quote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Zal Norris weer een aborted start verneuken?
Aanstellerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Had verdomme nog 5 minuten kunnen slapen
ik denk wel iets meerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Had verdomme nog 5 minuten kunnen slapen
Welkomquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
Toch na een jaar of... 20... meelezen maar eens een account aangemaakt om toch mee te kunnen posten: Jemig, waarom doe ik dit mijzelf aan ja
Maar goed! Dan zien we Hadjar en weten we weer waarom!
(Hoi allemaal!)
Halloquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
Toch na een jaar of... 20... meelezen maar eens een account aangemaakt om toch mee te kunnen posten: Jemig, waarom doe ik dit mijzelf aan ja
(Hoi allemaal!)
Welkomquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
Goedemorgenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
Zo hard was het niet eens.quote:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik pak koffie en de eerste ligt er al af..
Nog meer water.quote:
Ja, pak dan thee.quote:
Bang voor de toorn van ome Helmut.quote:
quote:
quote:
quote:
(Hoi allemaal!)
Hoi! Ik dacht al, wie zit er toch mee te lezen de hele tijd!quote:Op zondag 16 maart 2025 05:03 schreef Blissenobiarella het volgende:
(Hoi allemaal!)
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wie van jullie heeft een Louis Vuitton tasje?
quote:
Hoe serieus moet je die nog nemen, die wilde perse Lawson en niet Yuki,.. Yuki staat op P5...quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bang voor de toorn van ome Helmut.
Een van de dames wellicht?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wie van jullie heeft een Louis Vuitton tasje?
Ik probeerde de Zwitser via VPN maar die stream laad niet goed inmiddels toch weer Abbo genomen op Viaplay, maar nog niet actief, inmiddels een link gehad van een sky streamquote:Op zondag 16 maart 2025 05:07 schreef pmponer het volgende:
Heb je al wat @:Raptorix ik las dat rlt+ het ook uitzend ?
pffff.....quote:
quote:
Bij de volgende opwarmronde weer koffie halenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik pak koffie en de eerste ligt er al af..
Sky is dus niet veranderd.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky willen ze al starten met een paar ronden achter de safetycar om de baan droog te rijden.
Was sarcasme, spreek haar elders ookquote:
Jos snapt er niets van.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:09 schreef SiGNe het volgende:
Symathiek van papa Hamilton dat ie Hadjar troost.
Ook dat alle camera's er vol op staan.quote:
Scorebordjournalistiek, er zit muziek in Lawson.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe serieus moet je die nog nemen, die wilde perse Lawson en niet Yuki,.. Yuki staat op P5...
“Gruwelijk nat “quote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Class 1 rain, is dat een Defcon-achtige schaal of meer een Beaufort-achtige schaal?
Geen Louis tasjes hier hoor. Zou trouwens wel mooi staan bij mijn Lexus LS460. Misschien toch maar een kopen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, er zit muziek in Lawson.
De grindbak ook.quote:
Je zou denken kampioensklasse regen.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:11 schreef heywoodu het volgende:
Class 1 rain, is dat een Defcon-achtige schaal of meer een Beaufort-achtige schaal?
Uiteraard. Die zijn bang voor Max.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky willen ze al starten met een paar ronden achter de safetycar om de baan droog te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |