Pfffquote:Op zondag 16 maart 2025 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zit nu in de woonkamer terug te kijken we zitten in lap 6 uiteraard op het mega grote (50 inch) scherm.
Dat dachten we vorig jaar ook van McLarenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook van McLaren
McLaren wel. Dat hadden we na de eerste races ook niet gedacht.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.
Nog niet, nu heeft Piastri zichzelf in de voet geschoten, ik neem aan dat hij dat niet blijft doen, al had Norris in dit geval net wat meer geluk dan hij.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.
Hup Liverpool.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Dat Sky commentaar bij F1TV begint overigens wel schijtirritant te worden, om de 5 minuten een interview met Zak Brown en ook nog even heel de fucking dagprogrammering met alle voetbalwedstrijden opnoemen![]()
Nog even en ik ga terug naar Nederlands commentaar, dan maar Melroy proberen te tolereren
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Dat Sky commentaar bij F1TV begint overigens wel schijtirritant te worden, om de 5 minuten een interview met Zak Brown en ook nog even heel de fucking dagprogrammering met alle voetbalwedstrijden opnoemen![]()
Nog even en ik ga terug naar Nederlands commentaar, dan maar Melroy proberen te tolereren
commentaar van F1TV zelf pakkenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Die kan ik volgens mij niet selecteren in de appquote:Op zondag 16 maart 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?
das het bovenste bolletje boven de wereldbol gewoonquote:Op zondag 16 maart 2025 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kan ik volgens mij niet selecteren in de app
Oh zit dat daarquote:Op zondag 16 maart 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
das het bovenste bolletje boven de wereldbol gewoon
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?
Wtf gast.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.
Anders heb ik toch het idee dat ik de race niet echt meemaak. Maar ik zit dan ook in een racestoeltje te kijken, en drink door een rietje uit een waterfles, tijdens de race dan he. Kwalificatie kijk ik gewoon met een glaasje prik en een bakje croky.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wtf gast.
Messi is 3:1 op dat ding. Yuki 4:1.
Hidden sound systemquote:Op zondag 16 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |