SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik zou en moest F1 kijken en was er toch al uit om te voeden.. dus ja dan pakken we het maar ff meequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En wat een race het wasquote:Op zondag 16 maart 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou en moest F1 kijken en was er toch al uit om te voeden.. dus ja dan pakken we het maar ff mee![]()
![]()
Waar ik wel aan zit te denken he mensen. De afgelopen 20 jaar staan allemaal op harde schijven in Danny's washok.
Moeten we deze data niet veiligstellen voor toekomstige generaties?
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.![]()
Gewoon al je topics uitprinten.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Waar ik wel aan zit te denken he mensen. De afgelopen 20 jaar staan allemaal op harde schijven in Danny's washok.
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.![]()
Dat niet doenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe ik elke zondag nadat ik de bak aan straat heb gezet.![]()
![]()
Goed bezig jijquote:Op zondag 16 maart 2025 12:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe ik elke zondag nadat ik de bak aan straat heb gezet.![]()
![]()
Ik wilde gisteren allerlei photoshopjes van me die ik hier heb staan aan m'n vriendin laten zien, maar FOK! zat op dat moment enorm te fucken. Eerst maar wat zooi laten zien wat ik nog op mijn harde schijf had staan en een beetje van wat ik op imgur terug kon vinden.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
Want als de stekker uit Fok gaat, dan is 20 jaar aan bits en bites weg.
Pas later toen FOK! weer normaal deed, kon ik gerichter zoeken per onderwerp.
Misschien idd wel handig die shopjes te downloaden.![]()
Maar ik zou serieus wel een doosje harde schijven willen hebben met fok data
Kan ik mooi mee experimenteren met AI en zo![]()
![]()
Langzaam komen de Spaanse hyacinten hier ook bovenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja daar ben ik dus een beetje bang voor. Dat straks op een of andere manier de stekker er uit gaat en dat het gedaan is. Weg geschiedenis.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren allerlei photoshopjes van me die ik hier heb staan aan m'n vriendin laten zien, maar FOK! zat op dat moment enorm te fucken. Eerst maar wat zooi laten zien wat ik nog op mijn harde schijf had staan en een beetje van wat ik op imgur terug kon vinden.
Pas later toen FOK! weer normaal deed, kon ik gerichter zoeken per onderwerp.
Misschien idd wel handig die shopjes te downloaden.
Maar goed ik heb niet zo veel met geschiedenis. Ik maak ook nooit fotos, ik sla ervaringen op in mijn hersens.![]()
Gaaf! Heb je nog ruimte over op je balkon om op te zitten?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Langzaam komen de Spaanse hyacinten hier ook boven![]()
Meer dan genoegquote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf! Heb je nog ruimte over op je balkon om op te zitten?Trotste mama van Ambar
Mijn weerstation zegt nu 7 graden buiten. Maar er is geen zon meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel lekker weer hoor voor in de tuin/balkon werken.
Misschien een beetje brrr.How can I make this topic about me?![]()
Het is eerder heel warm op het balkon.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel lekker weer hoor voor in de tuin/balkon werken.
Misschien een beetje brrr.Trotste mama van Ambar
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier is het strak blauw.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn weerstation zegt nu 7 graden buiten. Maar er is geen zon meer.![]()
Ik vind 7 graden nou niet echt warm...quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is eerder heel warm op het balkon.![]()
Koen vind Timon in WalibiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En ik heb ook een boel narcissen en een boel sprietjes van andere bollen. Tis maar even afwachten wat daaruit komtTrotste mama van Ambar
ik heb ook planten gehad. 5 stuksquote:Op zondag 16 maart 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ook een boel narcissen en een boel sprietjes van andere bollen. Tis maar even afwachten wat daaruit komt
vond ik afschuwelijk, dat hele tijd er voor zorgen en duurt echt smerig lang allemaal![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoog![]()
![]()
Ik zat ook op het balkon in de zon in januari toen het vroor. Was heerlijk te doen onder een dekentje.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind 7 graden nou niet echt warm...
Ik zit nu op balkon zonder sokken en met korte mouwen, want tis best warm zo in de zonTrotste mama van Ambar
Niemand.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, wie heeft zijn pik omhoogHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: