bang!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja al vond ik het vorige seizoen minder leuk.. maar ga het toch wel kijken.![]()
![]()
quote:Hopelijk doet Jussie dat ook dan. Dan komt vast alles goed.
Ja die moet ik ook nog kijkenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat er nog een allerallerlaatste seizoen van YOU uitkomt![]()
Ik beloof niksquote:Op zondag 16 maart 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hopelijk doet Jussie dat ook dan. Dan komt vast alles goed.
![]()
![]()
Gij stoutertquote:
Maar zou raar zijn als je het laatste seizoen al gezien had terwijl deze volgende maand pas uitkomtquote:![]()
![]()
Zou zeker raar zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 12:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zou raar zijn als je het laatste seizoen al gezien had terwijl deze volgende maand pas uitkomt![]()
![]()
WorstIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wacht tot de zon gaat schijnen. Maar dat duurt nog wel even, zo te zien.How can I make this topic about me?![]()
Hier wordt het bewolkterquote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wacht tot de zon gaat schijnen. Maar dat duurt nog wel even, zo te zien."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier schijnt het al de hele tijd prrrrrima!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wacht tot de zon gaat schijnen. Maar dat duurt nog wel even, zo te zien.![]()
![]()
Misschien keer doenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, niets waarschijnlijk. Ik ben heel netjes.
De zon is er welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo'n voordegekhoudflesquote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef Lovely het volgende:
Heb een Air up gekocht gisteren wat een aanwinst![]()
![]()
Yes, best gek dat zoiets werk.. heb nu perzik smaak en gisteren cassisquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:10 schreef Lovely het volgende:
Heb een Air up gekocht gisteren wat een aanwinstjaa fijn ding
Vind zelf dat je de smaak beter 'proeft' ruikt.. als je er water met koolzuur in doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, best gek dat zoiets werk.. heb nu perzik smaak en gisteren cassis
Heb een Sodastream om bubbel water te maken. Weet niet of je ook zoiets hebt? of bruis water?Smile, it's free therapy.![]()
Nee heb dat niet in huis, maar kan wel een fles kopen met bruiswaterquote:Op zondag 16 maart 2025 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind zelf dat je de smaak beter 'proeft' ruikt.. als je er water met koolzuur in doet.
Heb een Sodastream om bubbel water te maken. Weet niet of je ook zoiets hebt? of bruis water?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als ze Radler Zitrone hebben neem ik het ookquote:Op zondag 16 maart 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, best gek dat zoiets werk.. heb nu perzik smaak en gisteren cassisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog niet, maar ze hebben wel veel gekke smaken op de site.. Heb mijn fles bij de Appie gekocht met twee smaken..quote:Op zondag 16 maart 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze Radler Zitrone hebben neem ik het ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja al een tijdje. Toen die dingen uitkwamen was het een hype onder de schoolkinderen..quote:
Eerst een voor mn kind gekocht.. daarna zelf een gekocht
Ben benieuwd of jij ook verschil merkt dan.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee heb dat niet in huis, maar kan wel een fles kopen met bruiswaterSmile, it's free therapy.![]()
Is idd nu een iets mindere hypequote:Op zondag 16 maart 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Toen die dingen uitkwamen was het een hype onder de schoolkinderen..
Eerst een voor mn kind gekocht.. daarna zelf een gekocht
Laat het dan wel wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij ook verschil merkt dan.
quote:quote:quote:in drievoud
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb net een klein rondje gestrompeld in de zonquote:Op zondag 16 maart 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wacht tot de zon gaat schijnen. Maar dat duurt nog wel even, zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind jou zo'n lieverd he Dot!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een klein rondje gestrompeld in de zon![]()
![]()
Gaat altijd maar door, nooit klagen. Altijd behulpzaam. Echt een topper! Deze zondag staat in het teken van @Dotteke!![]()
![]()
O wat een compliment, dank je wel KWquote:Op zondag 16 maart 2025 13:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n lieverd he Dot!
Ik moet zo eens een rondje strompelen met snow blower. Vannacht is er weer 10-15cm gevallen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een klein rondje gestrompeld in de zonI'm surrounded by morons!
Zo dan, dat is wat anders. Hier wel koud gevroren vannacht maar toch een lekker zonnetjequote:Op zondag 16 maart 2025 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet zo eens een rondje strompelen met snow blower. Vannacht is er weer 10-15cm gevallen.
Wanneer stopt de sneeuw periode bij jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Die stopt wanner de natuur er klaar voor is.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat is wat anders. Hier wel koud gevroren vannacht maar toch een lekker zonnetje
Wanneer stopt de sneeuw periode bij jullie?
Soms in februari al, soms eind mei.I'm surrounded by morons!
O kan nog wel even duren dusquote:Op zondag 16 maart 2025 13:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die stopt wanner de natuur er klaar voor is.
Soms in februari al, soms eind mei.
Hier heb ik wel eens meegemaakt in april. Maar niet zo dikke laagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: