quote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Zal Norris weer een aborted start verneuken?
Aanstellerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Had verdomme nog 5 minuten kunnen slapen
ik denk wel iets meerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Had verdomme nog 5 minuten kunnen slapen
Welkomquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
Toch na een jaar of... 20... meelezen maar eens een account aangemaakt om toch mee te kunnen posten: Jemig, waarom doe ik dit mijzelf aan ja
Maar goed! Dan zien we Hadjar en weten we weer waarom!
(Hoi allemaal!)
Halloquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
Toch na een jaar of... 20... meelezen maar eens een account aangemaakt om toch mee te kunnen posten: Jemig, waarom doe ik dit mijzelf aan ja
(Hoi allemaal!)
Welkomquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
Goedemorgenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
Zo hard was het niet eens.quote:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik pak koffie en de eerste ligt er al af..
Nog meer water.quote:
Ja, pak dan thee.quote:
Bang voor de toorn van ome Helmut.quote:
quote:
quote:
quote:
(Hoi allemaal!)
Hoi! Ik dacht al, wie zit er toch mee te lezen de hele tijd!quote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wie van jullie heeft een Louis Vuitton tasje?
quote:
Hoe serieus moet je die nog nemen, die wilde perse Lawson en niet Yuki,.. Yuki staat op P5...quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bang voor de toorn van ome Helmut.
Een van de dames wellicht?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wie van jullie heeft een Louis Vuitton tasje?
Ik probeerde de Zwitser via VPN maar die stream laad niet goed inmiddels toch weer Abbo genomen op Viaplay, maar nog niet actief, inmiddels een link gehad van een sky streamquote:Op zondag 16 maart 2025 05:07 schreef pmponer het volgende:
Heb je al wat @:Raptorix ik las dat rlt+ het ook uitzend ?
pffff.....quote:
quote:
Bij de volgende opwarmronde weer koffie halenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik pak koffie en de eerste ligt er al af..
Sky is dus niet veranderd.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky willen ze al starten met een paar ronden achter de safetycar om de baan droog te rijden.
Was sarcasme, spreek haar elders ookquote:
Jos snapt er niets van.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:09 schreef SiGNe het volgende:
Symathiek van papa Hamilton dat ie Hadjar troost.
Ook dat alle camera's er vol op staan.quote:
Scorebordjournalistiek, er zit muziek in Lawson.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe serieus moet je die nog nemen, die wilde perse Lawson en niet Yuki,.. Yuki staat op P5...
“Gruwelijk nat “quote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Class 1 rain, is dat een Defcon-achtige schaal of meer een Beaufort-achtige schaal?
Geen Louis tasjes hier hoor. Zou trouwens wel mooi staan bij mijn Lexus LS460. Misschien toch maar een kopen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, er zit muziek in Lawson.
De grindbak ook.quote:
Je zou denken kampioensklasse regen.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Class 1 rain, is dat een Defcon-achtige schaal of meer een Beaufort-achtige schaal?
Uiteraard. Die zijn bang voor Max.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky willen ze al starten met een paar ronden achter de safetycar om de baan droog te rijden.
ik heb geen idee, maar voor mij klinkt het al motregenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Om eraf te rollen?quote:
1 is miezerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Treincoupe schaalquote:Op zondag 16 maart 2025 05:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar voor mij klinkt het al motregen
1 stoptreinquote:Op zondag 16 maart 2025 05:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 is miezer
2 is normale regen
3 is stortbui
Waar is die andere? Heel het weekend nog niet gezien.quote:
Ik ruik 'm hierquote:
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is die andere? Heel het weekend nog niet gezien.
Chili con carne!quote:
Dus ik zeg tegen hem als dat jasje van je kapot is en je wil er wat aan doen...quote:
Nattekat is confirmed.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:esf1gamer en @:nattekat melden!
Kat is er. Ergens.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:esf1gamer en @:nattekat melden!
Klopt niet. Staat gewoon op intermediatesquote:
Oh dat zei iemand hier daarstraksquote:Op zondag 16 maart 2025 05:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt niet. Staat gewoon op intermediates
Die was er eerder dit weekend wel. Nu niet want slaap nodig.quote:
Heeft aangekondigd er niet te zullen zijnquote:
Wie heeft er slaap nodig als er F1 op tv is?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er eerder dit weekend wel. Nu niet want slaap nodig.
Dat kan ook ernaquote:Op zondag 16 maart 2025 05:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie heeft er slaap nodig als er F1 op tv is?
wat is dezequote:Op zondag 16 maart 2025 05:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft aangekondigd er niet te zullen zijn
Ja, stond eerst wel op de tracker maar is aangepast.quote:
Sprayquote:Op zondag 16 maart 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, Maxcam aan, eens zien wat het ons brengt
dat is minstens een half uur langer slapenquote:
Bearman en Lawson zijn geen rookie meer.quote:
Ik ben er nu ook hard aan toe na alle stress...quote:
U verzoekt de goden?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:22 schreef Zorro het volgende:
Nog niemand van mijn manager gecrashed, goed zo
Mag Sainz straks.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:22 schreef 3rr0r het volgende:
Is z'n vriendin voor niks helemaal down under gegaan
zolang ze maar ff wachtenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Beetje medelijden met de Williams monteurs.
Het spijt me. Excuses. Vergiffenis.quote:
Had ik vanmorgen ook met mijn Xsarius Avant 3+ Ultra.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:21 schreef Zorro het volgende:
Man man man
Ik ben er wel hoor
Maar uitgerekend nu stopt ijn TV normaal te werken.
Gaat via receiver en geeft ineens geen beeld. Dacht dat het aan Chromecast lag maar nee, ook TV niks
Chromecast uiteindelijk direct in TV geplugd en Google TV getart en ik heb beeld.
Heb ik straks weer wat uit te zoeken![]()
![]()
Met Panis als winnaar?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt dit vergelijkbaar met Monaco 19xx? Waar er maar 6? over de finish kwamen?
Het asfalt was toch ook nieuw?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:23 schreef raptorix het volgende:
Bizar dat wagens zo makkelijk grip verliezen, dit lijkt een onacceptabel circuit.
Denk gewoon te koude bandenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:23 schreef raptorix het volgende:
Bizar dat wagens zo makkelijk grip verliezen, dit lijkt een onacceptabel circuit.
Laatste pak koffiekoekjes geopend?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Op dit tempo blijft er straks niet veel meer over
40%quote:Op zondag 16 maart 2025 05:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat is de voorspelling tijdens de race qua regen?
Google heeft onlangs de stekker uit Chromecast gehaaldquote:Op zondag 16 maart 2025 05:21 schreef Zorro het volgende:
Man man man
Ik ben er wel hoor
Maar uitgerekend nu stopt ijn TV normaal te werken.
Gaat via receiver en geeft ineens geen beeld. Dacht dat het aan Chromecast lag maar nee, ook TV niks
Chromecast uiteindelijk direct in TV geplugd en Google TV getart en ik heb beeld.
Heb ik straks weer wat uit te zoeken![]()
![]()
96 met Panis als winnaar?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt dit vergelijkbaar met Monaco 19xx? Waar er maar 6? over de finish kwamen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met Panis als winnaar?![]()
1996 was dat
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1996 was dat
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Betalen voor viaplay en dan ook nog reclames moeten kijken.
Daarom heb ik die buiten geflikkerd.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Je hebt ook toegang tot F1TV.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:26 schreef bedachtzaam het volgende:
heeft al wat ervaringquote:
Nou ja, ook zoals al gezegd werd we hebben ook F1 tv.quote:
Ja die.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1996 was dat
Net gekocht via Ziggie maar nog niet actiefquote:Op zondag 16 maart 2025 05:26 schreef bedachtzaam het volgende:
quote:
Denk het niet.quote:
Moet iemand een schakelaar omzetten ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net gekocht via Ziggie maar nog niet actief
De oude ja. Deze werkt prima. Gisteren getest, alles in orde. Nu direct in TV ook prima. Zit ergens in mijn receiver ben ik bang.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Google heeft onlangs de stekker uit Chromecast gehaald
Outclassed.quote:
Werkt hier anders nog prima.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Google heeft onlangs de stekker uit Chromecast gehaald
Daar lijkt het opquote:Op zondag 16 maart 2025 05:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moet iemand een schakelaar omzetten ofzo.
Oh zou kunnen, ik heb het bericht gezien maar niet gelezen verder.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
De oude ja. Deze werkt prima. Gisteren getest, alles in orde. Nu direct in TV ook prima. Zit ergens in mijn receiver ben ik bang.
eerst koffiequote:
Ik heb 20 euro betaald om weer eens te proberen en maandelijks te kunnen opzeggen. Ik weet nu al dat het bij 1 maand blijft.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Wie gaat er nog achter de SC crashen?quote:
want?quote:
Beetje pech met de mensen voor hem zag je netquote:Op zondag 16 maart 2025 05:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van P8 naar P8 tot nu toe, doet Leclerc het toch beter, die heeft al 2 plekken gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |